Jimmy Choo přivedl skici fanoušků k životu, a přichází tak s dobročinnou kolekcí
Foto: archiv Jimmy Choo
Foto: archiv Jimmy Choo
Jako kdybychom si v rámci pandemie uvědomili, jak důležité je držet spolu a vzájemně si pomáhat, když je příležitost. A tu mají především významní lidé, společnosti a také například módní značky. Nejen, že s dobročinnou kolekcí přišel Christian Louboutin, jejíž výtěžek půjde na charitu, jak jsme vás informovali minulý týden. Nyní se přidává další velikán, kterým je Jimmy Choo.
Vše začalo minulý rok během prvního lockdownu, kdy chtěla kreativní ředitelka značky Jimmy Choo Sandra Choi sdílet svou lásku k botám a jejich skicování a vybídla fanoušky instagramového účtu Jimmy Choo, aby se k ní přidali.
„Chtěla jsem se podělit o svou lásku ke skicování s naší komunitou Jimmy Choo v naději, že to každému zúčastněnému poskytne okamžik úniku, zatímco jsme všichni bojovali s nástrahami, které pandemie covid-19 přinesla,“ řekla Choi. „Byla jsem ohromena množstvím náčrtů a příběhů, které jsme dostali, a cítila jsem se inspirovaná a dojatá, že jsme oslovili tolik lidí po celém světě.“
Ti se tak v karanténě pustili do tvoření a začali postupně zasílat skici jejich bot snů. Celkem dorazilo přes 10 000 skic, následně sama kreativní ředitelka Sandra Choi vybrala 10 finalistů, ze kterých se na instagramovém profilu Jimmy Choo fanoušky odhlasovalo 5 finálních návrhů k jejich realizaci a prodeji, přičemž 100 % ze zisku půjde na Women For Women International.
„Bylo těžké vybrat užší výběr, a to pouhých 10 návrhů. Každý z finalistů ale vytvořil design, který ve mně skutečně rezonoval, a jsem nadšená, že touto kolekcí podporujeme Women for Women International a jejich neuvěřitelnou práci, v rámci které pomáhají s přetvořením životů žen, které přežily nějaký konflikt.“
Zisk z kolekce pomůže podpořit ženy, které žijí na jedněch z nejnebezpečnějších míst na světě. Cílem charity je pomoci jim stát se úspěšnými podnikatelkami a inspirovat je k naději do budoucna.
Finální designy bot jsou odlišné a zároveň sjednocené, a to kreativitou, nadějí a optimismem.
CYNOSURE, což znamená střed pozornosti nebo obdivu, jsou zdobeny kaskádou krystalů. „Ponožkové“ boty čerpají z Jhumky, indické ozdoby uší. Ztělesňují nadčasovou eleganci tradičních indických šperků.
SPARKLING BROOM pohlíží na klasickou domácnost pomocí hravého a okouzlujícího oka. Mají jedinečný podpatek, jenž je zdůrazněn rouškou vrstvených křišťálových řetězců, které každému kroku dodávají dramatický lesk a pohyb.
BLOSSOM IN YOUR CHOOS, inspirované rozkvětem nových začátků, jsou zrozením květinové elegance. Sandály zdobí nádherné saténové květiny, které jsou ručně malované a vyšívané na řemínku u kotníku a na špičce boty.
Boty WISTERIA oslavují přírodu a jsou vyrobeny ze sytě zeleného saténu. Čerpají inspiraci z dětství stráveného sledováním zdánlivě nezastavitelné vistárie, která na jaře nádherně roste.