The Best Of: IDEAMAKERS 2025

Třetího ročníku konference Harper's Bazaar se zúčastnili lídři a vizionáři v oborech Beauty, Design, Fashion, Business a Art – Aňa Geislerová, Kateřina Havrlant, Gabriela Peacock nebo Ladislav a Bibiana Zdútovi.
Redakce Harper's Bazaar
——
1. října 2025

Foto: Kiti Wullich, Petr Vagner, Ivan Kaša

Konference se tentokrát konala v unikátním prostoru Pragovky, snoubící v sobě historii a moderní, industriální design. Právě zde jsme přivítali naše vzácné hosty, kteří se podělili o své zkušenosti a myšlenky – jak se orientovat v dnešní dynamické době, moderních technologiích, jak navigovat svůj potenciál správným směrem nebo jak investovat do sebe a svých znalostí tak, aby nám přinesly co nejvíce benefitů. Programem hosty provázela moderátorka, modelka a herečka Alena Šeredová.

Hned prvním tématem byla krása. Panel Beauty představil MuDr. Lucii Kalinovou, Ph.D., Gabrielu Peacock a také Aňu Geislerovou jako keynote speakera. Naše hostky zde sdílely své zkušenosti a poznatky o beauty průmyslu a zdraví, o propojení krásy a sebevědomí a o snaze neztratit vlastní já v honbě za dokonalostí.

Sekci ART zahájila podnikatelka a mecenáška  umění Kateřina Havrlant, jejíž sbírka Havrlant Art Collection letos oslaví deset let své existence výstavou probíhající v rámci Prague Art Week 25 ve Výstavní síni Mánes.

Umělec Jakub Matuška (aka Masker) a generální ředitelka Českých center Jitka Pánek Jurková se věnovali tomu, jak poznat umění, které má skutečnou hodnotu, a co všechno je považováno za „investiční kus“? S publikem také debatovali o tom, zda může být umění nejen koníčkem pro duši, ale i byznysem. Společně ocenili, jak si stojí české umění na mezinárodní scéně a podělili se také o to, jak se mohou čeští tvůrci zviditelnit v zahraničí.

První odpolední panel patřil Designu. Keynote speaker Kateřina Lesch se společně s hosty –  umělci Markem Cpinem, Hanou Hillerovou a Elis Monsport – věnovali otázce AI a tomu, jak  ovlivňuje design, umění i naši kreativitu. Zda  může být AI skutečným pomocníkem na poli umělecké tvorby a jak se s ní naučit (spolu)pracovat? Coby umělci se zamysleli nad tím, zda je náš lidský cit opravdu nenahraditelný, nebo jsme na prahu zcela nové éry.

Samostatný panel patřil také tématu Business. Zde jsme představili pět výherkyň soutěže VISA She's Next, které se podělily o to, co se během své cesty za splněným snem naučily. Lenka Baarová (Textile Mountain), Vanda Kofroňová (Filharmoniště), Kateřina Rydlová (Body Moody), Marieta Tedenac, Natálie Marie Vlčková (Adolphinata) sdílely své zkušebosti o budování podniku a také o překážkách, které musely (nejen ze začátku) překonat.

Finální panel patřil módě. Sekci Fashion tentokrát reprezentovali přední módní návrháři – Klára Nademlýnská, Zuzana Kubíčková a duo Ladislav a Bibiana Zdútovi, stojící za značkou Nehera. V rámci panelových diskuzí se snažili zodpovědět otázku, zda je móda umění, nebo komerce, a jak může balancovat na pomezí udržitelnosti a trendů. Coby úspěšní podnikatelé se také podělili o zkušenosti, jak se dnes mění preference zákazníků napříč světem.

Po panelových diskuzích si hosté mohli dopřát komentovanou prohlídku Pragovka Art District, po které následoval neformální cocktail s redakcí, hosty a všemi participanty. 
Konference Harper’s Bazaar IDEAMAKERS by se nemohla uskutečnit bez partnerů, kterými byly letos společnosti Visa, Rejuran, L'Oréal Paris, salon Petra Měchurová, šperky Apart, značky Rhodia a Pilot, Phillips, Hanák nábytek, ale i prémiový rum Zacapa, šampaňské Mumm, matcha od Matcha Bebes, CANS, sklárna Klimchi a také Pragovka Art District a Prague Art Week.

Všem partnerům děkujeme a budeme se těšit na příští ročník IDEAMAKERS.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu