Návrhářka, kolem které se za posledních několik let vytvořil (nejen) instagramový kult s vlastním hashtagem #OldCeline, konečně zahájila novou, dlouho očekávanou kapitolu s vlastním brandem. Na jeho tvorbě se podílel konglomerát LVMH vlastnící brand Celine, v němž Philo působila dlouhých devět let.
Během těchto let se značka stala jedním z nejsilnějších hráčů LVMH – Philo redefinovala dress code moderní ženy skrze nové formy a design, který se stal definicí módního postmodernismu.
Po jejím odchodu se dlouho spekulovalo o tom, který dům coby kreativní ředitelka dostane na starosti. Philo se však rozhodla jít (skoro) vlastní cestou a vytvořila vlastní značku, dávajíc své značce tak absolutní kreativní svobodu.
Pro svůj vlastní brand se nemusela omezovat na DNA Celine, a proto mohli fanoušci vidět její tvorbu ve zcela novém světle – syrovou a chladnou s drzým sex-appealem. Kožený bomber s peplum elementem připomínal tvorbu (zapomenutého) krále osmdesátek Clauda Montany stejně tak jako ostré linie a-line vlněného kabátu nebo důmyslné zapínání límce.
Zipy na palazzo kalhotách sahající až k (ultra vysokému) pasu připomněly ultra sexy éru Toma Forda pro Gucci, ale bylo zde cítit i echo staré dobré Celine, a to skrze oversize kostýmy a uvolněné army cargo kostýmy. I zde však byly jasně definované IT kusy, a to nejen v rámci doplňků – stiletto s platformou, maxi kabelky z hladké kůže a semiše, ručně vyšívaný krémový kabát a bomber z kožených třásní.