Myju, myješ, myjeme
Ale jak? Dobrý cleanser za sebou zanechá sametově jemnou pleť a ne pocit, že se vám obličej smrsknul o dvě konfekční velikosti. V čištění pleti proto platí jasné pravidlo: důkladně, důsledně, ale také maximálně šetrně. Pro majitele mastnější pleti se sklonem k nedokonalostem Rihanna přináší Cherry Dub Pore Purify’r Gel Cleanser od Fenty Beauty.
Čisticí gel zvládá odstranit nadměrnou mastnotu, lesk i pot během chvilky. Složení obohacené o Triple Cherry Complex jemně, ale efektivně zbavuje pleť nečistot, přebytečného mazu i make-upu, zatímco ji zároveň zklidňuje, vyživuje a rozjasňuje. Gelová textura, která se při kontaktu s vodou mění na lehkou pěnu, zanechává pleť osvěženou, hydratovanou a nikdy ne staženou. A ta vůně? Šťavnaté barbadoské třešně promění vaši rutinu v tropický zážitek.

Jó, třešně zrály
Glossier vítá rok 2025 s kolekcí stejně neodolatelnou jako zralé černé třešně. Black Cherry Collection se inspiruje jejich cestou od svěžích a šťavnatých tónů až po temnější, vyzrálou bohatost. Tato kolekce přináší čtyři klíčové produkty – Balm Dotcom, Cloud Paint, No. 1 Pencil a Lip Line – každý z nich je poctou jedinečné fázi zralosti černých třešní. Nejvíce nás zaujal Black Cherry Balm Dotcom, který díky jemnému nádechu burgundy poskytuje hydratační péči se smyslnými tóny mandlových sušenek a likéru.
Další hvězdou je limitovaná edice Cloud Paint v odstínu Black Cherry, gel-krémová tvářenka, která dodává pleti přirozený ruměnec připomínající čerstvě utržené třešně. Její složení obohacené o kolagen a jemné rozostřující pigmenty se snadno roztírá a zanechává svěží „glossy“ finiš. Pokud už se stejně jako já nemůžete dočkat jara, Black Cherry vám nekonečné čekání rozhodně zpříjemní.

Na Tři krále o krok dále
Vůně, z níž se vám budou sbíhat sliny! Nová gurmánská svíčka Amande od Diptyque je ódou na slavný francouzský tříkrálový koláč, který je symbolem lednových oslav. Tato vůně přináší smyslnou kombinaci hedvábného krému a sladkých mandlí, což okamžitě navodí pocit tepla a pohody.
Svíčka Amande je dokonalým způsobem, jak přivítat nový rok a zároveň si užít chvíle klidu uprostřed zimního shonu. Její aroma je tak lákavé, že téměř ucítíte chuť máslového těsta a jemného mandlového krému. Yummy!

Good hair day
Převažují u vás bad hair days nad těmi dobrými? Už nemusí. Beauty scéna je doslova posedlá zdravými dlouhými vlasy a pokožkou hlavy. Extra lesklé prameny? Check! Zastavení vypadávání vlasů způsobeného změnou ročního období? Check! Eliminace lupů a svědění citlivé vlasové pokožky? Check! Multifunkční vyživující styling a ochrana před extrémními teplotami z fénu, žehličky a kulmy? Check! Ať už máte jakékoliv přání nebo požadavek, vše je dopředu splněno. Najděte si svůj hero produkt v galerii níže.
Sbohem, nerovnoměrná texturo
Téměr deset procent světové populace se potýká s chronickým akné. Jednu z nejrozšířenějších nemocí navíc většinou provází značná psychická zátěz. I proto se Nicolas Travis, zakladatel singapurského brandu Allies of Skin, rozhodl jednat. Multifunkční sérum Azelaic & Kojic Advanced Clarifying Serum je navrženo tak, aby bojovalo proti pupínkům, černým tečkám, rozšířeným pórům i nerovnoměrnému tónu, a zároveň poskytovalo hydrataci a zklidnění. Již po první aplikaci pleť působí projasněně a sjednoceně, zatímco pravidelné používání přináší dlouhodobé výsledky – jemnější texturu, minimalizaci pórů a zmatnění pokožky.

Za účinností tohoto séra stojí sofistikovaná směs aktivních složek, jako je kyselina azelaová pro šetrnou exfoliaci a redukci pigmentace, přírodní kyselina kojová, která projasňuje a chrání pleť, nebo hexylresourcinol, jenž urychluje hojení a barevně sjednocuje pokožku. K tomu se přidává komplex ribózy, lékořice a bakuchiolu, který zklidňuje, hydratuje a zpomaluje známky stárnutí.
Závoj elegance
Od roku 1953, kdy Christian Dior představil Rouge Dior jako způsob, jak oblékat úsměvy žen, se tato ikonická rtěnka stala symbolem elegance, sebevědomí a nadčasového stylu. Pod vedením Petera Philipse, kreativního ředitele Dior Makeup, nyní vstupuje do nové éry s inovativním „Veil“ finišem, jenž spojuje dokonalost couture s moderními trendy.
Jedinečný vzdušný, matný efekt připomíná jemný hedvábný šifon, klouže po rtech, vyhlazuje je a zahaluje do rozostřeného závoje. S jednou vrstvou poskytuje jemný a sofistikovaný vzhled, zatímco vrstvení přináší větší intenzitu. Složení obohacené o výtažky z červené pivoňky nejen pečuje o rty, ale zároveň poskytuje optimální komfort a hydrataci až na 8 hodin.

„Inovovat Rouge Dior je vždy velkou výzvou, ale díky velkému pokroku ve složení, barvách a savoir-faire se nám podařilo vytvořit rtěnku, která zůstává ikonou současného líčení,“ poznamenává make-up guru. Paleta Rouge Dior Veil zahrnuje deset elegantních odstínů, odrážejících ženskou individualitu. Mezi nimi vyniká 688 Voile de Rose – jemný odstín růžového dřeva s taupe podtóny, který Anya Taylor-Joy prezentuje v kampani oděná do couture modelu Marie Grazie Chiuri. Tento odstín zosobňuje eleganci a romantiku v jedinečné harmonii. Odvážná chilli červená 756 Organza ztělesňuje moderní šarm a vášeň s nádechem cihlových akcentů. Pro ženy plné optimismu se pak nabízí svěží růžová 261 Ruban, symbolizující sebedůvěru a radost ze života.
Odkaz paní Prady
Stejně jako kolekce Miuccie Prady dokážou překvapit nečekanými detaily a hravou estetikou, přichází Prada s novou vůní, která láme tradiční pojetí parfémů. Infusion de Rhubarbe, nejnovější přírůstek do kolekce Les Infusions de Prada, staví do popředí rebarboru – sladkokyselou ingredienci, ztělesňující kontrast a originalitu. Neotřelá kompozice spojuje zelenou mandarinku s jemným bílým pižmem, čímž vytváří vůni, která se lehce snoubí s pokožkou a přirozeně podtrhuje její přirozenou svěžest. Rebarbora, vegetariánská „hvězda“, působící téměř jako ovoce, dodává parfému hravou, avšak sofistikovanou povahu.

Čti mi ze rtů
Hailey Bieber konečně potvrdila to, co fanoušci tušili měsíce: její značka Rhode brzy uvede tužky na rty. Ve svém tiktokovém videu předvedla nový produkt v akci – jemný hnědý odstín s inovativním dvojitým aplikátorem, kombinujícím precizní trojúhelníkový hrot a zaoblený konec pro snadné rozmazání a dokonalý rozostřující efekt. Tento liner, ztělesňující minimalismus a eleganci, dokonale ladí s Haileyinou oblíbenou „cinnamon girl“ estetikou, kde hřejivé tóny dominují přirozenému líčení. I když datum uvedení na trh zůstává tajemstvím, jeden pohled na tento sofistikovaný produkt stačí k tomu, aby bylo jasné, že bude nepostradatelnou součástí beauty taštičky všech it-girls.
Sladké sny, cheers!
Kalifornská wellness značka Moon Juice opět boduje. Její bestseller Magnesi-Om přichází v nové verzi s příchutí jemných třešní a s vylepšeným složením, které kombinuje hořčík a melatonin. Tento prášek si získal oblibu díky TikTok trendu Sleepy Girl Mocktail a je ideálním drinkem pro všechny, kdo touží po rychlejším usínání a kvalitnějším spánku. Stačí ho smíchat s perlivou vodou a dávkou ovocné šťávy – a máte hotový nealkoholický noční drink, který vás dostane do pohody.
Hořčík přispívá k delšímu spánku a redukuje únavu během dne a melatonin podporuje přirozený cirkadiánní rytmus těla.

Škatulata, hejbejte se
Beauty průmysl nikdy nespí, ať už jde o velké akvizice, návrat zakladatelů k otěžím svých značek, nebo změny na vedoucích pozicích. Zde jsou tři zásadní novinky, které v poslední době hýbou kosmetickým světem.
Puig kupuje značku Dr. Barbara Sturm
Španělský konglomerát Puig, který vlastní brandy jako Rabanne, Carolina Herrera a Charlotte Tilbury, oznámil akvizici německé skincare značky Dr. Barbara Sturm. Tento krok signalizuje významný vstup Puig do oblasti ultra-premiové skincare, jež se stává klíčovým segmentem na trhu. Značka Dr. Barbara Sturm, která generuje přibližně 70 milionů eur ročně, má silné vědecké zázemí a luxusní retail koncept zahrnující sedm samostatných spa po celém světě.

Vita Liberata zpět v rukou zakladatelky
Po šesti letech od prodeje společnosti Crown Laboratories získala Alyson Hogg, zakladatelka luxusní samoopalovací značky Vita Liberata, opět kontrolu nad svou firmou. Produkty vynikají svým bio složením a momentálně jejich roční maloobchodní tržba dosahuje 37 milionů dolarů, což je pokles oproti 62 milionům dolarů v době prodeje. Alyson Hogg věří ve vysoký potenciál kategorie s ohledem na inovace a rostoucí obavy spotřebitelů o bezpečnosti vystavování pokožky slunečnímu záření.

Tata Harper končí ve vedení své značky
Tata Harper, zakladatelka stejnojmenné značky přírodní kosmetiky, odstupuje z pozice CEO firmy a přebírá roli ambasadorky a spoluzakladatelky. Tento krok přichází s dokončením akvizice značky korejským gigantem Amorepacific. Novým globálním prezidentem Tata Harper Skincare se stane Shay Bennaim, bývalý generální manažer Le Labo, který přinese své zkušenosti ze značek Estée Lauder a Coty.
