Answear.LAB představuje novou, limitovanou kolekci SHERO slavující vnitřní sílu žen

Dlouhé kožené kabáty, šaty zdůrazňující siluetu, košile a saka s ozdobnými třásněmi, ale i oversized modely blejzrů a vlněných kabátů najdete na módním eshopu Answear.cz. Nová kolekce SHERO od Answear.LAB je přehlídkou největších podzimních trendů, které zároveň kladou důraz na vnitřní sílu, svobodu a rovnost žen.
komerční článek
——
21. září 2022

Foto: Answer

Kdo je "Shero"?

Wonder Woman nebo Catwoman nejsou pouze fiktivní postavy ze světa komiksů. Jde o první ikony feminismu, díky nimž ženské role začaly nabývat na důležitosti a nakonec ovládly svět, kterému dominují mužští superhrdinové. Vznikly proto, aby daly ostatním ženám (nejen) inspiraci, odvahu a vzor. Hrdinky jako ony ukázaly, jak bránit své hodnoty, jak dosahovat cílů, jak bojovat a v čem je jejich síla. Taková je „Shero“ – žena, superhrdinka, jejíž největší silou je vnitřní síla. Skrývá mnoho citů, je citlivá, ale zároveň dokáže za své sny bojovat a realizovat je po svém. Ruku v ruce bojuje za cíle a ideály společně s ostatními ženami, protože věří v sílu sesterství a vzájemné podpory.

Co kolekce skrývá?

Do kolekce SHERO zahrnuli návrháři značky výrazné návrhy v podzimní atmosféře: od vlněných kabátů až po kožené trenčkoty, motorkářské bundy, bombery a oversize saka s výraznými liniemi. Vyčnívající červený oblek, ačkoliv pochází z pánského šatníku, odkazuje na trend power suit charakteristický pro 80. léta – styling úspěšných žen s nohama na zemi. Šaty zdůrazňující siluetu s asymetrickým výstřihem, volány nebo výstřihy jsou zase pro ty, které rády ukazují svou postavu a cítí se sebejistě ve svém vlastním těle. Nechybí ani ležérní prvky včetně triček, které demonstrují sílu. Vzdušné, jemně splývavé látky kontrastují s charakteristickým tmavým denimem a přírodní kůží – „ženským brněním“. Celá kolekce je v odstínech černé, šedé, bílé, béžové a sytě červené. Čisté, výrazné barvy mají posílit poselství kolekce a odkazovat na superschopnost žen.

Answear.LAB pro ženy

Za kolekcí SHERO se kromě univerzálního ženského poselství skrývá i něco víc. Značka Answear.LAB se ve své činnosti neomezuje pouze na tvorbu módy, ale chce podporovat zákaznice v životě podle jejich vlastních představ. Od počátku své činnosti vytváří limitované kolekce a zapojuje se do iniciativ, které přinášejí skutečnou podporu ženám po celém světě. Příkladem takových aktivit je loňská kolekce Girl Power, jejíž výtěžek byl věnován NADACI VIA, která podporuje aktivní lidi, kteří chtějí oživit místo, kde žijí.  „To vše nám dává inspiraci k dalším akcím, jako je vytvoření kolekce o superhrdinkách. V Answear.LAB věříme, že každý z nás, bez ohledu na svůj původ, náboženství nebo sexuální orientaci, by měl mít šanci splnit si své sny a žít důstojně. Chceme ženám ukázat, že mají sílu, díky které se mohou každý den cítit výjimečně a všemohoucí. “ – vysvětluje Agnieszka Korsak, ředitelka značky Answear.LAB. V České republice jsou ambasadorkami kolekce SHERO modelka a rovněž zakladatelka stejnojmeného nadačního fondu, Veronika Kašáková, performerka, textařka a komička Adéla Elbel, bývalá profesionální tenistka Andrea Sestini Hlaváčková, česko-finská běžkyně Kristiina Hannele Mäki a knižní influencerka Lucie Zelinková. Limitovaná kolekce SHERO je dostupná pouze v internetovém obchodě Answear.cz. 

Objednejte si předplatné Harper‘s Bazaar

Časopis Harper‘s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu