ARKET otevírá první prodejnu v České republice
Letos bude severská designová a lifestylová značka ARKET, založená v roce 2017 pod H&M, pokračovat ve své evropské expanzi s novou vlajkovou prodejnou v Praze – svou první pobočkou v České republice.
„S radostí konečně oznamujeme nadcházející otevření naší první vlajkové prodejny ARKET v České republice. Těšíme se na spojení s našimi místními zákazníky a zveme je, aby prozkoumali naši vizi krásnějšího každodenního života,“ říká výkonná ředitelka ARKET Pernilla Wohlfahrt.
Na nové pražské prodejně najdou zákazníci také kavárnu ARKET CAFÉ, kterou založil a vede uznávaný švédský šéfkuchař Martin Berg. S cílem propagovat kreativitu v oblasti jídla a přírodní chutě nabízí kavárna sezónní vegetariánské menu, pečivo a speciální kávu.
Voňavé Melissy jsou zpět
Oblíbená značka brazilské obuvi Melissa, která je charakteristická svou sladkou vůní, bude nově představena v rámci pražského pop-upu. Ten byl vytvořen za spolupráce Showroomu Bella Brutta a ONES Concept store. V jedinečném prostoru ONES si mohou zákazníci od května až do konce srpna zakoupit celkem 7 modelů této ikonické značky, které budou postupně doplňovány o modely nové.
SUMMIT-SPORT rozšířil své portfolio o značku VARLEY
Sportswear butik a eshop SUMMIT SPORT se nyní rozrostl o novou značku sportovního oblečení VARLEY. Ta byla v roce 2014 založena manželským párem Larou a Benem Meadovými a představuje dokonalou fúzi britské elegance a aktivního života v LA. Malý rodinný business se tak za deset let své existence rozrostl na světový brand, který nyní nabízí své zboží ve více než 1000 světových buticích. Komorní představení brandu proběhlo v pražském studiu FLOW, a to za účasti českých influencerek, podnikatelek a celebrit.
Český brand EMBLEM v novém showroomu
Po vánočním pop-upu na přechodné adrese již česká značka EMBLEM natrvalo zakotvila pár kroků od Muzea hudby, kde předvedla svou první ucelenou kolekci v listopadu loňského roku. Butikový prostor v ulici Karmelitská přetvořil zakladatel brandu, Matěj Maňák, k hudební tematice a barevné paletě značky. Návštěvníci si zde budou moci prohlédnout všechny ready-to-wear kusy včetně doplňků a tašek EMBLEM.
Anamé vydala novou kolekci
Česká značka Anamé, za níž stojí Andrea Eichinger, vydala speciální kolekci s názvem Occasion Wear, jejíž tváří se stala slovenská herečka Natália Germani, která natočila ke kampani video. Ta zosobňuje kolekci skrze svou přirozenou eleganci a sofistikovanou svůdnost.
„Natália je přirozená, suverénní, se schopnosti být jemná a ostrá zároveň. Kamera ji miluje a ona si bere prostor bez otázek,“ řekla zakladatelka a kreativní ředitelka značky.
Eva Herzigová a Pavlína Pořízková součástí kampaně Zara oslavující 50 let značky
Zara letos oslaví své 50. výročí, a to unikátní kampaní, v níž se představilo 50 ikonických modelek, včetně Cindy Crawford, Lindy Evangelista, Naomi Campbell, Adriany Lima, Marisy Berenson, Pavlíny Pořízkové a Evy Herzigové. Marketingová strategie společnosti Zara byla vždy soustředěna spíše na oblečení nežli na slavné tváře, což nyní mění. Zatím největší kampaň oslavuje sílu, krásu a individualitu žen, které ji inspirují.
V rámci kampaně byla také představena speciální edice oblečení o 128 kusech oděvu dostupných online a v obchodě v newyorském Soho. V této elegantní, černobílé kolekci najdete vše od plisovaných společenských kalhot až po zkrácené kožené culottes, saténové topy s ramínky, vzdušné svetry s volným pletením a přiléhavé saténové šaty, které snadno zařadíte do svého šatníku. Kromě kolekce Zara také vydala limitovanou edici výročního trička, které se s fotografií všech modelek, jež se kampaně zúčastnily, jistě v budoucnu stane sběratelským kouskem.