Beauty Insider #33: Emma Corrin porušuje pravidla s Miu Miu, Rosie Huntington-Whiteley skáče do úlu a Huda čelí největší krizi kariéry

Ještě neskončilo léto, a beauty scéna už jede na vlně podzimních uvedení. Miu Miu otevírá novou kapitolu s vůní Miutine, jejíž tváří je Emma Corrin. Sisley redefinuje pojem longevity z biohackerských fór na luxusní sérum slibující pokožku v top kondici na co nejdelší dobu. A Selena Gomez servíruje Rare Beauty v pikantní spolupráci s legendárním mexickým kořením Tajín.
Josef Šlaich
——
26. srpna 2025

Emma Corrin porušuje pravidla s Miu Miu 

Miutine není pouhou vůní, je to stav mysli. Zrozená z francouzského slova mutine – duše rebelky – zosobňuje dívku Miu Miu, která se pohybuje na hranici elegance a provokace. Znamená to znát pravidla, ale odmítnout se jimi řídit. Přijít pozdě, ale přesto na sebe strhnout veškerou pozornost. Nastrojit se, i když zůstanete doma, jen tak sama pro sebe. Takto Miu Miu popisuje svou novou parfémovou kapitolu, jejíž tváří se stala herečka Emma Corrin, oceněná Zlatým glóbem. Odvážná a nenapodobitelná, přesně taková, jakou tato nespoutaná gurmánská vůně potřebovala. „Tato vůně představuje všechny aspekty, kterých si na sobě i na ostatních nejvíce cením: rebelství, odvahu, originalitu. Je to vůně pro svobodné duše,“ dodává Corrin.

Za kompozicí stojí mistr parfumér Dominique Ropion, jenž pracuje s klasickou chypre strukturou, kterou záměrně narušuje nečekanými akordy. Miutine otevírá vzácná francouzská odrůda jahod Mara des Bois. Sklízí se jen jednou ročně a jejich chuť inspirovala po celé generace cukráře – a v roce 2025 konečně také svět parfémů. K této šťavnaté svěžesti se přidává gardénie, jasmínové suflé a hřejivý dotek hnědého cukru s bourbon vanilkou. „Barevná a moderní, tato vůně dokonale zachycuje podstatu dívky Miu Miu,“ vysvětluje Ropion.

Flakon, zdobený ikonickým matelassé vzorem a tónovaný do kaštanové barvy s černým lakovaným uzávěrem, je poctou DNA značky. Kampaň režírovala Hailey Benton Gates a Emma Corrin se v ní proměňuje ve zhmotnění pojmu Miutine, tedy nezávislou, drzou, přesto smyslně elegantní dívku. Něco mi říká, že tahle gurmánská vůně bude hodně rezonovat parfémovým světem. Připravte se, startuje nová etapa Miu Miu Beauty. Lehce ironická, plná energie a odhodlání žít podle sebe.

Miu Miu Miutine Emma Corrin

Dlouhověkost pleti

Ještě před pár lety patřil pojem longevity výhradně do světa biohackingu, nutričních protokolů a wellness center. Dnes se stává heslem pronikajícím do nejvyšších pater luxusní kosmetiky. Sisley na něj reaguje po svém. Nečekejte žádné povrchní sliby ani věčné mládí. Za novým sérem Sisleÿa Longevity Serum (v prodeji od 18. srpna v Maison Sisley, od 1. září ve vybraných parfumeriích) stojí desetiletý výzkum. Hlavním cílem je maximálně prodloužit bezproblémové fungování buněk tak, aby se pokožka co nejdéle udržela v top formě. Formule bere v potaz tři životně důležité systémy – kožní, cévní a imunitní. Biotechnologické frakce beta-glukanů, extrakty z červené řasy, jinanu a vinné révy působí jako katalyzátory obnovy, zatímco dvojí kyselina hyaluronová dodává hloubkovou hydrataci a okamžitý komfort. Textura je jemná, hedvábně olejová, ale překvapivě se vstřebává s lehkostí esence. Po vás se jen chce, abyste ho aplikovali každé ráno a večer na vyčištěnou pleť po toniku a před aplikací dalších sér či krémů. 

