Beauty news březen 2023
Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Kadeřník Sam McKnight obdržel titul MBE za zásluhy o módu a krásu a byl zařazen na novoroční seznam vyznamenaných krále Karla III. McKnight navštívil Buckinghamský palác, aby z rukou princezny Anny převzal ocenění za přínos společnosti, průmyslu a komunitě. McKnight má za sebou mnoho let práce v módním a kosmetickém průmyslu a spolupracoval se všemi velikány – od princezny Diany přes Kate Moss až po Jodie Comer. Je také zakladatelem řady péče o vlasy Hair by Sam McKnight.
Informace obletěla svět již začátkem měsíce. Supermodelka se tak připojila k dalším múzám této podnikatelky v oblasti make-upu, jako jsou Kate Moss а Lily James. Cílem spolupráce mezi Hadid a Tilbury je inspirovat lidi k objevení sebevědomí a splnění jejich snů o kráse. „Bella je talentem definujícím generaci a průkopnicí pozitivních změn a já jsem nadšená, že mohu oznámit naše kreativní partnerství,“ uvedla Tilbury. Podle ní je Hadid moderní ikonou, kreativní inovátorkou a společně se budou snažit odemknout sebevědomí „každého a všude“.
Díky patentované technologii TFC8 profesora Badera, inspirované jeho třicetiletým výzkumem kmenových buněk, vznikla inteligentní vlasová péče s klinicky ověřenými výsledky, která se přizpůsobí individuálním potřebám vlasů a vlasové pokožky. Díky tomu je tento holistický systém péče vhodný pro všechny typy vlasů. TFC8 cílí na křehké a lámavé vlasy, dehydrataci, lupy, roztřepené konečky, nadměrné vypadávání, krepatění i poškození způsobené barvením, tepelným stylingem nebo vnějšími vlivy. Spolu s dalšími aktivními rostlinnými výtažky TFC8 vlasy vyživí, regeneruje, chrání a zanechá je viditelně zdravější, lesklejší a silnější – od kořínků ke konečkům. Vlasové přípravky Augustinus Bader jsou veganské, neparfémované a vhodné pro všechny typy vlasů.
Pro novou sezónu představuje Acqua di Parma limitovanou edici Colonia, kterou navrhl Samuel Ross a která je reinterpretací charakteristického flakonu SR_A. Samuel Ross and Associates je londýnské designérské studio působící v oblasti luxusního průmyslového designu, interiérového designu, architektury, nábytku, zvukového a vizuálního designu. Colonia je uklidňující a sofistikovaná ikonická kolínská voda Acqua di Parma, která představuje vůni a duši Itálie. 1. března bylo vydáno 300 číslovaných sběratelských flakónů ze speciální edice, která zahrnuje tři barvy. Ke každé z nich bude vydána exkluzivní umělecká publikace s příběhy ze zákulisí a vizualizacemi.
Slavná módní vizážistka Fara Homidi uvádí na trh stejnojmennou kosmetickou značku. Po letech líčení modelek na přehlídkových molech značek Off-White™, Coperni a Miu Miu legenda tohoto odvětví věděla, že k upevnění svého odkazu v oblasti krásy a módy potřebuje vlastní značku věnovanou svému osobnímu a profesionálnímu pohledu na krásu v průběhu let. Její kolekce Fara Homidi Beauty začíná razantně s kompaktem na rty „Essential“, plnitelným nástrojem na rty s řadou čtyř odstínů, šesti tužkami a štětečky na rty.
Eau Papier je oslavou kreativity – momentu, kdy dáte hlas inkoustu a svým nápadům, které se pak začnou zhmotňovat na papíře před vámi. Vůni papíru nasáklého inkoustem parfumér Fabrice Pellegrin vyjádřil pudrovou, květinově-dřevitou vůní, které dominuje bílé pižmo. Extrakt z praženého sezamu, který do vůně vnáší moment překvapení, evokuje aroma inkoustu, zatímco čistá vůně bílého pižma umocněná rýžovým akordem připomíná nepopsaný list papíru s jeho texturou. Bílé dřevo v základu zase odkazuje na materiál, ze kterého se papír vyrábí. Celou kompozici pak projasňují pudrové nóty mimózy z Grasse, které symbolizují umělcův kreativní impuls.