Děkujeme, že tvoříte s námi: IDEAMAKERS 2025

Třetí ročník konference Harper’s Bazaar IDEAMAKERS se letos nesl nejen v duchu inspirativních myšlenek, výjimečných hostů a aktuálních témat, ale i v duchu vděčnosti.
Redakce Harper's Bazaar
——
1. října 2025

Foto: Kitty Wullich, Vojtěch Veškrna

Právě díky našim partnerům jsme mohli přivítat publikum v industriálním prostoru Pragovky, kde se potkala krása, umění, technologie, byznys i móda – a to doslova.

Celodenním programem provázela charismatická Alena Šeredová a mezi osobnostmi, které letos sdílely své postřehy, příběhy i výzvy, zazářila Aňa Geislerová, Kateřina Havrlant, Gabriela Peacock, Ladislav a Bibiana Zdútovi, Kateřina Lesch, Jakub Matuška (aka Masker), Jitka Pánek Jurková, Klára Nademlýnská, Zuzana Kubíčková, Marek Cpin, Hana Hillerová, Elis Monsport a pět inspirativních podnikatelek z projektu VISA She’s Next — Lenka Baarová, Vanda Kofroňová, Kateřina Rydlová, Marieta Tedenac a Natálie Marie Vlčková.

V rámci jednotlivých tematických panelů se hosté zamýšleli nad tím, jak krása ovlivňuje naše sebevědomí, co tvoří skutečnou hodnotu umění, jak technologie jako AI proměňují kreativní procesy i nad tím, co dnes znamená podnikat a tvořit značku s vizí a odvahou. Nechyběl ani pohled do světa módy, který se střetává s otázkami udržitelnosti i globálních trendů.

Za atmosférou, kterou návštěvníci popisovali jako „neobyčejně autentickou“, však nestojí jen program a řečníci. Velké poděkování patří všem, kdo konferenci umožnili vzniknout – především našim partnerům. Společnost Visa letos opět podpořila nejen ženské podnikání, ale i širší diskusi o udržitelném byznysu. O krásu se postarala značka L'Oréal Paris spolu se salonem Petra Měchurová, zatímco značka Rejuran přinesla pohled na inovace v péči o pleť.

Designový nádech dodaly značky jako Phillips a Hanák nábytek, česká sklárna Klimchi a pera Pilot a zápisníky Rhodia, které nechaly vyniknout rukodělnému detailu i umění slova v rámci akce i jako dárky pro naše návštěvníky. Módní a šperkařský svět zastoupila značka Apart, zatímco o chuťové zážitky se postaraly prémiové značky jako rum Zacapa, šampaňské Mumm, matcha od Matcha Bebes či moderní CANS nápoje. Celý prostor Pragovka Art District – ve spolupráci s Prague Art Week – dodal konferenci unikátní vizuální rámec, v němž se historie setkává s budoucností.

Bez vás by konference IDEAMAKERS nebyla tím, čím je. Děkujeme, že jste s námi pomohli vytvořit den plný nových nápadů, přátelských setkání a skutečné inspirace. Těšíme se, kam nás společně zavede další ročník.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu