První parfém pro psy od Dolce & Gabbana
Luxusní brand uvedl na trh vonnou mlhu pro domácí mazlíčky, kterou pojmenoval Fefé podle milovaného psa Domenica Dolceho. Skládá se z ylang-ylang, santalového dřeva a pižma, přičemž neobsahuje alkohol. Kompozici vytvořila respektovaná parfumérka Emilie Coppermann a schválili ji veterináři, takže se nemusíte obávat o nervovou soustavu svých miláčků. Zelený flakon zdobí otisk tlapky z 24karátového zlata, vůně stojí 100 euro.

Podzimní novinky Dior
Očekávaná podzimní kolekce značky Dior nese název Plan de Paris – a byla vytvořena jako oslava ulic hlavního města Francie – od Faubourg Saint-Honoré, kde Christian Dior našel svou šťastnou hvězdu, až po 30 Avenue Montaigne, místo, kde byla značka založena a kde dodnes leží jeden z butiků Dior. Motiv zkrášlující obaly je vyveden do posledního detailu a jde o mapu Paříže viděné z ptačí perspektivy. Rtěnkám, make-up paletkám a lakům na nehty vévodí hravé barvy v čele s růžovou a modrou připomínající odcházející léto. Kreativní ředitel pro Dior Make-up Peter Philips myslel ale i na aktuální trendy a dal prostor tlumenější tónům oranžové, hnědé a fialové i elegantním stříbrným a zlatým odstínům.

Příprava na halloweenský make-up
Začátkem září míří do kin film Tima Burtona Beetlejuice Beetlejuice s Winonou Ryder, Michaelem Keatonem a Jennou Ortegou v hlavních rolích. Tuto velkou událost oslavila značka NYX Professional Makeup limitovanou edicí dekorativní kosmetiky, která je vyladěná do posledního detailu, a to včetně konjak houbičky s motivem monstra nebo leskem na rty v obalu připomínajícím malou rakev.
Living Proof vstupuje na český trh
Vody vlasové péče na českém trhu se rozhodla zčeřit značka Living Proof, která vznikla v USA už před dvaceti lety. Jednotlivé receptury vznikly na základě vědeckého přístupu biotechnologických vědců z amerického institutu MIT a zkušeností renomovaných kadeřníků, jež definovali nejčastější problémy, které mají lidé s vlasy. Šampony, kondicionéry a další pečující i stylingové produkty určené nejen pro poškozené kadeře si tak teď nemusíte vozit z cest, ale objednáte je i z pohodlí domova.

Gigi Hadid se stala tváří vůně Million Gold For Her
Kdo jiný by lépe ztělesnil poselství značky Rabanne „vzepřít se konvencím a přijmout svou vlastní identitu“ než právě nejvlivnější supermodelka své generace, ale také televizní moderátorka a podnikatelka Gigi Hadid, kterou na sociálních sítích sleduje více než 78 milionů lidí? V rámci nové vůně Million Gold For Her přináší nekompromisně nebojácnou ženskost a stává se bezbřehou inspirací.

Nová vůně La vie est belle L’Elixir
Oblíbená řada vůní La vie est belle přivítala další přírůstek. La vie est belle L´Elixir je jako intenzivní dávka štěstí s pohlcujícím potenciálem. Tóny, jejichž výsledkem je květinově-dřevité vyznění, poskládali parfuméři Antoine Maisondieu a Christophe Raynaud, kteří se zaměřili na citlivý kontrast mezi fialkou a kakaovým máslem. Vůni prostupují akcenty malin, hrušek, bergamotu a svěží zelené mandarinky. V jejím nitru samozřejmě nechybí růže, květina typická pro značku Lancôme, ale ani cedrové dřevo, akord semiše a pižmo umocňující efekt nahé kůže.

Noční péče s trojím účinkem od Estée Lauder
Produkty z ikonické řady Advanced Night Repair od Estée Lauder čítají mnoho kusů – a nyní ještě o jeden víc. Novinka, noční péče Advanced Night Repair Overnight Treatment, přináší trojí účinek – obnovuje energii pleti, hydratuje ji a podporuje její ochrannou bariéru. Složení je přímo napěchované aktivními ingrediencemi, kromě technologie ATPower v něm nechybí kyselina hyaluronová různých molekulárních hmotností, kyselina polyglutamová, lipidy a patentovaná látka tripeptid-32, která pomáhá optimalizovat přirozený rytmus obnovy pokožky.
