DSQUARED2 vydává další kolekci We Are Family s Terezou Maxovou. Výtěžek z prodeje limitované kolekce půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem a rodinám v životní krizi.

DSQUARED2 vydává další kolekci s Terezou Maxovou

Výtěžek z prodeje limitované kolekce „We are Family“ půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem a rodinám v životní krizi.
Redakce Harper’s Bazaar
——
15. června 2023

Foto: archiv

Italská značka DSQUARED2 v čele s návrhářským duem Deanem a Danem Catenovými oznámila pokračování exkluzivní limitované charitativní kolekce „We are Family” vytvořené ve spolupráci s filantropkou a topmodelkou Terezou Maxovou.

„Kolekce měla obrovský úspěch a přes velké zásoby byla vyprodaná během 3 týdnů. Proto mám obrovskou radost, že se charitativní projekt dočkal pokračování v podobě letní edice 2023 a na pulty butiku DSQUARED2 míří opět mikiny, kšiltovky a nová černá trička s nápisem MOM a DAD. V prodeji budou od 15. června 2023 a 100 % zisku půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem a rodinám v životní krizi“, prozradil CEO společnosti Luxury Brand Management, Petr Jindra. 

Jedinečná kolekce bude v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku DSQUARED2 v Pařížské ulici 28 nebo online na The Brands od 15. června 2023.  Ke kolekci také vznikla kampaň s tématem „Guess, who... ?“, ve níž se k Tereze Maxové připojila řada přátel a známých osobností v čele s Danielou Peštovou, Karolínou Kurkovou, Veronikou Vařekovou, Radkem Štěpánkem, Makhmudem Muradovem a mnoho dalšími.


Nadace Terezy Maxové dětem nabízí již 26 let všestrannou podporu a pomoc znevýhodněným a opuštěným dětem s cílem umožnit jim zdravý a bezpečný život v rodinném prostředí.

„Rozhodla jsem se pomáhat dětem, protože ony samy nemají možnost něco změnit,“ vysvětluje Tereza Maxová. Proto právě vzkaz kampaně „We are Family“ je pro Terezu mimořádně důležitý a odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat opuštěným dětem v nouzi.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu