Montblanc ve světě Wese Andersona
Foto: Montblanc
Foto: Montblanc
Vztah mezi ikonickou značkou Montblanc a filmovým mágem Wesem Andersonem se dál rozvíjí ve fascinující nové kapitole. Po vizuálně strhujícím filmu k 100. výročí pera Meisterstück se Anderson opět vrací, aby značce propůjčil svou charakteristickou estetiku a nenapodobitelný vizuální jazyk.
Tentokrát nás vezme do zasněžené observatoře a do vlakového kupé, kde čas plyne jinak – pomaleji, hlouběji a se zvukem plynulého tahu pera po papíře.
V centru příběhu stojí trojice dobrodruhů – sám Wes Anderson, Rupert Friend a Michael Cera – kteří rozjímají o tom, co psaní skutečně znamená. Je to cesta, dárek, proces sebepoznání. Jak praví Andersonova postava ve filmu: „Tato jízda demonstruje doslovnou, metaforickou i poetickou podobu cesty.“ A přesně taková je i celá kampaň.
Let’s Write není jen o filmu. Je to vyprávění v pohybu – zachycené i v sérii elegantních vizuálů od fotografa Charlieho Graye. Známé tváře jako Joey King, Daniel Brühl, Jing Boran nebo Xin Zhilei propůjčují kampani světový lesk. Nová hvězda Esther McGregor pak přináší svěží nádech budoucnosti. Za kamerou stál legendární Darius Khondji, kostýmy navrhla oscarová Milena Canonero, scénografii vytvořili Adam Stockhausen a Stephan Gessler. Produkčně film podpořila společnost Babelsberg Production Group, s Romanem Coppolou jako spolurežisérem.
Za každým elegantním záběrem se ukrývá i silné poselství. Montblanc se v kampani neprezentuje pouze jako výrobce dokonalých per a luxusních doplňků, ale jako vypravěč příběhů. Produkty se objevují decentně, ale s významem – ikonické pero Meisterstück, speciální plnicí pero „Schreiberling“ navržené samotným Andersonem, přenosný psací stůl nebo nová taška Writing Traveler Bag. Každý objekt má své místo a příběh. Podle kreativního ředitele Marca Tomasetty je cílem probudit v lidech znovu touhu psát: „Montblanc má výjimečné dědictví a historii, ale právě Wes Anderson mu dává nový hlas. Chceme, aby lidé vzali pero do ruky – a psali, co cítí.“
Montblanc od svého založení v roce 1906 reprezentuje řemeslnou preciznost, inovaci a respekt k tradici. Dnes značka rozvíjí své dědictví napříč kategoriemi – od hodinek a koženého zboží po vůně, brýle a digitální doplňky. A přesto zůstává věrná své původní misi: inspirovat ke psaní.
Kampaň Let’s Write je přesně o tom. O chvílích, kdy se zastavíme, zamyslíme a skrze psaní objevíme sami sebe. A Montblanc je na této cestě sofistikovaným průvodcem.