IDEAMAKERS: The Making Of
Foto: Benedikt Renč, Video: Jitka Folkert Horák
Foto: Benedikt Renč, Video: Jitka Folkert Horák
Časopis Harper’s Bazaar vybírá patnáct osobností napříč obory, které vnímáme jako inspirativní a kreativní lídry. Jsou IDEAMAKERS. Představení všech patnácti osobností neproběhne jen na stránkách magazínu a na online platformách, ale především na celodenní akci, která zahrnuje networkingový den s řadou přednášek, a galavečeru, kde se mohou rozvířené myšlenky lépe usadit v hlavě. Velkorysá akce Harper’s Bazaaru se uskuteční díky důležitým partnerům, kteří podpořili tento výjimečný počin.
Květinová kolekce Venetian Princess Luxusního šperkařského domu Roberto Coin zdobily ten večer Noru Grundovou, Danielu Peštovou či Alenu Šeredovou. Okvětní lístky Venetian nově v titanovém provedení jsou odolné a lehké a dobře si rozumějí s diamanty a drahokamy. Ikonické květiny se mohou kombinovat s jednodušší a stylově maximálně čistou kolekcí Love in Verona, ve které převažují hladké linie prstenů a náušnic z bílého, žlutého a růžového zlata. Míchat se navzájem dají podle nálady a chuti. K dispozici v butiku Roberto Coin, Pařížská 1, Praha 1.
O odvoz našich VIP kostů se postarala automobilka PORSCHE. Tradice a historie jdou u automobilky Porsche ruku v ruce s pokrokem a špičkovými technologiemi. Nejlépe je to vidět právě na ikonickém sportovním modelu 911, který letos slaví 60 let. Detaily jako unikátní linie střechy nebo zapalování nalevo od volantu se táhnou celou historií Porsche 911 až dodnes, kdy je kultovní vůz nabitý těmi nejmodernějšími technologiemi.
„Nemohl jsem najít sportovní auto svých snů. Tak jsem si ho postavil sám,“ řekl kdysi Ferry Porsche. A vzniklo Porsche. Sportovní vůz značky, která nikdy nezapomíná na to, odkud pochází.
Outfity hostům poskytlo H&M STUDIO se svou nová exkluzivní podzimní kolekcí Back to black, která přináší jednoduchost černé v kombinaci s elegantními a rafinovanými siluetami v duchu temného glamouru. Kolekce je inspirována kultovním sofistikovaným vzhledem hrdinek hororových a dramatických filmů. Vyzdvihuje nejen dokonalé střihy a precizně tvarované siluety, ale také elegantní, odvážné doplňky, které dotvářejí dokonalost každého outfitu.
Krom dárků se specialisté značky LANCÔME postarali o beauty looky VIP hostů a moderátorek. Svěžího looku vizážistky docílili díky novému séru Rénergie H.C.F. Triple Serum, spojující vysoce efektivní a zároveň extra pěsticí látky v jednom.
Patentovaná inovace, kterou najdete v Rénergie H.C.F. Triple Serum, mistrovsky koncentruje do jedné jediné, radikálně pěsticí trojité dávky kyselinu hyaluronovou, vitamin C + niacinamidy a kyselinu ferulovou. Každá z těchto ingrediencí je sama o sobě velmi účinná, ale v minulosti je bylo velmi komplikované zkombinovat v jediném složení. Až nyní je Lancôme dokázal propojit do účinného koncentrátu proti stárnutí pleti, který obnovuje pokožku vrstvu po vrstvě. Už po první aplikaci vypadá pleť okamžitě zdravěji, po měsíci používání je pak viditelně sjednocená.
O svěží drinky s jasně červenou barvou, výjimečným aroma a výraznou hořkou chutí se postaralo CAMPARI – nenahraditelná jiskra mnoha nadčasových koktejlů včetně oblíbeného Negroni. Campari se už od svého vzniku v roce 1860 v italském Miláně stalo součástí společenských akcí a jeho celosvětová obliba roste dodnes.
Právě slavný Milánský dóm se stal inspirací nové designové láhvi, která pozvedá zážitek na vyšší level. Campari se tak stejně jako Milán stalo symbolem italského životního stylu, lásky k umění, městem módy a radosti ze života. To vše se přirozeně snoubí v oblíbeném rituálu aperitivo italiano. Chvíle uvolnění, setkání s přáteli a blízkými, pohodové povídání se skleničkou dobrého drinku v ruce. Campari a další italské aperitivy jsou k zakoupení ve Warehouse1.
Magickou ingrediencí nealko nápojů a dezertů byl kolagen od OSLO SKIN LAB, propagující holistický přístup ke kráse, která začíná uvnitř. Produkty značky se musí stát každodenním rituálem, jen tak dokážou pomoci.
Produkty značky se musí stát každodenním rituálem, jen tak dokážou pomoci. Produkty Oslo Skin Lab pomáhají zlepšit kvalitu pleti a snížit známky stárnutí. Všechny doplňují a podporují každodenní ošetření pleti a jsou základem efektivní a celostní péče. Cílem značky je pomoci co nejvíce zpomalit proces stárnutí pokožky přirozeným způsobem. Kolagen The SolutionTM můžete smíchat s jakýmkoli jídlem nebo nápojem. Má zdokumentované výsledky na pružnost a pevnost pokožky, vrásky a celulitidu. Kyselina hyaluronová v přípravku The GlowTM dodává pleti hydrataci, zabraňuje dehydrataci a zároveň ji přirozeně vyhlazuje. A tobolky The Beauty Pearls TM plné vitamínů, omega 3 dodávají pleti kvalitní výživu.
Šek od společnosti na projekt VANGUARD Prague, v jehož rámci vzniká v pražských Modřanech 150 loftů o velikosti až 626 m2, přepisující nový pohled na luxusní bydlení i pro ty nejnáročnější, věnovala společnost PSN.
Prémiové zázemí s moderními lofty nabízí nepřeberné množství trávení volného času. V původním betonovém krytu civilní ochrany v suterénu roste wellness zóna s posilovnou a skleněným osmnáctimetrovým bazénem. Přístupná všem obyvatelům bude střešní terasa, která představuje ideální místo k setkávání a grilování v letní sdílené kuchyni. Zde vznikne rovněž venkovní sauna nabízející příjemnou relaxaci s výhledy na Prahu. Bydlení nabízí luxusní služby po vzoru pětihvězdičkových hotelů, jako je nonstop provoz recepce se službou concierge.