Zatímco ještě nejsou známá přesná čísla, WWD uvedlo, že podle jejich zdrojů se jedná o částku okolo 150 milionů eur. Bude se bezpochyby jednat o lukrativní investici, jelikož se očekává, že hry přilákají do Paříže přes 10 milionů fyzických diváků a 4 miliardy diváků televizních.
„Naše domy nesou celosvětový obraz Francie. Podporují jeho popularitu ve všech kulturách a já jsem toho byl svědkem během svých cest po světě. V mnoha ohledech jsou naše domy symboly Francie, její elegance, její drzosti a jejího stylu. Je proto přirozené, že podporujeme akci, která upozorní na Francii, a zejména Paříž, v celosvětovém měřítku,“ řekl Bernard Arnault, předseda představenstva a generální ředitel LVMH. Krom finanční podpory se také konglomerát bude podílet na návrhu medailí, které navrhne klenotnický dům Chaumet. Aktivně se do akce zapojí i značky Louis Vuitton, Dior, Berluti, Sephora a divize vín a lihovin Moët Hennessy, uvedla společnost ve své zprávě.