Beauty Insider #19: Vittoria Ceretti na Capri, Marc Jacobs tetuje pupínky a Foreo vám ušetří 72 dní života

Od modrých flakonů Dolce & Gabbana přes trendy náplasti na akné od Marca Jacobse až po revoluční IPL od Foreo, které slibuje konec holení: beauty scéna právě teď miluje italskou eleganci, hravost i špičkové technologie.
Josef Šlaich
——
13. května 2025

Foto: Getty Images

Theo James a Vittoria Ceretti září v kampani Dolce & Gabbana

Modré flakony patří k létu stejně jako plavky, slamák a sluneční brýle. Italská značka Dolce & Gabbana slaví 25 let od uvedení legendárních vůní moře Light Blue novou kampaní, kterou nafotil renomovaný fotograf Gordon von Steiner v dramatické kulise skal Faraglioni na italském ostrově Capri. Hlavními protagonisty příběhu, který se odehrává v atmosféře nekonečného italského léta a elegantní smyslnosti, se tentokrát stali britský herec Theo James a italská supermodelka Vittoria Ceretti. Nová dvojice zosobňuje klasickou romantiku, osvěženou moderním šarmem a charismatem, což dokonale vystihuje ducha těchto nejprodávanějších kolínských. Theo James, známý z hitů jako The White Lotus či série Divergence, a Vittoria Ceretti, která se na obálkách mezinárodních edicí Harper's Bazaar objevila nesčetněkrát, představují nejen novou kapitolu příběhu Light Blue, ale zároveň i posilují ambiciózní cíl italského módního domu – navýšit hodnotu beauty divize značky na tři miliardy eur do roku 2026. Light Blue je opět poctou italské radosti ze života a svobodě, tentokrát doplněná o intenzivní pánskou variantu Capri In Love, jež s tóny černého pepře, fíku a pačuli evokuje horký letní večer na pobřeží Capri.

Theo James Vittoria Ceretti Dolce & Gabbana

Let's talk about the husband

Kdysi dávno, ještě než TikTok začal diktovat, co je trendy, dominovala kosmetické scéně značka MAC Cosmetics se svými kultovními produkty. Každý, kdo tehdy držel krok s dobou, měl v kabelce alespoň jeden lesk Lipglass – proslulý svou intenzivní září, dlouhotrvající výdrží, ale také nepříliš komfortní, lepivou texturou. Časy se změnily, a zatímco noví hráči jako Rhode nebo Rare Beauty zaujali mladší generaci hydratačními balzámy a luxusními lip-oily, MAC se rozhodl vrátit zpět na výsluní se svěží inovací své legendy.

Nový Lipglass Air (k dostání od května) od MAC cosmetics představuje moderní reinterpretaci ikonického lesku, tentokrát v lehké, olejové textuře s výrazně komfortnějším pocitem na rtech. Díky obsahu sedmi procent hydratačního oleje poskytuje Lipglass Air jemný, pečující závoj barvy bez lepivého pocitu, který zůstává po celý den příjemný. Nabízí deset jemně tónovaných odstínů, které elegantně zdůrazňují přirozenou krásu rtů. MAC tak spojuje klasickou kvalitu svých profesionálních produktů s aktuálními trendy v péči o pleť. Uvedení novinky doprovází ambiciózní kampaň Born Famous, jež vsadila na oblíbené nepo babies – modelku Amelii Gray s její matkou Lisou Rinnou, Zayu Wade, dceru legendárního basketbalisty Dwayna Wadea, a Francescu Scorsese, jejímž otcem není nikdo jiný než režisér Martin Scorsese. Kampaň se s humorem inspiruje estetikou bulvárních médií počátku tisíciletí a má za cíl připomenout mladým zákazníkům ikonickou historii značky MAC v moderním, svěžím pojetí. 

Dávka melatoninu

Podle nedávných statistik trpí poruchami spánku až 45 % Čechů, přičemž každý čtvrtý člověk spí pravidelně méně než šest hodin denně. Chronická únava a nekvalitní spánek se rychle projevují nejen na našem zdraví, ale také na pokožce – ztráta jasu, vznik jemných linek a výraznějších známek stárnutí jsou nejviditelnějšími následky. Dobrou zprávou však je, že kvalitní noční péče může tyto negativní efekty významně zmírnit. Nový noční krém Minéral 89 od Vichy využívá průlomovou kombinaci čistého melatoninu, kyseliny hyaluronové a esenciálních minerálů, čímž dokonale ladí s přirozeným cirkadiánním rytmem pleti a maximalizuje její noční regeneraci. Jemná relaxační vůně spolu s příjemnou, lehkou texturou proměňují večerní rutinu v rituál, co připraví pleť i mysl na kvalitní spánek. Výsledek? Ráno se probudíte s odpočatou, plnější a zářivější pletí.

