Je to oficiální – móda se vrací ke strohému minimalismu 90. let, jehož hlavními hrdiny byli Lang, Sander a Klein. Alespoň podle kreativního ředitele domu Fendi, Kima Jonese, jehož zimní kolekce byla jako jedna z prvních na programu milánského fashion weeku. Pro update „pracovní uniformy“ toho však Jones není schopen udělat tolik jako kdysi Phoebe Philo pro Celine. A možná, že to ani není potřeba. Fendi nemusí uchvacovat gen Z hlasitými gesty a fotogenickými looky. Sofistikovaný design společenských kalhot s elementy plisované a/nebo maxi sukně na pásku či top à la kostýmová vesta bez rukávů osloví pouze ty, kteří je dokážou ocenit. Střízlivost kožených řasených šatů a „wall street“ šedivých kostýmů rozbíjely střípky Lagerfeldovy logomanie na trenčích, zucca pattern kabelkách nebo kozačkách. Velmi pragmaticky přistoupil k výběru barev a materiálů – chladné „winter is coming“ kolekci dominovaly všechny odstíny šedi, která podle Jonese tentokrát nepotřebuje zjemňující, feminní element, jako tomu bylo v jeho loňské kolekci. Ne, že by element ženskosti chyběl zcela – Jones vždy najde, jak do kusů dostat korzet, krajku nebo transparentní materiály neodhalující víc, než je třeba.