Lindsay Lohan je znovu blond
Pamatujete si, kdy naposledy měla Lindsay Lohan blond vlasy? My taky ne. Ale teď se vrací ve stylu starého Hollywoodu a s barvou, co vypadá jako ten nejkrásnější západ slunce. Říkají jí Soft Gloss Blonde a Schwarzkopf na ní staví celou letní kampaň.
Za proměnou stojí koloristka a dlouholetá kamarádka herečky Tracey Cunningham. Společně odhalily přesnou recepturu, která zahrnuje řady Igora Vibrance a Blondme. Jejich spojením vznikl zářivý blond odstín, co vlasy nezatíží ani před premiérou dlouho očekávaného pokračování filmu Freakier Friday. Kdo nechce do salonu, může zkusit verzi pro domácí použití s odstínem 11.0 Hi-Lift Natural Blonde. Takže ano, opět je čas být trochu dramatická a hodně platinová.

Nejžádanější máslo
„Tohle je náš nejnovější poklad. Božský balzám na rty Lip Glow Butter. Péče, barva a lesk v nejžádanější drahocenné tubě. Po pár použitích si řeknete, jak jste bez něj mohli žít. Naprosto božské,“ říká kreativní ředitel Dior Makeup Peter Philips. Zapomeňte na chvíli na všechny klasické lesky a oleje. Dior staví na bohaté textuře másla, co na rtech vydrží o poznání déle. Těšit se můžete na viditelně vyplněnější pusu jako po návštěvě ordinace estetického dermatologa. A právě proto si ho zamilovala i Jenna Ortega na letošním Met Gala.
Balzám je k dostání v pěti odstínech a poprvé přichází v tubičce se stříbrným přívěskem Dior. Možná jde o další virální hit, možná jen o ten nejhezčí doplněk, co vám právě teď chybí v letní kabelce.

Nekonečné léto
Hledání letního parfému nemusí být žádná věda. Přistupujte k němu jako k dobrodružné cestě. Jde tu hlavně o zážitky a emoce, co si navždy budete spojovat s létem 2025. Nemusíte ani vědět přesné složení. Škatulkování na pánské a dámské zcela ignorujte. Důvěřujte pouze svému instinktu a s parfémovými novinkami rozhodně nešetřete, ať vám neunikne žádný okamžik. Prázdniny jsou téměř v polovině, tak proč neskočit po hlavě do moře s vůní vody od Armaniho, vychutnat si spritz na prosluněné terase s vůní Replica od Maison Margiela, prožít žhavou romanci při západu slunce s Zadig & Voltaire, nebo si rovnou zaletět private jetem na pobřeží Amalfi s Acqua di Parma? Možností je nespočet, je jen na vás, kam se necháte s pomocí nejžhavějších vůní léta přenést. Výběr favoritů redakce Harper's Bazaar najdete v galerii níže.
Ještě lepší Elixir Ultime
Některé produkty nestárnou. Jen se neustále zdokonalují, tiše rostou do ikonického statusu a stávají se nedílnou součástí našich každodenních beauty rituálů. Tak jako vlasový olej Elixir Ultime od Kérastase, který právě vstupuje do nové éry. Je elegantnější, výživnější a konečně také znovu doplnitelný. Co se nezměnilo, je jeho schopnost proměnit vlasy v zářivý vodopád lesku, hebkosti a vůně. Co přibylo, je výtažek z japonské kamélie sbírané ručně ve francouzské Bretani a nový multifunkční přístup. Zlatavý olej teď funguje jako styling, výživa i termoochrana v jednom. A voní tak, že na malou chvíli možná zapomenete, kde končí účes a začíná parfém. „Elixir Ultime byl vlastně prvním produktem značky Kérastase, který jsem kdy použila. Nosím ho stále s sebou a zjišťuji, že zvyšuje sílu, lesk a celkovou hebkost mých vlasů. Skvěle doplní každý účes!“
říká herečka Sydney Sweeney. A nemýlí se.

Rhode málem koupila Mallorcu
Hailey Bieber si je moc dobře vědoma, že značka, která prodává tónované balzámy za 18 dolarů, potřebuje občas vypadat jako dovolená snů. A tak Rhode na pár červencových dní proměnila slavný beach club Gran Folies na Mallorce v offline katalog své letní estetiky. Šedá a vanilkově žlutá lehátka, zmrzlinové vozíky, nafukovací limetky a k tomu nový odstín Peptide Lip Tint s názvem Lemontini, inspirovaný citrusovým koktejlem. Vše vypadá jako moodboard Pinterestu z roku 2015. Ale ono to funguje. Na instagramu se Rhode Summer Club tváří jako evropská pohádka o slunečním štěstí. Ve skutečnosti jde o perfektně načasovaný brandový tah s nádechem IRL nostalgie, charitou pro místní asociaci Tardor a přesně takovou dávkou nablýskané letní iluze, kterou zákaznice touží sdílet. Rhode tím potvrzuje, že beauty už dávno není jen o produktech, ale hlavně o světech, které kolem nich jejich zakladatelé dokážou vybudovat. A nikdo tenhle svět neumí inscenovat s takovou lehkostí jako Hailey.

Smart osvěžení
Na termální vody můžete rovnou zapomenout. Rok 2025 přepisuje všechna pravidla toho, jak pleti dodat dostatek hydratace a ještě ji chránit před škodlivými vlivy vnějšího prostředí. Výzkumné laboratoře Chanel v Paříži spojily síly s pěstiteli vzácných červených kamélií na jihu Franci a přicházejí s novým must-have produktem. Chanel Nº1 Serum-in-Mist stírá rozdíl mezi osvěžující mlhou a aktivním sérem. Vysoké teploty pleti nedělají dobře, takže je dobré mít při ruce osvěžující mlhu, co rozpálenou pokožku krásně projasní, zhydratuje a ochrání během několika vteřin. V rudém flakonu připomínajícím stylové „vajíčko“ se ukrývá dvoufázové sérum s vodní texturou, využívající sílu červené kamélie a kyseliny protokatechové. Ta zvyšuje přirozenou obranyschopnost pokožky až o 141 procent a vytváří na pleti antioxidační štít, který chrání i během těch největších veder. Inovativní sérum můžete aplikovat ráno na čistou pleť, večer i kdykoli přes den třeba přes make-up, když zatoužíte po extra osvěžení. Pokud si letos v létě chcete dopřát něco opravdu luxusního, rozhodně neváhejte a pořiďte si roztomilé balení do každé kabelky.

Isamaya Ffrench se spojila s Lashify a řasy už nikdy nebudou stejné
Někdy se zdá, že v beauty světě už není prostor pro další revoluci. A pak přijde Isamaya Ffrench. Britská make-up artistka, jejíž vize definují novou estetiku od přehlídek Vivienne Westwood až po extravagantní looky Björk, je nově globální ambasadorkou Lashify. Spolu se zakladatelkou značky Saharou Lotti se rozhodly ukázat, že řasy mohou být mnohem víc než jen poslední krok líčení.
Spojení obou žen není náhodné. Už loni představily světu společný Luxe Control Kit, který posunul aplikaci řas na úroveň malého beauty happeningu. Tentokrát slibují ještě větší show. Lashify díky Ffrench dostává ambici být součástí nejen večerních eventů, ale také každodenní malou vzpourou proti nudě.

Catch Your Breath na Ibize: Pharrell přináší otužovací koupel i důvod zpomalit
Ibiza má novou atrakci. Tentokrát jen nejde o další party, ale o pauzu. Pharrell Williams a jeho značka Humanrace přináší do legendárního beach clubu Jondal dechovou instalaci Catch Your Breath. Wellness seance staví na mosazné vaně zasazené do krajiny, v níž se odehrává otužování jako rituál návratu k sobě. Aktivace navazuje na debut během milánského design weeku a nabízí fyzické i mentální osvěžení prostřednictvím dechové práce, chladu a ticha. „Když ztišíte okolní hluk, i na chvíli, uslyšíte, co je opravdu důležité,“ zdůrazňuje Pharrell.
Pop-up kombinuje prvky designu, wellbeingu a rituálu s estetikou, která nechává vyniknout samotné přírodě. Kromě koupelí v ledové vodě se návštěvníci mohou zúčastnit lekcí vědomého dýchání na pláži, prozkoumat limitovanou capsule kolekci nebo si odnést Routine Pack vytvořený exkluzivně pro Jondal, včetně 7D Gel Facial Set, tělového másla i signature mýdla z bílé hlíny. Ibiza je letos pomalejší, než by se čekalo.

Sluneční píseň v podání Louis Vuitton
„Sun Song má barvu léta, ale uchová ji navždy,“ říká parfumér Jacques Cavallier Belletrud o své nové kolínské pro Louis Vuitton. Je to óda na světlo a bezstarostnost kalifornského pobřeží, kde svěží citrusy, neroli a pižmo skládají poctu vůni připomínající paprsky dopadající na pokožku. Flakon navrhl výtvarník Alex Israel, který do něj přenesl atmosféru losangeleského léta. Zářivý žluto-pomerančový gradient odkazuje na jeho slavné dílo Summer a v kombinaci s průsvitným plexisklem vytváří dojem slunce filtrovaného skrze tónovaná skla slunečních brýlí.

Konec jednoho snu
„Tohle není rozloučení, ale milostný dopis,“ napsala Diarrha N’Diaye-Mbaye pod oznámení, že po čtyřech letech zavírá svou značku Ami Colé. Projekt, který začal v brooklynském bytě a skončil na pultech Sephory po celé Severní Americe, měl být oslavou kosmetiky navržené speciálně pro tmavší odstíny pleti. A taky byl. Ami Colé dokázala spojit péči, barvu, komunitu i storytelling do smysluplného celku, a přesto to nestačilo. N’Diaye-Mbaye poděkovala investorům a všem, kdo značku podpořili.

Letní sklizeň
Rituál mytí rukou nemusí být fádní. Stačí jediné stisknutí pumpičky, a promění se v sen o citrusovém sadu zahaleném ranním oparem. Yuzu Tree, nová vůně z kolekce Byredo na ruce a tělo, v sobě nese energii čerstvě oloupaného japonského yuzu, šťavnatého kumquatu a štiplavého zázvoru, které spolu s pačuli kreslí na kůži jemnou, osvěžující stopu.