Vichy Minéral 89 night

Všechny odstíny 

Modrá může mít mnoho odstínů, ale jen málo z nich dokáže skutečně rozeznít vzpomínky, které jsme téměř zapomněli. Iris Bleu od parfumářky Dory Baghriche z butikové kolekce Armani/Privé (prodává Douglas) je subtilní vzpomínkou na chvíle, kdy se moře dotýká nebe a slunce se pomalu sklání nad horizontem. Kombinace pudrového kosatce s jiskřivými tóny bergamotu a nádechem bílého pižma působí tak, jako byste seděli na terase středomořské vily a pozorovali, jak se barvy kolem vás tiše mění. Tahle vůně je hlavně pro ty z vás, co dokážou ocenit krásu pomíjivých okamžiků a chtějí je prožít zas a znovu pokaždé, když zavřou oči.

Iris Bleu Armani Privé

Glass skin ve spreji

Bezchybná, čistá pleť odrážející světlo. Klíčový trend pro letošní rok prostupuje všemi směry od pleti přes make-up až po vlasy. Touha po glass skin paradoxně nepochází z Jižní Koreje – odstartovala ji na začátku loňského roku make-up artistka Pat McGrath, když na molo během poslední haute couture přehlídky Johna Galliana pro Maison Margiela poslala modelky s extrémně lesklou pletí. Přibližně o rok později navázala, ač trochu opožděně, na svůj virální triumf s Glass skin slupovací maskou. Ačkoliv se během pár minut vyprodala, řekněme si na rovinu, že nebyla příliš user-friendly do běžného života.

Zatímco nosit peel-off masku není nic moc pohodlného, její nový setting sprej Glass 001 (prodává Sephora) má všechny předpoklady k tomu dostat se do kosmetických taštiček profesionálů i nás běžných smrtelníků. Kombinuje výtažky z aloe vera, okurky a vzácného černého tulipánu, které pokožku okamžitě zklidňují, hydratují a osvěžují. Lehká formule prodlužuje výdrž make-upu až na 16 hodin, zachovává intenzitu barev a zabraňuje nežádoucímu rozpíjení. Jen pozor – na to, abyste o tomto produktu a trendu mohli začít uvažovat, potřebujete mít kůži v rovnováze. Sebemenší nedokonalosti jsou na ultralesklé pleti stokrát viditelnější.

Pat McGrath Labs Glass 001 setting spray

Žiletky do koše. Foreo právě přepisuje pravidla domácího odstraňování chloupků

Jakmile si představím, že průměrná žena během svého života stráví 1 728 hodin jen holicí rutinou nohou, začne mi být jasné, proč se Foreo rozhodlo dát téhle smutné statistice sbohem. Švédský beauty-tech gigant teď uvádí na trh IPL přístroj Peach 2 Pro Max (k dostání na foreo.com), který má čtyřikrát vyšší výkon než konkurenční domácí zařízení, a zvládne celotělové ošetření během rekordních šesti minut. Stačí ho přiložit na čistou a hladce oholenou pokožku, nechat zablikat světelné impulzy, které zasáhnou chloupky v jejich aktivní růstové fázi, a za pouhý měsíc budete mít až o 90 % méně chloupků. Navíc díky profesionální velikosti aplikační plochy a unikátnímu 360° chladicímu systému ošetření nebolí, nepálí a zvládne ho každý. Takže se konečně můžete rozloučit nejen s holicí pěnou, ale i se všemi nepříjemnostmi, které chloupky obvykle provázejí. Teď už jen zbývá rozhodnout, co s těmi ušetřenými 72 dny uděláte. Možná vám poprvé v životě zbyde dost času i na to, abyste si nalakovali nehty na nohou.

Foreo Peach 2 Pro Max

Ztraceni v okamžiku

Většina lidí má svíčky neodmyslitelně spjaté se zimními večery, kdy mihotavý plamínek doplňuje hřejivá deka a vůně skořice. Jenže proč omezovat krásu vonných kompozic pouze na chladné období? Horké letní večery si zaslouží vůni stejně intenzivně jako ty zimní. Možná ještě o něco více. Právě proto přichází proslulá francouzská značka Trudon (prodává Ingredients) s limitovanou kolekcí Ztraceni v okamžiku. Garantuji vám, že promění obyčejné letní dny v nezapomenutelný zážitek. Sladká květinová svíčka Summer Haze zachycuje atmosféru bezstarostného odpoledne na zahradě plné jahod, malin a růžových makronek s tóny růže absolute a jemného pižma. „Summer Haze připomíná letní piknik ve stínu stromů. Představovala jsem si kyselé červené ovoce ze zahrady, mandlové makronky a záplavu čerstvých růžových okvětních lístků,“ říká parfumérka Alexandra Carlin.

Druhá svíčka Under the Trees je jako ledový drink s plátky čerstvé okurky, mátovými lístky a kapkou svěžího jasmínu. Po dlouhém dni pod slunečními paprsky vám okamžitě vrátí životní energii. „Under the Trees je jako hydratační moktejl, který osvěží po několika hodinách strávených na letním slunci. Inspiroval mě tonik ochucený okurkou a lístky máty a černého rybízu, které právě někdo přinesl ze zeleninové zahrady.“ Svíčky vás svou vůní určitě dostanou, možná dokonce natolik, že kvůli nim přesunete svůj letní piknik raději dovnitř.

Trudon Ingredients


Náplast na pupínky a pro lepší náladu

Kdyby mi někdo v šestnácti řekl, že náplasti na akné budou jednou módní záležitostí, pravděpodobně bych ho poslal rovnou do ordinace kožního lékaře. Jenže svět krásy má smysl pro humor, a tak značka Starface, proslavená svými zábavnými beauty spolupracemi, přichází s kolekcí náplastí inspirovaných tetováním. Podílel se na ní americký návrhář Marc Jacobs. Náplasti zdobí nejen vtipné motivy jako signaturní nápis mom, hvězdička se šibalským úsměvem nebo třeba kolíček na prádlo, ale zároveň se postarají, aby váš pupínek dostal nejen módní upgrade, ale i decentní dávku péče. A jestli se vám náhodou na tváři objeví víc pupínků najednou, nezoufejte. S touto limitkou můžete konečně říkat, že máte celou galerii tetování. Jen pospěšte, protože, jak známe Starface, brzy zase zmizí (a na rozdíl od pupínků vám to bude líto!).

Starface Marc Jacobs

Generace bez alkoholu

Všimli jste si, že zatímco generace před námi milovaly všechno s trochou alkoholu, od koktejlů až po parfémy, dnešní mladí dávají přednost spíš moktejlům a vůním, v nichž alkohol chybí úplně? Možná jde o náhodu, možná o nový trend v životním stylu, každopádně značka Ex Nihilo (prodává Ingredients) reaguje na tento fenomén pohotově. Novinka Generation(s), nejčerstvější přírůstek v kolekci Visionnaire, přináší parfémovou vodu, která se obejde bez kapky alkoholu, ale přesto si zachovává nečekaně působivou výdrž. Díky patentované technologii mikroemulze na vodní bázi vás vůně hned od prvního okamžiku zasype radostnou explozí šťavnaté hrušky a fíku, který jako hvězda středomořských zahrad přináší sladkou bezstarostnost. Celou kompozici pak zahaluje australské santalové dřevo, pěstované udržitelným způsobem, jehož mléčně sametový charakter vás donutí, abyste si k zápěstí stále znovu a znovu přičichávali. Ano, alkohol možná vynecháte, ale na této vůni si vytvoříte závislost okamžitě.

Ex Nihilo Generation(s)

Kruhy pod očima? Lancôme je posílá spát

Už dávno nevěřím, že spánek všechno spraví. Minimálně ne ty otravné tmavé kruhy, co vám připomenou každou bezesnou noc. Naštěstí značka Lancôme právě představila oční krém Génifique Yeux Ultimate Dual-Repair, inovaci podpořenou 11 patenty zaručující okamžitou regeneraci. Obsahuje biliony mikronizovaných molekul Beta Glucan-CM, které jsou známé z medicíny pro svou schopnost urychlit hojení a obnovu pleti, společně s enoxolonem, jenž redukuje zarudnutí a otoky. Jemné oční okolí tak zklidňuje, hydratuje a vyhlazuje vrásky i jemné linky už během první hodiny – přesněji řečeno, zvrátí až 44 % poškození za pouhých 60 minut. Textura inspirovaná lékařskými obvazy se okamžitě vstřebá, zanechává pocit komfortu bez lepivosti a s klidem zvládne i fakt, že za den mrknete desettisíckrát. Tenhle sen si rád nechám zdát.

Lancôme Génifique Yeux Ultimate Dual-Repair

Josef Šlaich

Expert na beauty, estetickou medicínu a hodinařinu, který se se čtenářkami Harper’s Bazaar dělí o své znalosti v rámci své rubriky Beauty Insider.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu