Samantha konečně našla svou spřízněnou duši
Diva s ohnivou hřívou Charlotte Tilbury přichází s kolekcí Pillow Talk Soulmates (prodává Sephora), která už teď vzbuzuje nemalý rozruch nejen díky sofistikovaným odstínům, ale i díky osobnosti, která ji představuje. Ikonická Kim Cattrall, nezapomenutelná Samantha Jones ze Sexu ve městě, spojila síly se slavnou vizážistkou, aby pomohla oslavit zdravé sebevědomí a lásku k sobě samé. Britská maskérka se nechala slyšet, že do novinek vtiskla esenci sebelásky, jež dovede rozjasnit tvář a zvýraznit ženskost, zatímco Kim Cattrall zdůrazňuje, že kampaň je o hledání vlastní identity a oslavě toho, co nás skutečně těší.
V řadě Pillow Talk Soulmates najdete paletku ve tvaru srdce – na jedné straně je rozostřující pudr a na druhé tvářenka. Čtyři rtěnky Pillow Talk Love Effect nesou příznačné názvy Dream Talk, Naughty Talk, Love Talk a Kiss Talk, mají dlouhotrvající složení a nerozmažou se ani při líbání. Už víte, s kým otestujete jejich výdrž?

Od A do Z
Akné dávno není jen problémem puberťáků. Podle statistik jím trpí téměř polovina dospělých. Ti ale zároveň chtějí řešit první známky stárnutí. Právě pro ně přichází La Roche-Posay s inovací Effaclar A.Z. Gelový krém (k dostání v lékárnách), jehož unikátní složení kombinuje kyselinu azelaovou, salicylovou a hyaluronovou doplněné o zinek. Sofistikované kvarteto cílí přímo na aknózní pleť a zároveň zajišťuje potřebnou hydrataci a péči proti stárnutí. Viditelné zlepšení přitom slibuje už za 7 dní. Každodenní použití (ráno a večer) na čistou pokožku a následné nanesení SPF ve dne zaručí dlouhodobý efekt, ať už bojujete s pupínky, jemnými linkami, nebo obojím naráz.

Květiny na jaro? Mohou být groundbreaking!
Vzpomeňte si na ironické povzdechnutí Mirandy Priestly z The Devil Wears Prada a pak se klidně nechte přesvědčit značkou Glossier, že tentokrát se opravdu děje něco výjimečného. Vůně You Fleur je další milníkem v jejich univerzu vůní rozrůstajícího se nebývalou rychlostí, což je u značky, jež čekala sedm let na follow-up svého bestselleru, doslova revoluční krok. Tóny osmanthu, ylang-ylang a jemný slaný akord totiž vytvářejí nečekaně slunečnou kompozici, kterou parfuméři připodobňují k malbě impresionisty. Trochu snová, lehce mořská, a přitom sladce květinová. Pro mě něco jako pocity štěstí.
Zatímco se mnozí ptají, zda Glossier neroztáčí svůj produktový kolotoč až příliš zběsile kvůli tlaku investorů, nová You Fleur (k dostání na Glossier.com) působí jako poklidná, avšak elegantní starší sestra originální You. Vzdušný, nevtíravý charakter zachovává lehce dřevitý, ambrový základ, ale přidává hravé tóny meruněk a cashmeranu, takže působí jako skutečný protipól ke všem těm tradičním a mnohdy fádním jarním květinám. Ať už Glossier rozšiřuje nabídku proto, aby upevnil svou pozici, nebo jen sází na nižší riziko a vyšší marže v kategorii parfémů, jisté je, že tento fialový flanker má potenciál stát se dalším virálním hitem, který mezi milovníky lehkých vůní vyvolá slastné povzdechnutí: „Ano, prosím víc!“

Terapie šokem
Švýcaři nejsou mistři jen v hodinkách a čokoládě. Jak nám v Praze na exkluzivní prezentaci prozradil CEO a spoluzakladatel značky Dr. Levy (prodává InfoKrása), Julien Levy, švýcarská preciznost se přelévá i do nové generace pečujících produktů, které jdou ruku v ruce s trendy jako biohacking, epigenetika nebo terapie chladem. Jeho nejnovější kúra Fire & Snow se opírá o princip šokové terapie a slibuje, že vrátí pleti mladistvý jas, zpevní ji a podpoří buněčnou dlouhověkost. Dvoufázová péče využívá hřejivý mikro-peeling Fire s kyselinou glykolovou, mléčnou, dýňovými enzymy a extraktem z Wu-Zhu-Yu, který pokožku jemně prokrví, odstraní suchá místa a nastartuje regeneraci. Jako druhý krok nanesete epigenetické sérum Snow s chladivými švýcarskými antioxidanty z protěže alpské, prebiotiky, fyto-kolagenem a kyselinou hyaluronovou, čímž pokožce zajistíte dávku hydratace a ochrany před časem i vnějšími vlivy. Aniž byste museli hledat mrazivý ledovec nebo kliniku v horách. Po dvaceti dnech pleť působí, jako by se nadechla vzduchu z alpských vrcholků a zapomněla, kolik let už vlastně pamatuje.

Intimní chvíle
Po úspěchu Mojave Ghost Absolu sahá Byredo po dalším kultovním hitu. Výsledkem je reformulovaná verze Blanche Absolu. Vysoce koncentrovaný parfém na olejové bázi, připravený metodou solventní extrakce. Díky ní lze z rostlinných esencí získat maximální aroma, jež umocní prožitek z vůně. Proč se značka rozhodla zrovna pro Blanche? „Blanche je o zachycení pocitu textury, tkaniny a kůže,“ vysvětluje zakladatel a kreativní ředitel Ben Gorham. „Snaží se přinést úroveň intimity, která je opravdu lidská.“ Blanche Absolu se inspiruje momenty, kdy z čerstvě povlečených prostěradel ještě sálá čistota, ale přidává novou intenzitu. Ucítíte větší množství aldehydů v úvodu, výraznější květinové srdce a vyšší koncentraci pižma v základu. Celou kompozici nově umocňuje olej z černého pepře. Výsledkem je čistý, květinově aldehydový parfém postavený na kontrastu čistoty a síly, který uzemňují ambrově dřevité tóny evokující uklidňující teplo lidského těla.

(Ne)obyčejná vajíčka
Kanadská značka The Ordinary (prodává Douglas) se o víkendu postarala o pořádné překvapení: v rámci krátkodobé akce nabízela v newyorských prodejnách dvanáct vajec za 3,37 dolaru. V době, kdy cena stejného balení v některých manhattanských supermarketech překračuje 10 dolarů, se tak pustila do tématu zdražování potravin netradičním způsobem. Ve spolupráci s uměleckou skupinou MSCHF kampaň vyvolala vtipné i kritické reakce. Jedni ji označili za „egg-selent marketingový tah“ a vyzdvihli podporu lokální komunity, zatímco druzí poukazovali na paradox, že veganská kosmetika najednou obchoduje s kuřecími embryi. Podle mě je ale právě tahle bizarnost klíčem k úspěchu. Pokud chcete vyvolat diskusi, musíte přijít s různými úhly pohledu. The Ordinary se trefilo do aktuálního kontextu a zároveň zůstalo věrné vlastní hravé identitě.

Huda napekla
Pokud vás stejně jako mě nebaví neustálé pudrování a kontrolování make-upu v průběhu dne, budete nadšení z Easy Bake Setting Spray od Huda Beauty (prodává Sephora). Značka navazuje na ikonický Easy Bake Loose Baking & Setting Powder, tentokrát v podobě lehkého spreje, který prodlouží bezchybný finiš líčení až na 16 hodin. Nezáleží na tom, jestli vás čeká dlouhý pracovní den, večerní party, nebo obojí najednou, váš make-up bude připravený ustát teplo i vlhko. Poprvé jsem ho vyzkoušel minulý týden v Miláně na eventu Sephoria a jeho jemný tonizační a rozostřující efekt mě okamžitě nadchnul.
Za úspěchem stojí inovativní receptura v čele s rýžovým škrobem pro viditelně hladší texturu, minerálním jílem k redukci lesku a pěti druhy kyseliny hyaluronové pro hloubkovou hydrataci. Navíc je zcela bez obsahu alkoholu, takže minimalizuje riziko vysušení a podráždění pleti. „Nacpali jsme všechno, co milujete na Easy Bake, do jedné lahve!“ prozradila sama Huda Kattan. „Tenhle sprej odolá potu i otiskům a díky efektu rozostření už nebudete potřebovat žádné filtry.“

