Společnost L'Oreal získá značku Aesop za 2,5 miliardy dolarů
Dosud největší fúze konglomerátu. Podle tiskové zprávy tento krok umožní kosmetickému konglomerátu rozšířit své působení v Číně. Vedle nákupu značky YSL Beauty v roce 2008 za 1,7 miliardy USD se bude jednat o dosud největší akvizici značky L'Oréal. „Společnost Aesop využívá dnešní vzestupné proudy a L'Oréal přispěje k uvolnění jejího obrovského růstového potenciálu, zejména v Číně a v cestovním maloobchodě,“ uvedl v tiskové zprávě generální ředitel L'Oréal Nicolas Hieronimus.
Kilian, Blue Moon Ginger Dash
Blue Moon Ginger Dash je svěžím přírůstkem do rodiny The Liquors. Tato limitovaná edice je inspirovaná Kilianovým oblíbeným letním drinkem Blue Lagoon, ve kterém se mísí citron, vodka a modré curacao. Kilian spolu s parfumérkou Sidonnie Lancesseur namíchali jeho parfémovou podobu se špetkou zázvoru a návykovým ambroxanem, který prosluněné odpoledne promění v nekonečný večer plný zábavy. Svěží úvodní nóty citronu umocňuje calone, který do kompozice vnáší efekt ledových kostek.
MAC, Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen
Nové pero Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen, které je k dispozici ve 33 různých odstínech, poskytuje voděodolné a otěruvzdorné krytí s funkcí korektoru. Stisknutím pera do poloviny zakryjete nedokonalosti a úplným stisknutím vyrovnáte pleť. Nový produkt funguje pro krytí s přirozeným matným finišem a 36hodinovou výdrží. Tekutá textura je lehká a kombinace hydratační kyseliny hyaluronové, energizujícího kofeinu a ochranného vitamínu E zlepšuje stav pleti.
Dior debutuje v hotelu Du Cap-Eden-Roc jako nejlepší spa v destinaci
Existuje nespočet důvodů, proč se ubytovat v hotelu du Cap-Eden-Roc ve francouzském Antibes – pokud se vám podaří rezervovat si místo v tomto velkolepém hotelu na Riviéře, který hostil F. Scotta Fitzgeralda, Marlene Dietrichovou, Pabla Picassa a 150 let mezinárodní smetánky. Jsou tu prastaré borovice a pěstěné růže, volně tekoucí šampaňské a samozřejmě bazén na útesu, kde titáni filmu a módy 21. století během filmového festivalu v Cannes utíkají před záblesky z La Croisette. Tento měsíc se však otevírají lázně Dior Spa Eden-Roc, které mají ještě další lákadlo. Jedná se o poslední z nových lázeňských konceptů značky Dior, který měl premiéru v roce 2021 v pařížském hotelu Cheval Blanc a v roce 2022 následovala pobočka v šanghajském obchodním centru IFC. V Eden-Roc se procedury opírají o dotek a technologie: Dior používá exfoliační přístroj Hydrafacial s patentovaným peelingovým krémem Floral Peeling Lotion a tři různé systémy lymfodrenáže celého těla – s elektrostimulací, mikrovibrací a infračerveným světlem – zbavují tělo tekutin po dlouhém letu nebo před koupáním ve Středozemním moři.
Roja, Dove Isola Blu
Sofistikovaná vůně citrusů, květin a ovoce jako óda na středomořské slunce, la dolce vita a odpolední lenošení ve stínu stromů na jihu Itálie. Vůni nekonečného léta Roja Dove vyjádřil jiskřivými notami citronu, bergamotu a limetky, které se mísí s hřejivou ambrou a růžovým pepřem. Isola Blu je jako svěží pobřežní vánek v ovocném sadu. Šťavnatou vůni jablka a černého rybízu podtrhují zelené tóny posekané trávy a zemité aroma pačuli a mechu. Opojnost kompozici dodává jasmín z Grasse, magnólie a kokos, zatímco nádech kůže v základu odkazuje na tradiční italské řemeslné umění.
Sir John se stává prvním kreativním ředitelem pro make-up Kilian Paris
Slavný vizážista Sir John se stává prvním kreativním ředitelem pro líčení značky Kilian Paris. Sir John bude úzce spolupracovat se zakladatelem značky Kilian Hennessy, aby pomohl kultivovat vstup značky do oblasti líčení prostřednictvím bohatých zkušeností Sira Johna v oboru, a to prostřednictvím filozofie, umění a inovací, přičemž se bude držet samotné podstaty DNA značky Kilian „Don't be Shy“, což je motto, které je základem ducha nočního života značky.
Aesop představuje novou dřevitě-květinovou vůni
Devátá vůně značky Aesop Gloam zasáhne vaše čichové smysly. Gloam je inspirována osobními zážitky, v nichž se setkávají vůně a představivost. Tento parfém se přidává k řadě Othertopias značky Aesop. Vůně, kterou kultivoval dlouholetý spolupracovník značky Barnabé Fillion, spojuje květinové tóny s kořením a přináší do popředí neuchopitelnou novou vůni.
Nová paletka očních stínů Byredo
Byredo se vrací s paletkou očních stínů „Remembrance“, která evokuje krásný pocit vzpomínek. Paletka očních stínů v 18 barvách je dokonalým spojením minulosti a současnosti líčení. Odráží emoce, které člověk může cítit při líčení – to vše záměrně navrhla Lucia Pica, kreativní partnerka značky Byredo v oblasti líčení. „Remembrance“ se skládá z jemných, krémových a lehkých textur, které vytvářejí „druhou kůži“ na očích nebo kdekoli, kam uznáte za vhodné je umístit. Nesourodé odstíny nahých, hnědých a růžových barev jsou v celé paletce prolnuty náznaky pozlaceného zlata a stříbřitého lesku.
H&M uvedlo na trh kolekci péče o pleť
H&M se stane nejen místem, kde seženete módní kousky, ale nadšenci do krásy si u této značky budou moci dopřát i péči o tělo a pleť. H&M uvádí na trh speciální značku s názvem OOH, což znamená „Oh Hey Hero“. OOH je kolekce deseti produktů pro péči o pleť a tělo, která je zaměřena přímo na generaci Z. Výrobky, které vznikly na základě DNA H&M, jsou cenově dostupné, ale nešetří se na nich a mají vznešené a zároveň veselé obaly. Kolekce obsahuje tělové mléko s jojobovým a bambuckým máslem, holicí strojek s pěti břity a hydratační tyčinku, tělové sérum a mycí gel, gel na holení, deodorant a další.
Fenty Skin představilo noční krém na oči
Fenty Skin vypouští noční oční krém Thicc N Smooth, který je určen k léčbě tmavých kruhů, otoků a jemných vrásek. Krém je obohacen o složky pečující o pleť, jako je kyselina hyaluronová a máslo illipe, díky kterým se po čase probudíte s rozjasněnou, vyhlazenou a intenzivně hydratovanou pletí. Hydratační složení, které je vhodné pro všechny typy pleti, se bez námahy vpíjí do pokožky. A co je nejlepší, oční krém se prodává ve snadno použitelném twist-up balení, které zajistí, že vaše pleťová rutina bude bezproblémová a bez nepořádku.
Estée Lauder a Feng Chen Wang představují společnou kolekci make-upu
Společnost Estée Lauder spojila své síly s čínskou módní návrhářkou Feng Chen Wang a vytvořila zcela novou limitovanou kolekci make-upu. Kolekce oslavuje nepopiratelné úspěchy čínských žen, které překonávají hranice, a obsahuje některé z nejprodávanějších produktů kosmetické značky, včetně rtěnky Pure Color Lipstick a matného polštářku Double Wear Soft Glow Matte Cushion, a zároveň debutuje zcela novou multitaskingovou paletku Pure Color Sculpt & Glow, na jejímž vzniku se podílela Feng Chen Wang. Kolekce využívá některé z návrhářčiných charakteristických estetických inspirací, včetně bambusu, hor a fénixe, a snaží se oživit její myšlenky, které čerpají z tradičního čínského stylu, pro nové publikum.