Lacoste, francouzská značka s dědictvím sahajícím až do roku 1933, nám chce připomenout, že tradice a inovace mohou existovat v dokonalé harmonii. A co je k tomu potřeba? Odvážný symbol – a tentokrát místo krokodýla usedá na hrudi koza, symbol „absolutní velikosti“.
Lacoste tak skládá poctu jedné z největších osobností současného tenisu, Novaku Djokovićovi – a symbolické uznání jeho statusu „GOAT“ (zkratka pro Greatest Of All Time neboli Nejlepší ze všech). Kulturní hříčka se tentokrát stala doslovnou vizuální inspirací pro limitovanou kolekci sportovní značky.

Zkratka GOAT přesahuje svět sportu – již se ukotvila například ve světě filmu, kdy jí byla svými kolegy během natáčení snímku Don’t Look Up označována Meryl Streep. Kolegyně Jennifer Lawrence se podělila o zábavnou historku na show Grahama Nortona, když vyprávěla, jak Meryl během natáčení oslovovali GOAT – a herečka byla přesvědčena o tom, že ji označují za „starou kozu“.

Krokodýl – více než logo
Od jeho vzniku byl krokodýl víc než logo – byl to samostatný módní symbol. René Lacoste, jehož jméno se stalo symbolem preppy polokošill, byl kdysi přezdíván „The Crocodile“ – a tato legenda byla pečlivě proměněna v signaturu značky. Dnes Lacoste pokračuje v umělecké hře s image, aby přiměl svět znovu se zamyslet nad tím, co znamená být legendou.