Svěží start na dosah
Když přemýšlíme o proteinech, často si představíme hutné shakery plné těžko stravitelných směsí. Co když ale existuje lehčí, svěžejší a přitom vysoce účinná cesta? Australská značka WelleCo proto představuje svůj The HydroProtein Elixir (prodává Ingredients), osvěžující rostlinný nápoj s 15 gramy hydrolyzovaného hráškového proteinu v jedné dávce. Navíc obsahuje elektrolyty (hořčík, sodík, draslík), které napomáhají hydrataci a udržují rovnováhu tekutin v těle, a vitamíny (B5, C, niacin či biotin), jež přispívají ke zdravé a zářivé pleti, lepší regeneraci i kvalitnějšímu růstu vlasů a nehtů. Slazený je bio stévií, neobsahuje lepek, laktózu ani sóju a jeho příprava je maximálně jednoduchá. Stačí ho smíchat s vodou. Ve dvou osvěžujících příchutích – černý rybíz & granátové jablko nebo marakuja – vám dodá jen 63 kalorií na porci, což oceníte, ať už hledáte lehkou alternativu k těžkým shakeům, nebo jen zdravou a chutnou vzpruhu pro tělo a mysl.

Maximální prodloužení
Značka Too Faced slaví dvanáct let od uvedení bestselleru Better Than Sex, který se s mohutným kartáčkem stal americkou jedničkou v řasenkách, a přichází s pravým opakem. Nová řasenka Ribbon Wrapped Lash Mascara (prodává Sephora) vsadila místo objemu na délku, lehkost a snadné odlíčení teplou vodou. „Někdo prostě nechce masivní kartáček, a to je naprosto v pořádku,“ říká Somer Tejwani, čerstvě jmenovaná globální generální manažerka značky.
Místo hustých štětin tu najdete štíhlý, tvarovaný aplikátor, který v kombinaci se speciálními polymery obaluje řasy jemným filmem. Jedním tahem dělá dlouhé, precizně oddělené řasy bez pocitu těžkosti či rozmazávání.
Aby Too Faced novinku podpořila, zařadila do kampaně soutěž Wrapped Masterpiece, v níž se tvůrci utkají o 10 000 dolarů a šanci vystavit své dílo v Pink Palace, centrále značky. Zajímavostí je i kampaňové video vytvořené za pomoci AI, jehož tvorba trvala pouhé dva týdny. Pokud vás láká místo objemu spíše elegantní prodloužení a jednoduché odlíčení, může být nová maskara tou pravou volbou.

Nezapomeňte na krk a dekolt
V roce 2025 se beauty scéna nesoustředí pouze na jednu část těla. LED masky na obličej se již staly běžnou součástí našeho rituálu, a tak bylo jen otázkou času, kdy se pozornost konečně přesune na krk a dekolt, kde se známky stárnutí často projevují jako první. CurrentBody proto uvádí LED Neck & Décolletage Mask Series 2 (prodává Currentbody.com). Nabízí 229 LED diod a tři klinicky ověřené vlnové délky světla. Unikátní Veritace technologie navíc zaručuje přesnou a spolehlivou intenzitu záření. Druhá generace masky pokrývá o 10,7 % větší plochu než původní verze, takže působí nejen na vrásky, ale i na ochabující pokožku v oblasti krku a hrudníku. První výsledky uvidíte při pravidelném používání už za 4–6 týdnů, kdy pleť působí hladším a pevnějším dojmem. LED terapie tak definitivně překračuje hranici obličeje a připomíná, že péče o pleť nekončí hned pod čelistí.

Rozkvétání
Kdy jste naposledy pocítili touhu po nespoutaném dobrodružství? Právě s takovou energií přichází Daisy Wild Eau So Intense (prodává FAnn) od Marc Jacobs. Květinově-ambrovou vůni má na svědomí duo uznávaných parfumérek – Sonia Constant a Adriana Medina z Givaudanu. Sáhly po hravém květu banánovníku a smyslném jasmínu jako srdci vůně, přičemž celek ukotvují hluboké ambrové tóny a vetiver se santalovým dřevem. Flakon s motivem divokých květů vás okamžitě vtáhne do rozpustilé atmosféry nekonečných dálek. A jestli při prvním přivonění pocítíte náhlou potřebu vyběhnout ven bosí do trávy, nebudu vám to mít za zlé.
