Soulad vědy & krásy

Unikátní a ryze česká značka špičkové anti-age kosmetiky SAIN v designových obalech byla vyvinuta ve spolupráci s vědci z Univerzity Karlovy a jen potvrzuje rčení „zlaté české ručičky“.
komerční článek
——
14. října 2022

Foto: SAIN

Přední odborníci z 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a Biotechnologického a biomedicínského centra Akademie věd se spojili s českou společností GlobeTech Innovation a podařilo se jim geniálním způsobem propojit českou vědu s kosmetikou. Na základě jejich spolupráce totiž vznikla unikátní řada moderních kosmeceutických přípravků SAIN, která staví na inovativním patentovaném způsobu využití bioaktivní molekuly alaptidu.


CO UMÍ ALAPTID?

Receptura produktů staví na inovativním způsobu využití jedinečné molekuly dipeptidu alaptid, která významně stimuluje růst zdravých buněk a má pozoruhodný regenerační efekt všude tam, kde je na poškozené buňky aplikována. Pokud je tedy naše pleť poškozena vnějšími nebo vnitřními vlivy, zasáhne velice rychle a účinně. V kosmetice alaptid umožňuje cílené příznivé působení na procesy probíhající v pleti. Krémy proto vykazují špičkové anti-age účinky – redukují vrásky, navracejí tváři mladistvou vitalitu a jas. Díky jedinečné kombinaci s hyaluronátem sodným je navíc dosaženo optimální hydratace a zvláčnění pleti. Během pečlivého klinického testování se také potvrdilo, že obsažená směs peptidových složek redukuje pigmentové skvrny a zabraňuje tvorbě jizev po kosmetických zákrocích.

Mahulena Bočanová: „V naší malé krásné zemi vznikla jedinečná značka kosmetiky, kterou každý den používám a nemohu se jí nabažit...“

RADOST Z PÉČE

Textura krémů SAIN je dokonale vyladěna ke každodennímu používání – jsou příjemně lehké, nezatěžují pleť a výborně se vstřebávají. Současné portfolio se skládá z denního krému s okurkou pro omlazení pleti, regeneračního nočního krému s levandulí a neparfémovaného hypoalergenního krému vyvinutého speciálně pro citlivou a problematickou pleť. Denní a noční krém jsou navíc balené v unikátní porcelánové dóze od společnosti Thun s uzávěrem z dubového dřeva, které opracoval designový truhlář. Hypoalergenní krém pro změnu naleznete ve speciálním Airless balení, které zabraňuje zanesení nečistot. Do každodenní péče o pleť tak přinášejí nový rozměr estetiky a tradice českého řemesla. Hrdou ambasadorkou a nadšenou uživatelkou značky SAIN je herečka Mahulena Bočanová.

Objednejte si předplatné Harper‘s Bazaar

Časopis Harper‘s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu