Element maximalismu navzdory světové 90's obsesi neopouští přehlídková mola Louis Vuitton, stejně tak jako chuť redefinovat, co je „francouzský styl“. Kreativní ředitel domu Nicolas Ghesquière se letos o něco více soustředil na národní pýchu a to, co ji definuje – je to trikolora, promítnutá do doplňků a dekorativních elementů? Je to architektura – zastoupena v dynamických objemech kolekce jako balónových plisé kostýmech, geometricky ostrých a-line nebo tulipánových midi s pevnou konstrukcí (Vítězného?) oblouku na jedno rameno.
Černobílé, kotníkové boots a kozačky imitovaly design psích deček ze začátku 20. století stejně jako (nasazovací) škrobené límce a manžety. Ghesquière tak reinterpretoval éru francouzské „Belle Epoque“ až po „Années folles“ skrze vlastní, futuristickou fantazii. Tulipánové kabáty (vzdáleně připomínající bombery), balonové harem pants a masivní pleteniny byly jako stvořené pro ženy jako Colette.