Bad Bunny v boxerkách vydělal značce Calvin Klein miliony. Jak jediným videem ovládl internet?

Stačilo 46 sekund, aby portorický zpěvák Bad Bunny proměnil kampaň Calvin Klein v jednu z nejsledovanějších událostí tohoto roku. Video zachycené ikonickým fotografem Mariem Sorrentim vyvolalo digitální bouři, která značce za pouhých 48 hodin zajistila mediální hodnotu přes 8 milionů dolarů. Jak se mu povedlo předběhnout Jennie z Blackpink a přiblížit se i fenomenálnímu úspěchu Jungkooka z BTS?
Josef Šlaich
——
27. března 2025

Foto: Profimedia

Krátký klip, ve kterém Bad Bunny představuje novinku značky, pánské boxerky Icon Cotton Stretch, se stal okamžitě fenoménem na sociálních sítích. Na TikToku dosáhl za necelý týden přes 20 milionů zhlédnutí a téměř dva miliony lajků, zatímco Instagram zahltil více než 30 miliony zhlédnutí. Samotný zpěvák k tomu poznamenal: „Pracovali jsme na tom dlouho a sledovat, jak kampaň konečně ožívá, je neuvěřitelně uspokojující. Natáčení doma v Portoriku tomu všemu dodalo autentičnost a osobní význam.“ Popularita videa přitom dalece překročila hranice běžné kampaně, a Calvin Klein tak znovu ukázal sílu strategického propojení celebrit se značkou.

Bad Bunny mezi elitou Calvin Klein

Reakce na video byly intenzivní nejen z hlediska lajků, ale i samotné interakce fanoušků. Virální audio z reklamy se například jen na čínské videoplatformě stalo podkladem pro více než 12 tisíc uživatelských videí. Fanoušci z různých zemí světa zveřejňovali vlastní reakce, taneční kreace, imitace Bad Bunnyho póz nebo i parodie, což dále posilovalo virální efekt a globální dosah kampaně.

V digitálním žebříčku Calvin Klein se Bad Bunny díky úspěchu kampaně okamžitě vyšplhal mezi pětici nejefektivnějších ambasadorů značky. Překonal například Jennie z Blackpink, jejíž loňská spolupráce přinesla 8,6 milionů dolarů mediálního dopadu. První příčku drží Jungkook z BTS s 13,4 miliony dolarů následovaný Jeremym Allenem Whitem z populárního seriálu The Bear s hodnotou 12,7 milionů dolarů. Bad Bunny se tak zařadil mezi globálně nejúspěšnější tváře značky a dokázal, že latino kultura má na celosvětové úrovni stále silnější hlas a vliv.

Tradice provokace a úspěchu

Calvin Klein tradičně umí vyvolávat kontroverze a definovat dobu svými kampaněmi. Od provokativních reklam s Markem Wahlbergem z 90. let až po moderní strategie s idoly jako Jungkook nebo Jennie. Značka vždy dokázala zachytit podstatu generačního momentu a efektivně ji využít ve svůj prospěch. S Bad Bunnym tentokrát úspěšně vsadila na spojení autenticity a provokace, které opět připomnělo její dlouholetou tradici nastavování trendů a formování současné popkultury.

Po takto úspěšné kampani se nabízí otázka, které další hvězdy Calvin Klein osloví v příštích sezónách. Brand již delší dobu cílí především na mladou generaci aktivní na sociálních sítích, což potvrzuje nejen spolupráce s populárními osobnostmi, ale také stále výraznější důraz na digitální komunikaci a interaktivní obsah. Bad Bunny je jen dalším důkazem, že Calvin Klein dokáže díky chytrému výběru ambasadorů a moderní prezentaci oslovit miliony lidí po celém světě.

Josef Šlaich

Expert na beauty, estetickou medicínu a hodinařinu, který se se čtenářkami Harper’s Bazaar dělí o své znalosti v rámci své rubriky Beauty Insider.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu