12 mužských ambasadorů parfémových novinek, kteří nám vyrazili dech

Kdo jsou muži, co přepisují pravidla mužnosti a dělají z parfémů neodolatelný zážitek? Robert Pattinson, Nicholas Galitzine, Jacob Elordi nebo Channing Tatum. Pojďme se na ně podívat pěkně zblízka.
Josef Šlaich
——
14. ledna 2025

Foto: archiv značek

Ve světě pánských parfémů je atraktivní vzhled jen začátkem příběhu. Od hollywoodských idolů po sportovce a hudebníky – mužští ambasadoři nových vůní nejenže ovládají naše smysly, ale také se nám díky jejich charismatické přitažlivosti tají dech. Tito muži spojují šarm, styl a neodolatelné charisma, čímž dokazují, že nejen vzhled, ale i vůně je tím, co zanechává trvalý dojem.

Pojďme se společně podívat na ty nejžhavější ambasadory pánských vůní, kteří přináší do světa parfémů novou definici mužnosti a elegance.

Robert Pattinson pro Dior

Robert Pattinson se vrací jako charismatická tvář vůně Dior Homme. Nová kampaň, která propojuje umění a smyslnost, představuje jeho jedinečný šarm na pozadí pulzujícího New Yorku. V doprovodu podmanivého remixu skladby „I’m Your Man“ od Leonarda Cohena, v podání dua The Blaze, sledujeme Pattinsona při jízdě na motorce po pláži, v elegantním apartmá a při intimních momentech s partnerkou. Dior Homme tak znovu definuje mužskou eleganci ve stylu 21. století.

Za touto novou interpretací vůně stojí renomovaný parfumér Francis Kurkdjian, který vůni propůjčil svůj moderní rukopis. Dior Homme, už více než 20 let symbol mužnosti, zůstává věrný svému jádru – legendární kosatec však nyní dostává novou intenzitu. Kurkdjian vůni obohatil o smyslné tóny ambrového akordu, vetiveru, pačuli a kumarinu, jež vytvářejí neodolatelně svůdnou a sebevědomou kompozici. Překvapivá harmonie jemnosti a síly zrcadlí dualitu dnešního muže, který je zároveň elegantní i odvážný.

Kosatec je středobodem této vůně a v nové verzi ho Kurkdjian dokonce zdvojnásobil, což mu propůjčuje nevídanou hloubku. Vzácný extrakt z toskánských plantáží, pěstovaný a zpracovávaný po dobu šesti let, je výsledkem unikátní spolupráce značky Dior s místními pěstiteli. Výsledná „máslová“ esence dodává vůni bohatý a komplexní charakter, který do posledního detailu zachycuje jemné květinové tóny s pevnými, zemitými kořeny. 

Francis Kurkdjian popisuje Dior Homme jako architektonické dílo – strukturované, elegantní a dokonale vyvážené. S vůní, překračující hranice mezi něžností a intenzitou, se Dior Homme stává nejen parfémem, ale i vyjádřením stylu a životní filozofie. Vylepšená interpretace tohoto vyhlášeného parfému tak oslavuje smyslného, sebevědomého a neodolatelného muže. Přesně takového, jako je Robert Pattinson.

Nicholas Galitzine pro Emporio Armani 

Začátkem roku 2025 se herec Nicholas Galitzine stal novou tváří kampaně Emporio Armani na parfémovou vodu Stronger With You. Reklamní kampaň, která evokuje nezapomenutelnou noc plnou elegance a energie, přináší mladistvý pohled na ikonický styl italské značky. Galitzine, známý svými rolemi ve filmech Red, White & Royal Blue a The Idea of You, si získal Armaniho svým jedinečným pohledem a autenticitou.

Kampaň zachycuje intenzivní a živou atmosféru nočního života, přičemž klade důraz na propojení síly a vášně. „Je to neuvěřitelná čest být tváří Emporio Armani a reprezentovat vůni, která oslavuje sílu, společenství a hodnoty, které hluboce sdílím,“ uvedl Galitzine v oficiálním prohlášení. Ucítíte v ní harmonickou kombinaci kardamomu, růžového pepře a šalvěje, které se prolínají s hřejivými dřevitými tóny. Výsledné aroma je moderní, sebevědomé a dokonale vystihuje energii i eleganci Nicholase Galitzina.

Lucien Laviscount pro Kilian Paris 

Herec Lucien Laviscount, známý ze seriálu Emily v Paříži, je vůbec prvním ambasadorem značky Kilian Paris. Jeho spolupráce s tímto luxusním parfémovým domem začala díky vůni Angel’s Share, kterou si zamiloval již v mládí. Laviscount nyní reprezentuje novou vůni Old Fashioned z kolekce The Liquors, která čerpá inspiraci z jemných tónů 18leté single malt whisky. „Jak bych mohl říct ne? Být ambasadorem této výjimečné vůně je pro mě opravdová čest,“ uvedl herec v oficiálním prohlášení.

Sofistikovaný dřevitý parfém vás přenese na skotskou vysočinu. Kilian Hennessy, který parfém Old Fashioned vytvořil ve spolupráci s parfumérkou Sidonie Lancesseur, si přál, aby jeho vůně evokovala tu nejčistší a nejkvalitnější whisky ze všech – single malt. Právě její způsob výroby a zrání jí dodává plnou vůni a chuť, které se nic nevyrovná. Úvod parfému, který připomíná první doušek single malt, tvoří esence pšenice absolute v kombinaci s davanou – indickou bylinou, jež v kompozici svou aromatickou vůní připomíná vyzrálý alkohol. Koncentrovaná esence cedrového dřeva a hřejivé pryskyřice v základu zase evokují skotská vřesoviště zahalená do mlhavého oparu a dřevěné sudy, v nichž whisky zraje.

Jacob Elordi pro Chanel 

Jacob Elordi, herec známý ze seriálu Euforie a filmu Prázdniny v Římě, se zaslouženě stal ambasadorem legendární vůně Chanel N°5. V kampani, kterou režíroval oscarový Luca Guadagnino, se objevil po boku Margot Robbie. Elordiho aura tajemství a přirozený šarm dokonale doplňují kouzlo této kultovní vůně. Reklamní spot zachycuje okamžiky intimity a elegance, které jsou pro Chanel N°5 charakteristické, a znovu potvrzuje jeho nadčasovou přitažlivost. Elordi prohlásil, že spolupráce s Chanelem je pro něj splněním jednoho z jeho největších profesních snů. Chanel N°5 tak zůstává ikonou i po desetiletích díky své schopnosti oslovit nové, mladší generace.

Channing Tatum pro Versace 

Channing Tatum, hollywoodský herec a tanečník, byl osobně vybrán Donatellou Versace, aby reprezentoval jejich nejnovější vůni Eros Energy. Tato vůně je oslavou moderní mužnosti – silné, mocné, ale zároveň laskavé a okouzlující. „Channing je zosobněním toho, co znamená být Versace mužem. Jeho charisma a síla jsou bezkonkurenční,“ uvedla Donatella Versace na instagramu. Vůně Eros Energy je inspirována řeckou mytologií a symbolizuje vášeň a touhu. Obsahuje svěží tóny máty, zeleného jablka a citronu, které se prolínají s hřejivým ambrovým základem.

Další inspirativní muže najdete v galerii níže. A kdo ví? Až se příště zastavíte v parfumerii, možná budete hledat právě to kouzlo, které z těchto ikon vyzařuje.

Josef Šlaich

Expert na beauty, estetickou medicínu a hodinařinu, který se se čtenářkami Harper’s Bazaar dělí o své znalosti v rámci své rubriky Beauty Insider.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu