Inspiraci ke druhé kampani Makeup Stories hledal globální vizážista H&M Beauty Raoúl Alejandre v rozmanitém líčení 80. let. Minulost tak vtisknul do současného provedení všech beauty looků, jež se v kampani objevují a jichž je autorem.

Jak už to tak bývá, spolupráce s vyhlášeným profesionálem předznamenává, že líčidla budou vykazovat perfektní výsledky, pohodlnou a přesnou aplikaci a ve spojení se všeobecně dostupnou značkou H&M tím pádem i fantastický poměr kvality a ceny. Což Makeup Stories jednoznačně potvrzuje.
„Miluji intenzivní pigmentaci a bohatou texturu nových produktů,“ popisuje Raoúl Alejandre a zdůrazňuje jejich cenovou dostupnost i to, že jsou pro každého. „Velmi rád vytvářím z kombinace tří odstínů jedinečnou barvu rtů. Nezbytnost pro docílení dokonalého ombre efektu vidím v použití tužky na rty,“ dodává ještě H&M Beauty Global Make-up Artist.

Inovace se dotkly červené i růžové řady H&M Beauty, které zahrnují rtěnky v saténovém a přísně matném provedení, a to v ohromné škále barev. U Satin Icon (339 Kč) je možné vybírat z celkem 36 odstínů, jež zanechávají sytý, ale přitom jemně saténový finiš. Zatímco Matte Lippie (339 Kč) v 18 různých tónech dbá na zářivě matný povrch. Mimochodem, obě tyto rtěnky jsou veganské a obsahují kyselinu hyaluronovou zajišťující hydrataci. Navíc jsou zasazeny do obalů, které lze znovu plnit (náhradní náplň značka představí v průběhu roku).

Součástí kolekce je pak ještě tekutá rtěnka Mad For Matte (239 Kč), s výraznou pigmentací a v 10 barvách, která se postará o sametově matnou stopu na rtech. A nechybí ani zmíněná kontura Mark My Lips (139 Kč; 12 odstínů) s příměsí bambuckého másla, jež nabízí příjemně krémovou texturu, a tak poskytuje přesnost, pohodlí i plné krytí.
H&M Beauty se drží zásady, že krása je zábava. A vězte, že s nejnovější kampaní Makeup Stories vás čeká nejen to! Seženete v kamenných obchodech a na hm.com.