Lednové beauty news 2023

Sydney Sweeney se stala novou tváří Armani Beauty a Emma Chamberlain značky Lancôme, Charlotte Tilbury představila nový rozjasňovač, Glossier přírodní deodorant a Byredo vytvořilo kolaboraci s kreativní ředitelkou make-up divize Chanel, Lucii Picou.
Yelyzaveta Topukh
——
1. února 2023

Foto: Profimedia

Nový suchý rozjasňovač Charlotte Tilbury

Začátek roku nás málokdy hýčká oslnivým sluncem, spíše je to šedivý všední den, kdy naše pleť potřebuje extra záři. Charlotte Tilbury, vizážistka a zakladatelka stejnojmenné značky se rozhodla, že v lednu uvede na trh nový suchý rozjasňovač v sedmi zářivých odstínech, který můžete použít jako tvářenku i stín na oční víčko. Podle vizážistky bylo hlavní inspirací pro nový produkt světlo, které se používalo v Hollywoodu k vytvoření dokonalého make-upu pro hvězdy. Zvláštní pozornost si zaslouží také složení Hollywood Glow Glide Face Architect, které obsahuje hybridní flexibilní gelovou technologii, jež vytváří rozmazaný závoj „starého Hollywoodu“. Složení rozjasňovače navíc obsahuje složky jako např. skvalan, které pleť hydratují a zajišťují nerozmazaný vzhled.

Byredo a Lucia Pica představují kolekci make-upu 

Značka parfémů Byredo uvedla na trh svou první kolekci líčení pod vedením slavné vizážistky Lucii Picy s názvem First Emotions. Romantická kolekce líčení obsahuje sytě hnědé a třpytivé růžové tóny, které jsou obsaženy v paletce očních stínů, tužce na oči, dvou rtěnkách a řasence. „Parfumerie Byredo je neviditelným nositelem emocí prostřednictvím vůně. Chci, aby líčení bylo vizuálním prostředkem k vyjádření emocí. První emoce je v podstatě první stav zamilovanosti. Je to něco tajemného, co obvykle přesahuje vizuální stránku a jazyk. Je to odraz toho, co tělo cítí, než to mozek začne vnímat.“ Z kolekce je cítit „opilost láskou“ s dokonale nalíčenýma očima a stopami rtěnky, které zůstaly na sněhobílém límečku.

Glossier uvedl na trh přírodní deodorant 

Poslední novinkou značky Glossier je ekologický deodorant na opakované použití, který ztělesňuje hlavní filozofii značky: exkluzivitu a minimalismus. Složení bylo vyvinuto tak, aby zachovalo pH pokožky a minimalizovalo její podráždění – hlavními složkami jsou extrakt z černého bezu, bramborový škrob a kokosový olej. Značka se postarala také o čichový zážitek a novinku představila ve čtyřech vůních: Sandstone, Glossier You, Orange Blossom Neroli a Unscented.

Emma Chamberlain se stala ambasadorkou Lancôme 

Emma Chamberlain, 21letá americká hvězda YouTube, se stala novou tváří francouzské značky Lancôme, která se snaží oslovit mladší publikum generace Z. Emma bude hrát ve čtyřdílném seriálu How Do You Say Beauty In French, který bude uveden koncem tohoto roku. Malé spoty se objeví také na Instagramu a TikToku.

Diptyque uvádí na trh limitovanou kolekci Do Son 

Ikonická kolekce parfémů Do Son letos slaví 18. výročí. Při této příležitosti se značka spojila s hudebníkem Jamesem Blakem a vytvořila limitovanou kolekci Do Son, která obsahuje svíčku, parfém a toaletní vodu, tuhé mýdlo a čisticí tělový gel. Ponořte se do vzpomínek na dětství spoluzakladatele Yvese Coueslanta – představte si přímořské městečko ve Vietnamu a vůni tuberózy, kterou mu matka přinesla z květinového trhu. Olfaktorickou kompozici doplňuje jasmín, mořské akordy a pomerančový květ. Kolekce je rovněž doplněna krátkým animovaným filmem Werlena Meyera.

Nový oční krém ILIA Beauty

ILIA Beauty zahájila rok s novým produktem péče o pleť – očním krémem Bright Start, jehož cílem je odstranit suchost a obnovit zářivý efekt pleti. Hlavními složkami produktu jsou extrakt z mořského fenyklu, avokádo, kofein a peptidy. Podle Saši Plavšić, zakladatelky značky, se jí podařilo vytvořit krém, který dokonale funguje s korektorem a zároveň plní všechny funkce péče o jemnou pleť kolem očí.

První fén Tracee Ellis Ross

Značka Tracee Ellis Ross Pattern Beauty představuje svůj první fén na vlasy s názvem Pattern Blow Dryer, jehož vývoj trval více než dva roky. Tracee se přímo podílela na výzkumu a testování fénu, protože osobně zažila, jak horký vzduch ničí její kudrnaté vlasy. Fén Pattern je dodáván se čtyřmi nástavci: difuzérem, hřebenem se širokými zuby, kartáčem a koncentrovanou tryskou, které jsou určeny pro kudrnaté a strukturované vlasy. Přístroj má tři režimy ohřevu, dvě rychlosti a individuální nastavení proudění vzduchu.

Sydney Sweeney je novou tváří značky Armani Beauty 

Hvězda seriálů Euphoria a White Lotus Sydney Sweeney zahájila rok velkou novinkou, kterou je spolupráce s italskou značkou Armani Beauty. Herečka je tváří nové dámské vůně My Way, která se začne prodávat koncem tohoto měsíce. Podle Sweeney je nová vůně jejím ztělesněním parfému a je šťastná, že se o ni může podělit se světem. Víme také, že Sydney bude propagovat make-up značky.

MAC Cosmetics uvedl na trh kolekci péče o pleť

Americká značka profesionálního make-upu MAC Cosmetics představila kolekci péče o pleť Hyper Real, která je zaměřena na hydrataci, zpevnění a přípravu na líčení. Kolekce obsahuje tři produkty: čisticí olej Fresh Canvas, hydratační sérum Sermizer a zpevňující balzám SkinCanvas Balm. Na českém trhu je kolekce již dostupná na webu značky.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu