Rihanna se stala tváří vůně J'adore
Po estonské supermodelce Carmen Kass a herečce, která je už roky spojována se značkou Dior, Charlize Theron, se novou tváří vůně J'adore stává hudební ikona Rihanna. Ta přebírá pomyslné zlaté žezlo vonící po jasmínu, růžích a mandarince a dává mu nový směr. „Stát se novou tváří J'adore je čest a poslání zároveň. Tato vůně, kterou znám a miluji už hrozně dlouho, znamená pro ženy tolik! Jsem nadšená, že se k tomuto dobrodružství připojuji a přidávám k němu svůj svět, svůj příběh, své kořeny, svou kreativitu a svou vlastní ženskost,“ svěřila se Riri.

Sephora otevřela prodejnu Na Příkopě
V srdci Prahy byla otevřena zatím největší z 21 prodejen Sephora na území České republiky. Nová vlajková loď značky leží v ulici Na Příkopě a najdete v ní ještě větší výběr produktů i exkluzivních služeb. Těšit se můžete na celosvětově známé značky jako Natasha Denona, Valentino, Rare Beauty, BYOMA či Tarte a nově také na značku Charlotte Tilbury, jež bude dostupná zprvu pouze na této prodejně.
Chanel oslavuje léto novou kolekcí
Luxusní brand Chanel vás zve do imaginární zahrady plné barev v čele s růžovou, fialovou, broskvovou a zelenou. Letní make-up kolekce vytvořená vizážistkou Ammy Drammeh zahrnuje klíčovou dekorativní kosmetiku – v té najdete ikonické pigmentované tužky na oči Stylo Ombre et Contoure, tužky na obočí Stylo Sourcils Hauté Précision, rozjasňující tyčinky Baume Essential a laky na nehty Le Vernis. Tváří kolekce se stala Lily-Rose Depp.

Pleťová mlha podporující kožní bariéru
Beauty-tech značka Foreo uvedla na trh unikátní produkt – pleťovou mlhu SUPERCHARGED™ Barrier Restoring Essence Mist, která nejenže osvěží v horkých dnech, ale navíc podpoří kožní bariéru a rozjasní tvář. Složení je obohacené o 2% niacinamid sjednocující tón pokožky, komplex 9 peptidů, jež podporuje produkci kolagenu a elastinu, zklidňující cica a hydratační panthenol a alantoin.

Slunce skryté ve flakonu
Naciťte léto s novou vůní Burberry Goddess Eau de Parfum Intense. Aromatickým tónům vévodí vanilka s levandulí, které spolu s pačuli vytváří dokonale vyváženou kompozici. Gurmánská dřevitá vůně se ukrývá v opakovaně plnitelném flakonu inspirovaném západem slunce a je veganská.

Nová séra Oolaboo
Beauty značka Oolaboo vypustila do světa hned tři nová koncentrovaná séra, která díky zcela unikátnímu složení zpevní pleť, dodají jí vydatnou dávku hydratace a také zredukují vrásky i pigmentové skvrny. Řada se jmenuje SMART aesthetics a obsahuje ty nejkvalitnější přírodní ingredience včetně vitamínu C, panthenolu, kyseliny hyaluronové, niacinamidu a peptidů.

Gwyneth Paltrow má svou řasenku
Oblíbená herečka se rozhodla splnit si sen o hustých a zdravých řasách, a tak si pod svou značkou Goop nechala vyrobit vlastní řasenku. Stojí necelých 30 dolarů a slibuje posílení, zahuštění a dlouhotrvající efekt.

YSL sází na tvářenku
Značka YSL vysílá o prázdninách jasný vzkaz: make me blush! Alespoň tak se jmenuje nová kolekce tvářenek, které vynikají vysokou pigmentací i krytím a nelepivou, nemastnou texturou. S jejich pomocí dosáhnete zdravého vzhledu i intenzivního looku, stačí je vrstvit podle potřeby. K dostání je rovnou 6 odstínů lichotících všem tónům pleti.

Lancôme oslavuje růži novou parfémovou kolekcí
Objevte novou podobu královny všech zahrad v nové kolekci vůní Absolue Les Parfums, kterou značka Lancôme vzdává hold parfumérskému umění. Celkem 11 podmanivých vůní se zrodilo v Grasse na jihu Francie, přičemž v každém flakonu se odehrává setkání růže s mocnými přírodními živly. Za zmínku stojí i názvy jednotlivých kompozic, například Hell of a Rose, Rose or Die či Hot as Rose, které odkazují k dojmu, jež mají vůně vyvolat.