6+1 beauty značek Hollywoodských hereček
Getty Images
Getty Images
V záři reflektorů nelze setrvat věčně, a proto se mnoho hvězd vydává už během aktivního rozkvětu své kariéry na cestu podnikání. Někteří sázejí na pohostinský průmysl – Ryan Gosling koupil restauraci a Robert De Niro zas síť hotelů. Jiní investují do alkoholu – Brad Pitt a Sting mají vlastní značku vína, Jamie Foxx rumu a božský Chris Noth zas tequily. Najdou se však i tací, kteří sázejí raději na beauty produkty a kosmetiku – komu jinému do rukou svěřit svou krásu než těm, kteří za dlouhá léta v showbusinessu načerpali řadu znalostí a zkušeností? Vybrali jsme proto šest hollywoodských žen, které se pyšní vlastní beauty značkou + jednu třešničku na závěr.
Zpěvačka a herečka propůjčovala své jméno vůním více jak 20 let, a před několika lety navíc spolupracovala i na vlastní řadě dekorativní kosmetiky s Inglot. Bylo to však až v roce 2020, kdy oficiálně oznámila uvedení vlastní kosmetiky na trh – jedná se o řadu péče o pleť – JLo Beauty, která se na pulty obchodů dostala začátkem loňského roku. Hlavními složkami jsou tekuté zlato a olivový olej, který prý používala v rámci své beauty rutiny už její maminka. Tajemství #JLoGlow je konečně odhaleno!
Někdy v polovině minulé dekády zpěvačka veřejně prohlásila, že již nebude nosit make-up. Zcela tak propadla trendu přirozené krásy, který jí rozhodně svědčí. Kosmetická značka Keys Soulcare, spuštěná v roce 2020, se proto zaměřuje skoro výlučně na péči o pleť (ale i tělo a mysl). Striktně veganské a cruelty-free masky, krémy, séra a exfolianty mají certifikaci Leaping Bunny a PETA. Čistě přírodní produkty také neobsahují chemické látky jako parabeny nebo sulfáty a byly vyvinuty ve spolupráci s certifikovanými dermatology. V rámci bohatého sortimentu najdete i svíčky, masážní pomůcky, štětce, ale i pár dekorativních kusů – jemně zabarvené balzámy na rty, které se navíc dají používat i jako tvářenky.
Ještě předtím, než herečka získala předloni svou vlastní televizní show, se rozhodla vydat v roce 2013 řadu dekorativní kosmetiky Flower Beauty. Název zcela odpovídá vibe celého brandu – je něžný, hravý a nabízí skoro všechno, na co jen můžete pomyslet. Obsahuje make-upy a korektory, tužky, stíny, rtěnky, lesky i limitované paletky Charlie's Angels. Jejím největším bestsellerem je však řasenka, která získala ocenění od spotřebitelů a beauty redaktorek. Narozdíl od jejich kolegyň, které prezentují své produkty jako luxusní záležitost, se však Barrymore rozhodla cílit na širší publikum. Všechny kusy proto prodává přes síť amerických supermarketů a jejich cena nepřesahuje 20 dolarů za kus.
Ikonická catwoman bezpochyby stále patří k nejkrásnějším ženám na světě a i ona podlehla trendu přírodní kosmetiky a veganské stravě – kombinaci, které prý vděčí za svůj (stále) dokonalý vzhled. Podle ní už však existuje tak velké množství pečujících produktů, že se do výroby těch vlastních nechtěla pouštět. Ale vůně? To je jiná. V roce 2019 tak na trh uvedla svou značku parfémů Henry Rose. Ta se zakládá na transparentnosti produkce a snaze o maximální dodržení odpovědnosti vůči životnímu prostředí. Syntetické (tj. hypoalergenní) ingredience jsou vybírány na základě nejpřísnějších světových norem a mají řadu různých certifikací. Skleněné lahvičky jsou vyrobeny z 90 procent recyklovaných materiálů a jejich víčka z kompostované sóji. Mimochodem, v nabídce jsou nyní i mýdla, svíčky, oleje a tělový krém.
Gwyneth Paltrow není jedinou herečkou, která svým fanouškům nabízí lifestyle značku s každodenními nezbytnostmi. Hey Humans se objevila na poličkách amerických obchodů teprve začátkem loňského roku, ale už teď získává velkou popularitu – jedná se totiž o veganské a cruelty-free produkty v recyklovaných, hliníkových baleních za relativně přívětivou cenu. Sprchový gel, zubní pasta i přírodní deodorant vás vyjdou přibližně na 7 dolarů za kus.
Pakliže se bavíme o #BigBusiness, tak tuto herečku můžeme jednoduše postavit na úroveň Kim K. V roce 2017 totiž založila svou značku Casa Zeta-Jones, která nabízí nejen beauty, ale lifestyle produkty se vším všudy. Krom basic kolekce dekorativní kosmetiky v základních barvách, které používá sama Zeta-Jones, nabízí brand i home decor, ložní prádlo, ručníky, domácí a sportovní oblečení nebo kávu. Nedávno na seznam přibyla kolekce volnočasové obuvi v podobě nazouvacích tenisek a balerínek.
Zpěvák a producent je znám svou láskou k luxusní módě a lifestylu – na kontě tak má přes 20 kolaborací, a to mimo jiné s Louis Vuitton, Moncler, adidas, Commes de Garcons nebo Moynat. Na konci roku 2020 se však rozhodl rozšířit své podnikatelské portfolio ještě o vlastní značku Humanrace nabízející pečující produkty pro pleť a tělo. Mezi #InstagramFriendly kusy najdete přípravky jako lotosový exfoliátor, rýžový cleanser, hydratační krém, ale i tuhé tělové mýdlo nebo hydratační mléko – to vše pochopitelně s možností koupě samostatného refillu.