Po dekádě strávené v domě španělského mistra se Demna svou couture kolekcí rozloučil s publikem jako vždy – po svém.
V čisté a elegantní kolekci (pochopitelně v Demnovém pojetí) byly oversize kostýmy, skulpturální šaty a ošklivá krása „jolie laide“ v typickém pařížském bourgeoisie stylu. Ta vlastně byla základním kamenem kolekce – „La Bourgeoisie“ s monumentálními krejčovskými elementy, tulipánovými klopami, vysokými límci a konstruovanými výstřihy ve stylu Medici a Nosferatu.
Nemohli zde chybět ani přátelé domu – Kim Kardashian se proměnila v Elizabeth Taylor z filmu Cat on a hot tin roof (Kočka na rozpálené plechové střeše) v krémových šatech a „kožichu“ z peří, symbolizujícím Demnovou posedlost zlatým věkem Hollywoodu a neutuchající lásku k „divám“. Mimochodem šperky, které měla Kardashian na sobě, původně patřily samotné Taylor a na přehlídku je propůjčila Lorraine Schwartz.

Naomi Campbell zářila v černé, flitrové róbě a Isabelle Huppert byla ve svém živlu v černých korzetových kalhotách a couture roláku. A Eva Herzigová? Ta vynesla neonově žlutou saténovou róbu s vycpanými boky. Na přehlídce byla i Danielle Slavik – modelka, která pro dům předváděla v 60. letech, tedy v posledních letech předtím, než byl dům v roce 1968 uzavřen. Ta oblékla černobílý sukňový kostým, jeden z archivních looků zakladatele domu z roku 1967.
Jeden z mála nemonochromních looků – floral print na flitrovaném dámském obleku a kabelce pocházel z roku 1957, přičemž měl evokovat kuchyňský ubrus Demnovy babičky z jeho dětství.

I jeho oversize obleky měly tentokrát zajímavý příběh – spojil se totiž s neapolským krejčím, aby ušil pro jeho přehlídku oblek přímo na míru kulturistovi, který se na přehlídce objevil jako model. Přesnost italského střihu byla tak úžasná, že pro všechny pánské obleky v přehlídce použil stejnou šablonu.
Ti, co nedostali pozvání na catwalk, byli usazeni přímo v první řadě – Cardi B, Nicole Kidman, Katy Perry, Michelle Yeoh i čerstvě „paní Bezosová“, Lauren Sánchez. A komu se nedostalo pozornosti, ten byl alespoň zmíněn v soundtracku, který obsahoval poděkování všem lidem z Demnova týmu, kteří mu v poslední dekádě strávené u kormidla domu pomohli realizovat jeho vizi.