Úplně nový nákupní zážitek v České republice díky e-shopům Eobuv.cz a Modivo
Foto: archiv značky
Foto: archiv značky
Někdo preferuje klasické nákupy, někdo si již zvykl na online nakupování. Co takhle ale jejich kombinace? Krásný prostor obchodu, jedinečný design, tisíce produktů, několik stovek značek a setkání s technologií. Přesně tak lze totiž popsat inovativní koncept prvního obchodu polských e-shopů Eobuv.cz a Modivo v České republice. A musíme říct, že se jedná o úplně jiný shoppingový zážitek!
Ve čtvrtek 29. července se za účasti předních českých novinářů a celebrit na pražském Smíchově otevřela futuristická prodejna e-shopů Modivo a Eobuv.cz pyšnící se konceptem phygital. Co že to znamená? Místo figurín a štendrů zde čekejte velkoformátové displeje s aktuální nabídkou či více než 50 tabletů, na nichž si můžete vyhledat a objednat zboží přesně podle požadovaných parametrů. Už tedy žádné zbrklé bloudění po obchodě a přehrabování se v haldách oblečení. Díky filtrům jako při online nákupu si najdete přesně to, co potřebujete, ale zároveň si to jako při běžném nákupu můžete vyzkoušet. To nejlepší z obou světů.
K dispozici vám je zároveň celkem 80 zaměstnanců, kteří vám koncept rádi představí a s čímkoliv pomohou. Hlavní je komfort, který při nákupu zažíváte. Toho se vám dostane i v interaktivních zkušebních kabinkách, kam vám jsou do tří minut doručeny všechny požadované kousky, které jste si na tabletu vybrali. V čem všem jsou ale tyto kabinky speciální a proč vám dopřejí absolutně jiný zážitek, než na který jste z obchodů zvyklí? Každá kabinka je pojmenována po některém z evropských měst. Které je vaše nejoblíbenější? Paříž? Není problém! Při zkoušení si navíc můžete navolit druh osvětlení, denní, noční, nebo i kancelářské, abyste se ujistili, že vše bude vypadat tak, jak chcete a potřebujete. Součástí kabinek je také velký displej, na kterém se zobrazuje zboží, jež jste si vybrali v prodejně na tabletu. V kabince se otevře stěna, v níž je na ramínkách vyskládané vybrané zboží. Následně na obrazovce označíte kusy oblečení či obuvi, které si chcete zakoupit, ale vše pohodlně necháte v kabince a pokračujete k pokladně. Tam už na vás vybrané zboží čeká. Tomu říkáme servis, že?
Výjimečnost obchodu je i ve speciálním 3D skeneru chodidel zvaném Esize.me, který vám na místě vytvoří trojrozměrný model nohy, porovná ho s botami v nabídce a vybere ty, které vašemu profilu odpovídají. Tím pádem není možné, abyste si vybrali boty, ve kterých vás po pár hodinách budou bolet nohy, nebo vám nebudou sedět vůbec a strávíte hodiny zkoušením a vybíráním.
Výběr je zde navíc opravdu veliký. Přímo na skladě se nachází 100 000 produktů od více než 500 značek, mezi kterými najdete například Converse, New Balance, Nike, Guess, Fila či PINKO. To ale není zdaleka vše. Skladové zásoby zde odpovídají zásobám cca 50 monobrandových obchodů.
Ačkoliv je nově otevřený obchod napůl offline a napůl online, během každé vteřiny tam ucítíte lásku k módě, která je, vedle komfortu, to hlavní. Navíc to, co spojuje vás – zákazníky – s asistenty v obchodě, a také dokonce s Aleksandrou Szol, e-commerce ředitelkou značky Modivo.
Na velkém odhalení nového konceptu nechyběl nespočet celebrit, které si tuto novinku vyzkoušely jako první. Byli mezi nimi například Kazma, Anna Kadeřávková, Alice Bendová, Veronika Kopřivová, Anna Julie Slováčková, Iva Kubelková a další. Jako speciální host byl navíc rapper Majk Spirit, který hostům zazpíval několik písniček a jeho vystoupení tak obohatilo slavnostní večer. Zároveň se 5. srpna konal na střeše obchodního centra Nový Smíchov soukromý koncert Majka Spirita pro první ze zákazníků Eobuv.cz a Modivo.