Anamé se zrodila z lásky ke kvalitě, udržitelnosti a hedvábí
Foto: Lucie Desmond
Foto: Lucie Desmond
Představujeme vám Andreu Eichingerovou, s kterou jsme se bavili o jejím přístupu k pomalé módě a hodnotách, které značka Anamé nese ve spojení s novými vůněmi Silan. Více se o celém projektu můžete dočíst zde.
Role matky mě probudila do krásy jemného rodičovství, minimalismu, volnosti, přírodních a organických materiálů a ekologického bydlení. Hledala jsem oblečení, které by odráželo můj životní styl a filozofii.
Původně bylo Anamé především o hedvábných šatech, protože jsem nemohla nikde objevit ty pravé, které by mně, „normální“ ženě, perfektně padly. Věděla jsem, že určitě nejsem jediná. Tak se zrodilo Anamé, z hledání kvality, z lásky k hedvábí.
Mým cílem bylo ukázat jeho krásu i kombinovatelnost. Tato potřeba a chuť kombinovat mě přivedla k mikinám. Měkoučké batikované mikiny tie-dye a také tepláky se vloni nakonec staly naším hlavním prodejním artiklem.
Bavlna je, co se týká údržby, spíše nenáročná a velmi uživatelsky příjemná. Stačí v podstatě prát naruby a nepřesušit ji. Použití vhodně vybrané aviváže, navíc s přírodním složením, ošetří vlákno, chrání proti opotřebení a také zbaví materiál statické elektřiny. Hedvábí je sice na péči náročnější, ale ten materiál vám to prostě vrátí. Ta kvalita a pocit při nošení za tu extra péči stojí.
Žena Anamé je sebevědomá, sofistikovaná, ale především svá. Ať už je to podnikatelka, bohémka či máma na mateřské. Žena, která ví, co v životě chce, ráda se o sebe stará a ráda dobře vypadá.
Hlavní hodnoty značky jsou jednoznačně kvalita, ruční práce, udržitelnost a osobitost. Důležitá je pro mě i lokálnost.
Tak to je krásná otázka. Značka Anamé je minimalistická se smyslem pro detail a neutrální barvy. Zároveň také unisex a potrpí si na originalitu. Tak k čemu ji nejlépe přirovnat…