Čím dále více hvězd showbusinessu začíná vyhledávat způsoby pasivního příjmu – někteří zakládají produkční společnosti, jiní investují do fotbalových klubů, kupují vinice nebo kávové plantáže, a někdo vstupuje do beauty businessu. Je trochu děsivé, že zrovna tento druh podnikání (napřímo spojený s naší krásou a zdravím) se stal velmi lukrativním pro hollywoodské hvězdy místo třeba dermatologů nebo kosmetiček, ale budiž. Na seznam nejnovějších beauty guru nyní můžeme dopsat i Jareda Leta – múzu kreativního ředitele Gucci, Alessandra Michele. Pro něj se bude jednat pouze o třešničku na dortu, jelikož herec je již aktivním investorem do 200 značek (mezi nimiž je Spotify, Uber, Airbnb nebo Reddit).
A co ona „eklektická a velmi netradiční“ značka Twentynine Palms, jak ji Leto pojmenoval, bude nabízet? V tuto chvíli je naplánována produkce celkem 12 pečujících produktů na obličej a tělo, mezi nimiž bude čisticí gel na pleť (za 39 dolarů), hydratační krém na pleť (87 dolarů), hydratační sérum (69 dolarů), jílová maska (95 dolarů), sprchové gely (47 dolarů) a šampóny a kondicionéry (54 dolarů). Herec už ale nyní ví, že se jeho společnost na beauty produktech nezastaví, a ještě před zahájením tedy oznámil expanzi do lifestyle. V plánech je limitovaná kolekce šátků s potiskem švédského umělce a fotografa Douglase Mandry. Do budoucna pak parfémy, domácí dekor a designérské objekty.
O beauty značky celebrit v tuto chvíli opravdu není nouze, jen letos své brandy rozjeli Kate Moss s Cosmos, Kim Kardashian s SKKN, Hailey Bieber s Rhode, Ciara se sou OAM Skin, Idris Elba s Don't Stab Your Future, or DSYF nebo Brad Pitt s Le Domaine. Ne všechny premiéry však proběhly hladce – značky Kardashian a Bieber se již stihly stát předmětem soudních sporů, a to kvůli svým názvům. Obě jsou totiž už využívány jinými podnikateli a v případě Rhode se dokonce jedná o velmi známou značku oblečení, kterou propagovala i Beyoncé.