Beauty news prosince 2022: nové produkty, kolaborace i ukončení výroby

Poslední měsíc roku byl plný velkých novinek, včetně personálních změn v The Honey Company Jessicy Alby, limitovaných kolekcí Dior nebo Pat McGrath, ukončení výroby slavných produktů od The Ordinary nebo exkluzivních Louis Vuitton ve spolupráci s architektem Frankem Gehrym.
Yelyzaveta Topukh
——
27. prosince 2022

Foto: Profimedia

Dior představuje exkluzivní pouzdro na L'Or de Vie La Crème

Nejluxusnější omlazující krém na obličej L'Or de Vie získal tento měsíc exkluzivní skleněnou vitrínu Édition Métiers d'Art. Novinka připomíná Mezinárodní rok skla. Limitovanou edici 130 skleněných obalů vyrobil francouzský sklář Xavier Le Normand, který na každé nádobě ručně vyryl 1500 dolíčků evokujících  vinnou révu. Inspirací byl zámek Château d'Ikem, kde rostou hlavní ingredience ikonického pleťového krému.

The Ordinary ukončuje výrobu make-upů a korektorů

Zástupci kanadské kosmetické značky napsali na Instagramu příspěvek, v němž vysvětlují, proč jsou nuceni zastavit výrobu kolekce Colours, zahrnující tónovací krémy a korektory. Tyto produkty, jejichž příznivá cena sotva pokrývala náklady na výrobu, by podle nich mělo potenciál prodávat pouze při masové poptávce, kterou značka od uvedení řady make-upů na trh nikdy nezaznamenala. Podle The Ordinary byla kolekce Colours již od svého uvedení ztrátová a nyní jim nezbývá nic jiného, než od ní upustit. Na oficiálních stránkách brandu je uvedeno, že korektory budou v prodeji do 30. ledna 2023 a podkladové báze do června 2023.

Louis Vuitton představuje kolekci parfémů Les Extraits Murano Art Edition

Frank Gehry, jeden z největších žijících mistrů architektury a spoluautor Tančícího domu v Praze, vytvořil ve spolupráci se sklářem Simonem Senedesem nový design parfému Les Extraits Murano Art Edition. Trik nové lahvičky spočívá v uzávěru, který byl ručně vyroben v Muranu – srdci benátského sklářství. Podtrhuje exkluzivní design každého uzávěru a představuje pět vůní z kolekce Les Extraits, kterou vytvořil Jacques Cavallier Belletrud, hlavní parfumér aka „nos“ Louis Vuitton.

Personální změny v kosmetické firmě Jessicy Alby – The Honest Company

Od 9. ledna 2023 bude generální ředitelkou kosmetické firmy The Honest Company Carla Vernon, která dříve působila na stejné pozici v C-Suite společnosti Amazon. „Jsem potěšena, že se Carla připojí k The Honest Company jako generální ředitelka. Je to strategická a vizionářská vůdčí osobnost, která bude pokračovat v rozvoji značky jako tradičního brandu pro mladou generaci,“ uvedla Jessica Alba. Společně s tím se prý fanoušci Honest Beauty mohou těšit na zajímavé novinky v nadcházejícím roce.

Kolekce Pat McGrath Labs X Star Wars™

Pat McGrath ve spolupráci s Lucasfilmem představila Pat McGrath Labs X Star Wars, efektní a holografickou kolekci líčení, která obsahuje tři paletky očních stínů, tekuté rtěnky a lesky, barevné řasenky a pigmenty. Pat je fanynkou této ságy a hlavně první filmové trilogie, takže každý kosmetický produkt nějakým způsobem souvisí s filmy Star Wars: A New Hope, Star Wars: The Empire Strikes Back a Star Wars: Return of the Jedi.

Selena Gomez představila nový rozjasňovač 

Americká hvězda Selena Gomez nám v prosinci představila nový highliter Rare Beauty Positive Light Silky Touch. Kompaktní pudr je k dispozici ve čtyřech odstínech: enlighten – chladném champagne odstínu, exhilarate – zlatém champagne odstínu, flaunt – zlatém odstínu a mesmerize – růžovo-bronzovém odstínu. Selena tento rozjasňovač přirovnává k tekutému hedvábí, které se snadno nanáší na pleť, a proto jej můžete používat i jako oční stíny.

Značka Oribe uvedla na trh kolekci hřebenů na vlasy 

Americká značka uvedla na trh kolekci hřebenů vyrobených z italské mramorové pryskyřice, pro kterou spojila síly se soukromým výrobcem profesionálních vlasových pomůcek, jehož historie sahá až do roku 1892. Řada obsahuje šest hřebenů – každý pro jiný typ vlasů a různé použití. Od klasického hřebenu na rozčesávání až po stylingového pomocníka. Novinky se vyznačují tím, že představují ekologickou verzi profesionálních hřebenů s tím, že jejich  ruční výroba podtrhuje vysoký status značky.

Augustinus Bader představuje nový kosmetický produkt 

Novinkou brandu je krémová maska na obličej, představující smart ošetření obličeje pro profesionální regeneraci pleti. Nejprodávanější produkt s názvem The Cream bude nyní k dispozici v lehké masce, kterou lze použít i jako aktivní noční péči. Maska dodává pleti vlhkost a technologie TFC8® optimalizuje proces omlazení tím, že stimuluje tvorbu kolagenu a urychluje obnovu buněk.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu