Delevingne „novou tváří“ pleťové mlhy?
Delevingne zřejmě „propaguje“ novou skin mist, vytvořenou ve spolupráci s evropskou energetickou společností Vattenfall. Uvozovky jsou v tomto případě velmi namístě, jelikož nejde o skutečnou beauty kampaň. Ve videu je vidět, jak se potápí do bazénu v přiléhavých stříbrných šatech. V parodii zdůrazňuje význam vodíku bez fosilních zdrojů jako čistého zdroje energie. Vattenfall se spojil s Delevingne a představil limitovanou edici obličejové mlhy Industrial Emissions vyrobené z průmyslových odpadních vod, aby dokázal, jak čistý je tento způsob emisí. Mlha není produkt, který si můžete koupit, takže si nemusíte připravovat peněženky, abyste napodobili efekt „Delevingne“. Je třeba na ni pohlížet jako na láhev systémové změny – změny optiky každého z nás v pohledu na emise.
Beyoncé oznámila uvedení kolekce péče o vlasy
V posledních dnech se všechno točí kolem Beyoncé, která, mimo jiné, sdílela příspěvek na svém Instagramu, který naznačuje, že by se mohla objevit řada péče o vlasy... a brzy. V příspěvku „Bey“ sdílela emotivní ručně psaný text na počest „žen podnikatelek“, se kterými se setkala jako malá holčička, když pracovala v kadeřnickém salonu své matky (Tiny Knowles). Zmínila také dlouhou cestu, kterou v péči za krásnými a zdravými vlasy ušla. Vše, co se o jejich péči naučila, chce nyní předat dál a pokračovat tak v odkazu své matky.

Timothée Chalamet tváří vůně Bleu de Chanel
Chanel Beauty jmenoval hollywoodského miláčka Timothéeho Chalameta tváří své vůně. O této skutečnosti se spekulovalo již od dubna, kdy byl spatřen při natáčení reklamy, Chanel však tehdy informaci nijak nekomentoval. Nyní je už jasné, že Chanel a Chalamet je spojení, které dokonale funguje a zamilovat se do něj je více než snadné.

Dr. Barbara Sturm představuje novinky v péči o pleť i tělo nejen pro nadcházející letní období
Značka uvedla na trh opalovací krém bez vůně s ochranným faktorem SPF 30, který poskytuje spolehlivou a komplexní ochranu před UVA, UVB a infračerveným zářením. Obsahuje koktejl vysoce účinných antioxidačních složek na rostlinné bázi, který napomáhá zachování mladé pokožky od hlavy až k patě. Po obrovském úspěchu opalovacích kapek Sun Drops SPF 50 uvedla značka na trh další verzi výrobku s ochranným faktorem SPF 30. Toto inovativní sérum pečuje o pokožku a zároveň ji účinně chrání před UVA a UVB zářením. Díky svým aktivním složkám antioxidantů chrání pleť také na buněčné úrovni. Poslední novinkou je omlazující tělový peeling s intenzivním vyživujícím účinkem, který se vyznačuje vysokou účinností a jemně sladkou a hřejivou vůní švestkového oleje a byl vyvinut speciálně pro zralou a suchou pokožku. Směs mořské soli a hnědého cukru v antioxidačním olejovém základu odstraňuje odumřelé buňky, stimuluje mikrocirkulaci a obnovu buněk, vyživuje a omlazuje pleť. Zpevňuje a oživuje pokožku celého těla.
Louis Vuitton představuje novou vůni Pacific Chill
Luxusní módní a lifestylový dům Louis Vuitton ve své nejnovější vůni Pacific Chill nádherně propojil vůni s wellness kulturou Kalifornie. Nejnovější přírůstek do kolekce parfémů značky je první z portfolia, který je podle mistra parfuméra Jacquese Cavalliera Belletruda označován jako wellness vůně. „Jednoho rána v Los Angeles, když jsem si povídal s Alexem Israelem, jsme si oba objednali jeden z těch detoxikačních koktejlů, které Kaliforňané milují. Inspirovala mě ta vitamíny nabitá šťáva a řekla jsem Alexovi: ‚Vytvořím detoxikační kolínskou.' Pacific Chill evokuje éterickou, květinovou bublinu vůně, která vypráví olfaktorický příběh o denním slunci na nejrozkvetlejších místech Kalifornie až po mihotání světel velkoměsta v Los Angeles.

Clinique jmenovala Marsai Martin svou nejnovější ambasadorkou značky
Oblíbená kosmetická značka Clinique jmenovala Marsai Martin svou nejnovější ambasadorkou a partnerskou producentkou. Martin zastává první dvojí roli svého druhu, která jí dává kreativní ruku v kampaních, jejichž bude tváří. Clinique měl pocit, že Martin bude ideálním ambasadorkou, protože se značka snaží oslovit novou generaci. Díky rozsáhlému seznamu ocenění a proslulosti napříč generacemi. Ve své nové roli bude herečka vytvářet svou první kampaň se značkou Clinique, která bude obsahovat řadu jejích oblíbených produktů péče o pleť a make-upu této značky. Těšte se na odhalení projektu v nadcházejícím létě.

Oprah Winfrey se stala investorkou kosmetické značky Dr. Barbara Sturm
Oprah Winfrey investovala do kultovní značky péče o pleť a wellness Dr. Barbary Sturm. V nedávném rozhovoru Winfrey prozradila, že do vědecky založené řady péče o pleť investovala nezveřejněnou částku. Sturm, lékařka estetické medicíny se zaměřením a hlubokým vzděláním v oblasti sportovní medicíny, uvedla svou stejnojmennou značku na trh v roce 2014 ve spolupráci se společností Net-a-Porter. Winfrey v rozhovoru prozradila, že návrhářka Stella McCartney ji seznámila se značkou, „která rychle rozkvetla v globální impérium“. Mediální hvězdě tak nezbylo nic jiného, než aby s nabídkou investice zavolala přímo Sturm.
Florence Pugh se stala novou tváří Valentino Beauty
Značka Valentino Beauty nyní oznámila, že její nejnovější tváří se stala herečka Florence Pugh. Pugh je známá svým kreativním a pestrým přístupem ke kariéře a je příkladem toho, jak mnohostranně využít svůj půvab. Pugh se nebojácně vyjadřuje k feminismu a nebojí se dotýkat ani kontroverzních témat, o kterých ráda debatuje. Pugh odstartuje kampaň značky Valentino Beauty novou rtěnkou a tvářenkou Liquirosso.
Maison Francis Kurkdjian představil tekutý prášek Aqua Universalis
Univerzální tekutý prášek, který bílé i barevné prádlo šetrně vypere a provoní ikonickou vůní Aqua Universalis s nádechem citrusů a bílých květů. Má 33 dávek. Připomíná, že vůně Aqua Universalis je doslova návykový květinově citrusový parfém, který svým složením evokuje vůni čistě vypraného prádla. Jiskřivá směs citrusů, bílých květů a pižma je zdrojem okamžitého pocitu čistoty a svěžesti.