Sisley Sisleÿa Longevity Serum

Múza Balmain má rána bez stresu

Konec léta a návrat do pracovního tempa provází hlavně ráno spěch, kdy každá minuta u zrcadla rozhoduje. Vlasy si dělají, co chtějí, baby hair trčí do všech stran a šance na bad hair day je vysoká ještě dřív, než zavřete dveře od bytu. V takových chvílích přichází na scénu limitovaná kolekce Balmain Hair Couture Muse de L’Été (prodává salonpro.cz). Elegantní čelenky a klipy dokážou zkrotit neposednost během několika vteřin a zároveň fungují jako couture doplněk. Merci! 

Balmain Hair Couture Muse de L’Été

Sprcha jako rituál

Představte si, že sáhnete po sprchovém gelu a místo obyčejné plastové lahve držíte v ruce skleněný flakon naplněný vonnými krystaly, které lze znovu a znovu doplňovat. Právě tuhle proměnu rutiny slibuje Mircea (prodává Byssine), nová francouzská značka založená bývalým šéfem L’Oréal Luxe, Stéphanem Chambranem. Po dvaceti letech v korporátním kolosu se rozhodl spojit um mistrů parfumérů z Grasse se znalostmi péče o pleť a nejpřísnějšími principy udržitelnosti. Výsledek? První sprchový parfém na bázi esenciálních olejů a granulátu z cypřiše, cedru či fíkovníku, jenž se po zalití vodou promění v hedvábnou mycí emulzi. Bez plastu, bez odpadu, s maximální úctou k původu ingrediencí. Každé balení mi připomíná malý aromaterapeutický ateliér. Je to přitom vlastně docela jednoduché. Dostanete skleněnou lahvičku, pytlík krystalů a sáček oleje, stačí smíchat, protřepat a nechat se přenést do vzdálených horizontů lemovaných majestátními cypřiši. Luxus tedy nakonec může být radikálně odpovědný a z tak obyčejného rituálu, jakým je sprchování, udělat akt současného francouzského umění parfumerie.

Mircea Byssine

Dobrou chuť!

Hailey Bieber znovu potvrdila, že dokáže proměnit i ten nejbanálnější okamžik v globální trend. Jediné video, kde si s maskou na obličeji pochutnávala na svěžím letním salátu, nastartovalo lavinu memů a přes 70 milionů zhlédnutí. A protože u ní náhody neexistují, o víkendu potvrdila, že Rhode skutečně chystá dvoudílnou hydrogelovou pleťovou masku, která dovolí konzumaci pokrmů, aniž by maska sklouzla nebo spadla. Jednoduše geniální.

@haileybieber

creating a sheet mask you can easily eat with don’t worry girls 🧍🏼‍♀️

♬ Original Sound - Unknown

In der Schweiz

Zlato, hory a věda. Přesně tuhle švýcarskou trojici La Prairie znovu úspěšně přetváří v luxusní rituál. Pure Gold Revitalising Essence (prodává FAnn) staví na energii ryzího zlata a nejnovějších poznatcích o hormonálních změnách pleti spojených s menopauzou. Jak klesá hladina estrogenu, pleť ztrácí hustotu, hydrataci a zářivost. Esence na tyto změny reaguje sofistikovaným difuzním systémem, jenž spojuje ikonický Cellular Complex™ s Meno komplexem obohaceným peptidy a zlatem a s aktivní látkou glabridinem. Dohromady vytvářejí inteligentní síť, co postupně uvolňuje živiny, obnovuje rovnováhu a vrací pleti ztracenou zář, jakou byste čekali spíš od běloskvoucího sněhu odrážejícího sluneční paprsky.

La Prairie Pure Gold Revitalising Essence FAnn

Síla malachitu

Minerály fascinují lidstvo od nepaměti jako talismany, zdroje energie a symboly ochrany. V kosmetice nicméně v roce 2025 získávají zcela nový rozměr, kdy se jejich síla proměňuje v nástroj regenerace. LYI Renewal Sheet Mask (prodává futurebeauty.cz) staví na malachitu, kameni spojeném s očistou a vitalitou, a propojuje jeho extrakt s pokročilou 4D kyselinou hyaluronovou, niacinamidem a patentovaným komplexem MMC75. Můžete ji použít večer po náročném dni, nebo ráno jako ideální podklad pod make-up. Každý den, dvakrát týdně, jak zrovna potřebujete. Pro umocnění účinku ji skladujte v lednici. 

LYI Renewal Sheet Mask futurebeauty.cz

Rosie Huntington-Whiteley vstupuje do úlu Gisou

Pokud jste někdy měli pocit, že Rosie Huntington-Whiteley má na hlavě permanentní instagramový filtr, je to tím, že její vlasy skutečně vypadají tak dokonale. Teď se britská ikona oficiálně stala globální ambasadorkou značky Gisou, kterou v roce 2015 založila Negin Mirsalehi a která staví svůj příběh na rodinném včelařském dědictví a síle medu. „Rosie je pro mě zosobněním stylu a autenticity. Vlasy chápe jako formu sebevyjádření, což je i náš svět,“ vysvětluje Mirsalehi. Společně představují první stylingový produkt značky Honey Milk 5-in-1 Styling Cream. Multifunkční krém slibuje uhlazení, hydrataci, ochranu proti krepatění i tepelnou ochranu až do 230 °C. A protože jsme u Gisou, samozřejmě nechybí med a mléko, tentokrát doplněné o kyselinu hyaluronovou pro lesk a hladkost. Supermodelka dodává: „Vlasy byly vždy mojí nejsilnější formou sebevyjádření. Tahle spolupráce je oslavou toho, že účes může být tím nejlepším doplňkem.“

Rosie Huntington-Whiteley Gisou Honey Milk 5-in-1 Styling Cream

Pikantní záležitost

This is so hot it almost pálí na jazyku. Rare Beauty si poprvé troufá na spolupráci, a rovnou s ikonickým mexickým kořením Tajín. Výsledek? Virální duo tvářenka Soft Liquid Blush v odstínu Chamoy připomíná omáčku z ovoce a chilli, zatímco lesk na rty Clásico má barvu i třpyt přesně jako legendární kořenící směs. Selena Gomez část výtěžku věnuje na podporu duševního zdraví a na zachování mexického umění, takže tenhle beauty moment chutná ještě o něco lépe.

Rare Beauty Tajín

Sephora dává Huda Beauty stopku: největší krize kariéry Hudy Kattan

Krize kolem Hudy Kattan se během pár dnů stala jedním z nejdiskutovanějších témat kosmetického průmyslu. Zakladatelka a spolumajitelka Huda Beauty zveřejnila na tiktoku konspirační video s antisemitskými podtexty, v němž obvinila Izrael z odpovědnosti za 1. a 2. světovou válku i 11. září. Obsah byl smazán, Kattan přispěchala s omluvou, kterou však mnozí považují za polovičatou. A zatímco internetem se šíří výzvy k bojkotu, Sephora – výhradní distributor značky v USA a EU – stojí před těžkým rozhodnutím, a to postavit se za jednu ze svých nejprodávanějších značek, nebo ji obětovat ve jménu reputace.

První krok už přišel. Sephora na poslední chvíli vyřadila Huda Beauty z prestižní podzimní kampaně Experts, která má být jednou z největších akcí roku a měla Kattan postavit do centra dění vedle hvězdných jmen jako Mario Dedivanovic nebo Gucci Westman. Absence Hudy bude znát a pro samotnou značku je to bolestivá rána. Její obrat přitom v letošním roce rostl dvouciferným tempem, zatímco celý segment make-upu stagnoval. Zatímco Sephora zvládne ztrátu nahradit, ať už díky novým značkám jako Rhode Hailey Bieber, nebo jiným startupům, pro Huda Beauty by úplné přerušení spolupráce bylo existenční. Sephora tvoří drtivou většinu jejího amerického byznysu a logisticky by vyřazení probíhalo minimálně půl roku. Sama Kattan si navíc nedávno koupila zpět podíl od investičního fondu TSG a poprvé po letech drží nad značkou plnou kontrolu. Teď se ale ocitla v situaci, kdy se jí loajalita fanoušků může stát jedinou záchranou.

Sephora Huda Beauty

Josef Šlaich

Expert na beauty, estetickou medicínu a hodinařinu, který se se čtenářkami Harper’s Bazaar dělí o své znalosti v rámci své rubriky Beauty Insider.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu