Nicole Kidman pro Clé de Peau Beauté. Japonská značka hledá novou záři v těžkých časech
Co když skutečný luxus není jen v séru, ale i v příběhu? Clé de Peau Beauté, japonská značka z portfolia Shiseido, právě oznámila novou globální ambasadorku, herečku Nicole Kidman. V době, kdy se celý segment high-end kosmetiky potýká s ekonomickým poklesem, přichází tah, který má značce navrátit lesk. A kdo jiný by měl být ambasadorem než Kidman, jejíž kariéra je důkazem, že skutečná záře nevychází z věku ani módního diktátu, ale z inteligence, vášně a vytrvalosti.
Nicole Kidman, která letos oslavila 57 let, se ve světě filmu pohybuje už přes čtyři dekády. Její role ve snímcích jako Moulin Rouge, The Hours nebo Eyes Wide Shut z ní udělaly nejen filmovou hvězdu, ale i kulturní ikonu. „Jsem nadšená, že se mohu připojit k rodině Clé de Peau Beauté,“ uvedla herečka. „Inspiruje mě závazek značky oslavovat individuální krásu ve všech aspektech života. Těším se, co společně vytvoříme.“
V doprovodném videu zveřejněném na sociálních sítích se Kidman objevuje v několika outfitech, od smokingového kompletu po splývavé šaty, a v různých pózách za doprovodu písně At Last od Etty James. Ve snímku se na okamžik mihne i její čtrnáctiletá dcera Faith. „Záře je víc než jen vzhled – je to vnitřní síla, která mění svět kolem nás,“ prohlásil při uvedení kampaně Mizuki Hashimoto, Chief Brand Officer značky. A právě tuto filozofii má Nicole Kidman zosobňovat. Nicole, která v minulosti spolupracovala s Chanel, Neutrogenou či Sera Labs, se tak připojuje k silnému line-upu hereček jako Felicity Jones, Zhang Ziyi nebo Dakota Fanning.
Na pozadí tohoto oznámení však nelze přehlédnout širší kontext. Mateřská firma Shiseido se potýká s výrazným propadem prodejů – v prvním kvartálu 2025 klesly tržby o 8,5 %, přičemž značku Drunk Elephant postihl 65% propad. Clé de Peau se tak nachází v delikátní pozici. Potřebuje znovu zaujmout nejen své loajální zákaznice, ale i trh, který je dnes náročnější než kdy dřív. Spolupráce s Nicole Kidman je sázkou na jistotu, ale i nadějí, že skutečná záře může opět prorazit tmu.
Vidět vůně
Nová spolupráce značky Loewe Perfumes a španělského umělce Ignasiho Monreala proměňuje pět ikonických vonných svíček na vizuální zážitek. Série digitálně malovaných obrazů zkoumá, jak vypadají emoce spojené s vůní břečťanu, rajčete, marihuany, červené řepy a oregana. Každá z ilustrací ztělesňuje jedinečný charakter dané esence od plamenů pohlcujících rajče až po zrcadlový odraz marihuanového listu.
Neinvazivní lifting nové generace (a osobní favorit Kim Kardashian) dorazil do Česka
Pokud nežijete pod kamenem, mimo dosah sociálních sítí nebo jednoduše mimo beauty bublinu, jistě jste v posledních měsících zaznamenali, že slovo lifting se hojně skloňuje ve všech pádech. Mluví se o něm všude, na TikToku, v podcastových epizodách, na konferencích estetické medicíny i při rozhovorech na červeném koberci. Každá výraznější změna v obličeji slavné ženy se dnes nečte jako život, ale jako zákrok.
V posledních měsících si média vzala na paškál tváře Kris Jenner, Salmy Hayek, Kim Kardashian, Lindsay Lohan i Christiny Aguilery. Zatímco jedna mluví otevřeně o laseru a konturách, druhá mlčí, a výsledky stejně rozebírá celý svět. Veřejnost má ale jasno. Změna rovná se zásah. A lifting se po letech stal jakýmsi řešením a protikladem tváří přeplněných fillery s kyselinou hyaluronovou. Naštěstí estetická medicína 21. století nabízí i jiný přístup. Nejde o to změnit tvář, ale pomoci jí, aby působila pevněji, klidněji a svěžeji. Právě to je principem nové technologie Sofwave, která právě dorazila do České republiky, exkluzivně na kliniku IEM SPA.
Sofwave, na nějž pěje ódy s železnou pravidelností ve svých instastories Kim Kardashian, využívá patentovanou ultrazvukovou technologii SUPERB, která aktivuje tvorbu kolagenu v hlubokých vrstvách dermis. To vše bez narušení povrchu pokožky, bez jehel, bez rekonvalescence.
Jedno ošetření trvá přibližně 45 minut a cílí na povolenou pokožku obličeje, čelisti, krku i dekoltu. Efekt je dvojí. Částečně okamžitý, ale především dlouhodobý – a naplno se rozvine do 12 týdnů.
Vlasy ve vrcholné kondici
V extrémních letních podmínkách, stejně jako pokožka celého těla, dostávají zabrat i vlasy, a proto si také zaslouží extra pozornost. Ve vašem arzenálu by bez ohledu na váš typ vlasů rozhodně neměl chybět šetrný hydratační šampon Label.m, důsledná leave-in ochrana před vysokými teplotami během tepelného stylingu od K18, očistná medová kúra na pokožku hlavy Guerlain, nebo posilující šampon s peptidy od francouzského vlasového mága Christophe Robina. V galerii níže objevíte přesně to, po čem vaše kadeře prahnou.
Shine bright like a diamond
Když Rihanna před více než dekádou nazpívala jeden z nejikoničtějších refrénů pop music, jen málokdo tušil, že se jednou stane i krédem její beauty značky. Teď ale Fenty Beauty (prodává Sephora) rozzáří pulty i tváře v duchu stejnojmenné hymny s ucelenou řadou inspirovanou bestsellerem Diamond Bomb. Třpyt a světlo se rozlévají napříč všemi kategoriemi. Hedvábný tělový luminizér Body Lava, který Rihanna sama označuje za hero produkt, získává novou jiskru, stejně jako univerzálně lichotivé stíny v tyčince s efektem mokrého diamantu a perleťově lesklý balzám Gloss Bomb Stix. Největší pozornost však poutají tři variace všestranného Diamond Veilu v odstínech Pink Ice, Lavender Luv’r a Trophy Wife.

Martha Stewart míchá recept na longevity
Ve světě, kde se o skin longevity mluví jako o nové hranici kosmetiky, přichází americká podnikatelka, televizní hvězda a královna kuchyně Martha Stewart s vlastním receptem na krásu. Společně s dermatologem Dr. Dhavalem Bhanusalim, odborníkem, který stál mj. i za vývojem značky Rhode Hailey Bieber, představí v září novou značku Elm Biosciences. Pět let vývoje, stovky prototypů a nespočet hodin výzkumu vyústily ve dvojici úvodních produktů, jimiž jsou A30 Elemental Serum a doplněk stravy Inner Dose The Daily Skin Supplement. Trend, na nějž nyní sází i giganti jako L’Oréal nebo Estée Lauder, tak získává svou nejstarší, a přitom možná nejpřesvědčivější ambasadorku. Protože kdo jiný než Martha Stewart může ve svých 84 letech tvrdit, že ví, jak stárnout stylově, a ještě u toho dobře vypadat.
Paříž na Příkopech: Chanel otevřel svůj první Fragrance & Beauty butik v Česku
Tři roky po otevření prvního pražského butiku v Pařížské ulici přináší Chanel do metropole další prestižní adresu – a tentokrát zasvěcenou výhradně vůním, péči o pleť a make-upu. Nový butik, otevřený 17. června v elegantně zrekonstruovaném paláci Savarin v ulici Na Příkopě, má intimnější atmosféru než jeho módní „sourozenec“. Na 60 m² tu vládne ikonická černo-bílo-béžová paleta se zlatými akcenty, vůně Les Exclusifs i nejnovější kosmetické kolekce, doplněné o make-up stanice a technologii Vitality Scanner pro diagnostiku pleti.
