Barbiecore
Obsese růžovou započala ve skutečnosti již o rok dříve, kdy o filmu již veřejnost věděla a netrpělivě čekala na první ukázky. Valentino tehdy také představil svou fuchsiovou kolekci, která rezonovala sítěmi ještě dlouho po přehlídce. Letos se však fanoušci dočkali premiéry snímku v režii Grety Gerwig a mediální kampaň (mimochodem naprosto monstrózní) tak vyvrcholila. Premiérového „turné“ Margot Robbie se zúčastnily velikáni – velké domy vytvořily slavné outfity panenky a herečka se tak v každém městě převtělila do modelů panenek z různých let. Na londýnskou premiéru oblékla retro róbu glam Barbie z 60. let, kterou vytvořil dům Vivienne Westwood, v Soulu zas oblékla dvojí outfit business Barbie z roku 1985, jejíž outfit se z denního oděvu jednoduše proměnil na večerní – ten byl vytvořen ateliérem Versace. Černobílý overal, v němž byla Barbie představena poprvé, vytvořil Hervé Léger a 90's Barbie v printovaném outfitu vytvořil dům Pucci. Na těchto doslova historických kostýmech se také podíleli Balmain, Moschino nebo Valentino, avšak hlavní boj (nejen) o nejlepší outfit se odehrál mezi domy Chanel a Schiaparelli. Zatímco flitrované retro šaty od Schiaparelli na sebe strhly veškerou pozornost publika, dům Chanel dostal obrovský prostor přímo v samotném filmu. Kostýmy, obuv i doplňky nesly slavné logo. Sítěmi dokonce kolovaly memy zrcadlící napjatou atmosféru mezi domy. Zakladatelky těchto dvou domů mezi sebou válčily již od samého vzniku a boj očividně pokračuje dodnes…