V rámci post-přehlídkových interview Nicolas Ghesquière popsal Vuitton jako luxusní značku, která se koncentruje z velké části i na funkci – poskytuje službu: lepší mobilitu dovolující maximálně volný pohyb. Tentokrát myslel nejspíš z kontinentu na kontinent.
Estetika kreativního ředitele je pro mnohé tzv. hit or miss, aneb buď jej milujete, nebo nenávidíte. Volné mušelínové sukně vypadající jako pavučinka byly zkombinovány s masivními 80's bombery a volnými, řasenými blůzami v kontrastních barvách a printech. Pro bokový pásek vytvořil Ghesquière (níže než obvykle) speciální poutka na slim džínách a kožených kalhotách, ale i přesto trochu evokovaly vzpomínky na nečinně na holé kůži ležící opasek Carrie Bradshaw (aka nejhorší look v historii SATC).
Printy i siluety připomínaly estetiku Belle Époque – korzety s balonovými (a) nabíranými rukávy, pruhovaná saka s velkými rameny a plachtové halenky se stojáčky. Kapitolou samou o sobě byly kabelky na krku ve formě fotoaparátů – 90's vychytávka, kterou Gen Z asi nepochopí, nebo lodičky s odhaleným palcem (Y-Project, is that you?).