Interiér působí spíš jako sofistikovaný budoár než prodejna. Místo, kde se zkoumá světlo a stín, objevují nové textury a hledá ideální vůně. Zákazníci mohou experimentovat u centrálního discovery table, nechat si poradit od vyškoleného personálu nebo si odnést drobný doplněk, jako jsou brýle či kožené miniaturní kabelky. Chanel tak Na Příkopě nejen rozšířil svůj svět krásy, ale zároveň přispěl k proměně této lokality v pražský beauty district plný exkluzivních značek, které jinde nenajdete.
Léto budiž pochváleno
Po dlouhém čekání se počasí konečně tváří jako léto. Slunce pálí, ulice vibrují teplem a vzduch má ten zvláštní, ospalý třpyt, který ve mně okamžitě probouzí chuť sáhnout po vůni, jež dokáže tenhle okamžik zachytit v celé jeho kráse. Novinka Immortelle Solaire od Les Indémodables (prodává MySkino), kterou nám v Praze osobně představili její zakladatelé Valérie a Rémi Pulvérailovi, je přesně tím parfémovým momentem, kdy se olfaktorická technologie snoubí s emocí.
Mistr parfémář Antoine Lie tu pracuje s převratným „plnospektrálním“ extraktem slaměnky, vytvořeným unikátní kombinací parní destilace a ultrazvukové extrakce. Výsledek je věrný přírodě a zároveň překvapivě bohatý. Jakmile jsem ji vyzkoušel, vyvolala ve mně plejádu emocí od sluncem rozpálených tónů koření a kůže přes jemné tóny kandovaného ovoce až po aromatické nuance lékořice. Tohle není jen pocta jihofrancouzskému létu, kdy polední slunce spaluje vápencové skály, ale i ukázka, kam se může parfémářství posunout, když se k surovinám přistupuje s respektem a tvůrčí odvahou.

Největší chrám korejské krásy v Česku: It’s Skin Lab otevřel v Praze svou vlajkovou prodejnu
Praha má novou destinaci pro milovníky k‑beauty. Multibrandový butik It’s Skin Lab na Nekázance nyní nabízí nejrozsáhlejší výběr korejské kosmetiky v Česku. V interiéru, který připomíná stylový showroom, najdete všechny virální značky, včetně Beauty of Joseon, Cosrx, Dr. Althea, Haruharu Wonder, Innisfree, iUNIK, Neogen, SKIN1004, Some By Mi a Mediheal. A to je jen zlomek z nabídky. Já už se nemůžu dočkat, až si tam skočím pro bariérový krém Aestura, modeling masky v kelímku Lindsay a doplním zásoby virální kolagenové noční sheet masky Biodance.
Hlavu vzhůru
Nechci vás strašit stárnutím ani přemlouvat k dalšímu zbytečnému kelímku v koupelně, ale někdy gravitace prostě nehraje fér. Inovace Crème PTO Métamorphique od Biologique Recherche je cílená odpověď na ptózu, tedy pomalé ochabování kontur tváře a krku, které přichází s časem. Díky sofistikované kombinaci zpevňujících a restrukturalizačních aktivních látek pomáhá obnovit objem, posílit kolagenovou síť a znovu definovat čelistní linii i tváře o 6 %. A to se sakra počítá! Testy ukazují, že už po 56 dnech pravidelného používání pleť působí pevněji, harmonicky tvarovaná a jemné vrásky jsou vyhlazené.

Chris Appleton napsal knihu
Po letech, kdy jeho jméno zaznívalo hlavně v zákulisí přehlídek a na titulních stranách díky účesům pro Kim Kardashian, Arianu Grande nebo Dua Lipu, se Chris Appleton chystá oslovit své publikum jinak než přes kulmu a lak na vlasy. V roce 2026 vydá svou první knihu Your Roots Don’t Define You, osobní zpověď, která se má stát průvodcem po cestě za novým já. Světoznámý kadeřník v ní propojuje zkušenosti z kariéry celebrity hairstylisty s vlastní životní cestou, včetně anonymních historek od klientů, aby ukázal, že proměna nezačíná u vlasů, ale uvnitř. Jak sám říká, jde o příběh o překonávání studu, znovuvybudování identity a hledání odvahy začít znovu, nejen po stránce vzhledu, ale také ducha. Kniha má být určena všem, kdo někdy cítili, že jejich původ určuje, kým mohou být, a kdo hledají inspiraci k osobní, profesní i stylové proměně.
