The best of: IDEAMAKERS 2024

The best of: IDEAMAKERS 2024

Druhý ročník naší konference opět patřil (nejen) inspirativním ženám, důležitým společenským tématům, ale také přátelským setkáním v semi-formální atmosféře. Tentokrát v galerii DOX.
Redakce Harper’s Bazaar
——
19. září 2024

Foto: Ivan Kaša, Vojtěch Veškrna Video: Matouš Sedlák

Rok se s rokem sešel a my měli opět možnost uspořádat konferenci IDEAMAKERS, spojující inspirativní lidi z různých oborů společně s našimi čtenářkami, členkami Members Club, HB lovers i přáteli Harper's Bazaar.  Tentokrát jsme se sešli v impozantní budově galerie DOX, která bezpochyby dodala celé akci unikátní atmosféru. 
Celým dnem nás provázela šéfredaktorka Nora Grundová společně se svou zástupkyní Veronikou Scattergood a modelkou Alenou Šeredovou.

Letošní konferenci zahajoval segment DESIGN, kde byli našimi hosty designérka Karolína Kučerová, designér porcelánu a keramiky Daniel Piršč a duo Roman Vrtiška a Vladimír Žák – zakladatelé studia Vrtiška & Žák, vedoucí ateliéru Design nábytku a interiéru na UMPRUM. Hovořili jsme o tom, jak se víří vody českého designu a co vůbec „český design“ znamená. Provedli nás světem skla, porcelánu a keramiky v Čechách i ve světě a také se s námi podělili o zkušenosti, jak se vychovává mladá generace designérů, a to, co podle nich na současné scéně nejvíce chybí.

Se zástupcem nastupující generace módních tvůrců a specialistou na úplety Mikulášem Bruknerem, šperkařkou Janjou Prokić a podnikatelkou Lucií Kratochvílovou jsme v rámci segmentu FASHION pátrali po tom, jak se módní průmysl ocitl na rozcestí a zda je možné jej zachránit. Z různých perspektiv jsme se také podívali na to, jak vzniká bestseller, nebo to, zda existuje něco jako „nestárnoucí kus“ šatníku.

Opět jsme se věnovali i tématu BEAUTY, tentokrát z perspektivy Krása jako nové zdraví. Našimi hostkami byly dermatoložka Lucie Jarešová, jogínka a koučka Lucie Königová a herečka Zuzana Stivínová, k nimž se připojila i modelka a herečka Alena Šeredová. Mluvily o zdravé stravě, pohybu, spánku a vztazích coby nejdůležitějších pilířích longevity a dozvěděli jsme se také, proč stále více žen po čtyřicítce bojuje s růžovkou a akné. Z různých úhlů (a zkušeností) sdílely své poznatky a zkušenosti, jak pečovat o pleť během menopauzy a také jaké „beauty hacks“ zařadit do každodenních rituálů krásy.

Hostkami BUSINESS segmentu byly tentokrát choreografka a spoluzakladatelka značky Lasvit Lucie Jakimičová, ředitelka Designbloku Jana Zielinski a šéfka marketingu Heineken ČR Martina Ježdíková. Skrze jejich zážitky jsme debatovali o tom, zda jsou ženské zkušenosti limitující, nebo naopak mohou být velkou výhodou v podnikání. Došlo i na nepopulární, avšak nevyhnutelné téma neúspěchů – jak se s nimi vyrovnat, kdy je čas se vzdát či naopak jak se nenechat odradit. Opomenout jsme nemohli ani téma balancu mezi přívětivostí a asertivitou, tedy jak být mužům rovnocenným business partnerem a zároveň nehrát druhé housle. Mluvili jsme také o tom, jak motivovat své děti, jak s nimi o businessu vůbec komunikovat a jak jim vštípit úctu k lidské práci a činorodost.

Velké poděkování patří všem našim partnerům, za jejichž podpory akce vznikla: Za styling hostů a módní policii v režii Alexandry Gachulincové děkujeme Answear.cz a Roberto Coin, kteří se chopili looků, za vizáž děkujeme luxusní značce Yves Saint Laurent a za styling vlasů společnosti Wella v čele s Martinem Tylem. Výtečné (a zdravé) koktejly nám dopřálo Oslo Skin Lab, o čerstvou kávu se postaralo Caffeé Vergano a o osvěžující perlivé drinky Cans. No a večerní gala by se neobešlo bez oblíbeného piva Heineken, skvělých portugalských vín Casal Sta. Maria, ikonického Martini a luxusního šampaňského MUMM. Za pohodlí děkujeme rodinné francouzské firmě s nábytkem Linge Roset a poděkování patří i severskému Volvo Car Czech Republic, které na akci představilo svůj nejnovější a zároveň nejekologičtější plně elektrický model EX30.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu