Art

Kostky jsou vrženy – It’s Game Time!

Rozvrátilo vám MONOPOLY rodinu, a stálo vás mnohá přátelství? Lesson learned. Pokud vám herní konzole nedokáží nahradit reálný zážitek soutěživého elementu a nepřinášejí ani estetickou satisfakci, máme pro vás alternativu.
Oli Egler
——
14. května 2022

Zdroj: Columbia Pictures

Je sobota, devět hodin večer. Po příjemné večeři u svých přátel plné zajímavých historek a dobrého vína si společně přesedáte se sklenkou koňaku ke krbu (nebo televizi, promítající krb na Netflixu – ano, to opravdu existuje). Nastal čas hlavního programu – je totiž Game Night!

Monopoly v takových případech nepřipadá v úvahu. To je primárně určeno buď dětem, které mají silné nutkání stát se co nejrychleji dospělými a tvrdě narazit na realitu života, nebo těm, kteří prahnout po rozvrácení svých vztahů. Nic totiž neotestuje sílu přátelství jako spory o nemovitosti, bankrot nebo vězení. Twister po jídle není nejlepším řešením, a na pantomimu je úroveň alkoholu v krvi ještě moc nízká. Začít můžeme zlehka – co takhle stolní fotbálek či partii mini kulečníku? Nebo spíše preferujete Blackjack a Poker? Hazard však chutná nejlépe ve velkém stylu, o čemž moc dobře vědí (nejen) luxusní módní značky, jejichž kreativita si neklade meze pouze na tvorbu oděvu či domácího dekoru. Hrací karty jako doplněk obývacího pokoje? Why Not! Versace a Gucci se rychle chopily nápadu – stejně tak, jako Jonathan Adler, jehož největší láskou byla doposud tvorba luxusní keramiky. Honosný interiérový design byl vždy velkým lákadlem pro bohatou vrstvu. Aristokracie do něj vkládala své finance již v dobách renesance, a od té chvíle se toho moc nezměnilo. Když si můžete udělat radost krásným obrazem, proč raději neinvestovat do něčeho, co budete aktivně využívat v kruhu přátel?

Pakliže preferujete něco dospělého a sofistikovaného, u čeho si odpočine tělo i mysl – Gucci nabízí šachovnici z mahagonového dřeva a Alexandra Llewellyn zas ty neluxusnější vrhcáby. I samotáři si však přijdou na své. Louis Vuitton puzzle s vyobrazením tygra vás zaměstnají na dlouhé hodiny stejně tak, jako rubikova kostka od Saint Laurent.

Patříte spíše k příznivcům outdoorových sportů, a Metaverse je pro vás sprosté slovo? Bumerang od Chanel nebo kite s monogramem Louis Vuitton budou vašim šálkem čaje. Na čerstvém vzduchu také můžete využít domino od L’OBJECT nebo piškvorky od Brunello Cucinelli.

Objednejte si předplatné Harper‘s Bazaar

Časopis Harper‘s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu