Jimmy Choo se rozrůstá o novou pánskou vůni – s charismatem černého pepře a tymiánu a sofistikovanou notou muškátu
Foto: Jimmy Choo
Foto: Jimmy Choo
Jimmy Choo Man Extreme je novinkou z rodiny vůní Jimmy Choo Man, která byla představena v roce 2014. Tato slavná vůně se postupem času rozrostla o varianty jako Jimmy Choo Man Intense a Jimmy Choo Man Aqua, které zachycují sebevědomý přístup muže Jimmy Choo.
Nejnovější přírůstek do řady pánských vůní – Man Extreme, za nímž stojí hlavní parfumérka domu, Anne Flipo, je intenzivním ztělesněním dobrodružství. Jedná se o odvážný, energický a vzrušující fougère, který je určený vůdcům svého osudu, kteří touží po nových zážitcích a vzrušení.
Ve svrchních tónech vůně hoří intenzita červeného tymiánu a černého pepře. Ty jsou obohaceny aromatickým akordem svěžího muškátu v kombinaci se šalvějí a svěží pelargonií. Základ vůně, který přetrvá nejdéle, tvoří živé jantarové dřevo, fazole tonka a výrazný vetiver, vytvářející jemně přitažlivou mužnost s dlouhou výdrží.
„Při tvorbě této vůně jsem přemýšlela o různých odstínech červené a o tom, jak je převést do vůně. Jedna ingredience mě napadla okamžitě – červený tymián a jeho žhavá svěžest, která dodává vůni neuvěřitelnou intenzitu,“ říká Anne Flipo.
„Cílem bylo také modernizovat klasickou strukturu fougère pomocí smyslného tepla díky tonka fazoli a vzácným dřevům, která vytvářejí tzv. signature vůni,“ doplňuje Tanguy Guesnet, parfumér značky Jimmy Choo.
Dokonce i flakon Jimmy Choo Man Extreme odráží charakter vůně svou šarlatovou barvou a nadpisem ve stříbrném provedení a uzávěrem s červeným potiskem připomínajícím kůži.
Hvězdou kampaně je Marlon Teixeira, brazilský model, který je od roku 2016 tváří všech kampaní Jimmy Choo Man. Jeho mnohostranná osobnost a neochvějná vášeň pro život ztělesňují ducha Jimmy Choo Man Extreme.