Květinový POP UP by Victoria Beckham
Foto: Victoria Beckham
Foto: Victoria Beckham
V 90. letech ovládla MTV, v novém miléniu módní i kosmetický průmysl a svůj vlajkový butik královna obchodní renesance tento víkend promění na luxusní pop up květinářství.
Butik Victoria Beckham otevřel své dveře veřejnosti poprvé v roce 2014 v srdci legendární čtvrti Mayfair a během první dekády tento retailový prostor experimentoval s principy módního butiku, galerie současného umění a interiérového designu. Aukční dům Sotheby's představil na stěnách butiku díla velikánů jako George Condo, Richard Prince a Yves Klein. Díla vybírala samotná Victoria, která je vášnivou sběratelkou současného umění a v minulosti interiér jejího butiku zdobilo i dílo Damiena Hirsta z její soukromé sbírky.
Poslední březnový víkend patří v Británii oslavě Dne matek a tuto sezónu Victoria představila další sofistikované partnerství s online květinářstvím FLOWERBX. Minimalistický online flower shop založila vizionářka Whitney Bromberg Hawkings, která se v roli vice president of communications vedle Toma Forda naučila, že květiny mluví samostatným jazykem a hlavně to, že největší arbitři vkusu zasílají kytice jednoho druhu.
Ve stejném duchu se nese také víkendový pop up na Dover street, kde se čisté linie tulipánů esteticky snoubí s propracovanými detaily doplňků aktuální kolekce Victoria Beckham. Limitovaná edice kytic tulipánů a růží Victoria Beckham x FLOWERBX je dostupná pouze v kamenném butiku do neděle 30. března.
„Pokud si mám představit značku, která má výjimečnou kvalitu a nadčasový styl, je to Victoria Beckham. Spojují nás společné hodnoty krásy a já sama obdivuji nejen značku ale i její zakladatelku,“ přiznává Whitney, jejíž ikonická květinová váza Royal Windsor Vase se objevila také v dokumentu Davida Beckhama z produkce Netflix ve slavné pasáži, která se stala virální senzací.