Notino otevřelo svou největší prodejnu v České republice
Foto: archiv značky
Foto: archiv značky
Nyní se můžete v centru Brna na prestižní ulici Česká vydat do nově otevřené parfumerie Notino, která je největší v České republice – pyšní se rozlohou 850 m². Na této ploše nabízí více než 250 celosvětově známých značek, moderní technologie a inovace pro krásu, exkluzivní služby i zcela nový design. V pořadí jde již o sedmý kamenný obchod Notina na území České republiky. Celkový počet prodejen Notina se tak blíží téměř ke třiceti po celé Evropě.
„Plocha 850 m² nabídne zákazníkům tu nejširší nabídku produktů a značek jako Dior, Lancôme, MAC, Kérastase, Estée Lauder, Chloé, Burberry a stovek dalších. Navíc díky výhodné poloze budeme od teď našim zákazníkům opět ještě blíže,“ komentoval Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina.
V nabídce je nejen široká škála parfémů a kosmetických produktů, ale tentokrát také elektronika a bytové vůně. Příjemným zpestřením a posunutím konceptu obchodu výše jsou moderní inovace jako například virtuální zrcadlo Modiface nebo make-upová i vlasová studia, kde se můžete nechat třeba i nalíčit nebo učesat. Naprostým unikátem je pak patentovaný přístroj AirParfum, skrze který si můžete vyzkoušet desítky vonných složek bez jakéhokoliv zatížení, a vybrat si tak parfém přesně na míru.
„Na trhu působíme už 17 let. Za tuto dobu jsme ušli dlouhý kus cesty. A svět krásy také. Proto jsme se rozhodli pro naše zákazníky otevřít něco víc než jen prodejnu s kosmetikou. Prostor, kde krásu nakoupí, ale i zažijí. Nabídneme zde čtyři studia pro diagnostiku pleti i vlasů. Zákazníky zde nalíčíme i učešeme ve speciálních studiích. Parfémový asistent jim sám vybere vůni. Budou tu dostupné ty nejmodernější inovace a technologie pro ještě větší zážitek z krásy,“ doplnil Kocián.
Hezkou změnou je nový interiérový design v teplejších barvách, který používá dřevěné akcenty, má přehlednější uspořádání nábytku, a celkově tak navozuje modernější a útulnější pocit při vašem nákupu. Tento koncept Notino prodejen byl poprvé představen v roce 2020 při otevření pobočky v polské Varšavě a nyní si ho můžeme užívat i u nás. V rámci technologických pokroků nechybí například LED panely či senzorové lišty, které zákazníkům umožňují komfortnější zobrazování nabídky a dalších informací.
Kromě prodeje produktů, které jsou zde vystaveny, si navíc můžete vyzvednout své online objednávky. Případně lze využít nabídky objednávky zboží z internetu až k vám domů, kam vám zboží doručí kvalifikované beauty konzultantky, které jsou připraveny vás hýčkat a poskytnout vám profesionální poradenství.