Nejnovější kolekce líčení, kterou koncem února uvedla značka H&M, cílí na rty. A protože vznikla opět ve spolupráci s vizážistou Raoúlem Alejandrem, můžete se těšit na produkty se skvělými texturami i působivým designem.

Beauty tip Martiny Polachové: H&M v režii Raoúla Alejandra

Nejnovější kolekce líčení, kterou koncem února uvedla značka H&M, cílí na rty. A protože vznikla opět ve spolupráci s vizážistou Raoúlem Alejandrem, můžete se těšit na produkty se skvělými texturami i působivým designem.
Martina Polachová, Katie Intner
——
12. března 2024

Foto: H&M

Inspiraci ke druhé kampani Makeup Stories hledal globální vizážista H&M Beauty Raoúl Alejandre v rozmanitém líčení 80. let. Minulost tak vtisknul do současného provedení všech beauty looků, jež se v kampani objevují a jichž je autorem.

Jak už to tak bývá, spolupráce s vyhlášeným profesionálem předznamenává, že líčidla budou vykazovat perfektní výsledky, pohodlnou a přesnou aplikaci a ve spojení se všeobecně dostupnou značkou H&M tím pádem i fantastický poměr kvality a ceny. Což Makeup Stories jednoznačně potvrzuje. 

„Miluji intenzivní pigmentaci a bohatou texturu nových produktů,“ popisuje Raoúl Alejandre a zdůrazňuje jejich cenovou dostupnost i to, že jsou pro každého. „Velmi rád vytvářím z kombinace tří odstínů jedinečnou barvu rtů. Nezbytnost pro docílení dokonalého ombre efektu vidím v použití tužky na rty,“ dodává ještě H&M Beauty Global Make-up Artist.

Inovace se dotkly červené i růžové řady H&M Beauty, které zahrnují rtěnky v saténovém a přísně matném provedení, a to v ohromné škále barev. U Satin Icon (339 Kč) je možné vybírat z celkem 36 odstínů, jež zanechávají sytý, ale přitom jemně saténový finiš. Zatímco Matte Lippie (339 Kč) v 18 různých tónech dbá na zářivě matný povrch. Mimochodem, obě tyto rtěnky jsou veganské a obsahují kyselinu hyaluronovou zajišťující hydrataci. Navíc jsou zasazeny do obalů, které lze znovu plnit (náhradní náplň značka představí v průběhu roku).

Součástí kolekce je pak ještě tekutá rtěnka Mad For Matte (239 Kč), s výraznou pigmentací a v 10 barvách, která se postará o sametově matnou stopu na rtech. A nechybí ani zmíněná kontura Mark My Lips (139 Kč; 12 odstínů) s příměsí bambuckého másla, jež nabízí příjemně krémovou texturu, a tak poskytuje přesnost, pohodlí i plné krytí.

H&M Beauty se drží zásady, že krása je zábava. A vězte, že s nejnovější kampaní Makeup Stories vás čeká nejen to!  Seženete v kamenných obchodech a na hm.com.

Martina Polachová

Beauty redaktorka Harper’s Bazaar na stránkách i webu sdílí se čtenáři velkou lásku ke kosmetice a péči o sebe. Zastánkyně přirozenosti, minimalismu a dobrého spánku je kromě jiného milovnicí zimy a sportů na sněhu, rychlých aut, upraveného obočí, kvalitního červeného (vína), intimity i skrytého jiskření.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu