Ženy sobě: Kérastase Power Talks 2024

Ženy sobě: Kérastase Power Talks 2024

To nejlepší z letošní konference pro ženy Kérastase Power Talks.
Redakce Harper’s Bazaar
——
5. prosince 2024

Foto: Maria Hason

V Galerii Mánes se 21. listopadu se  konal druhý ročník ženské konference Kérastase Power Talks, jejímž hlavním cílem je inspirovat ženy na jejich cestě za sebevědomím. Po úspěchu prvního ročníku se letošní konference poprvé otevřela i pro veřejnost. Té se zúčastnily také mnohé slavné ženy jako například sestry Eliška a Karolína Chomistekovy, Alex Fráňová nebo Agi Archer.

Značka Kérastase představila hned devět úspěšných hostek ve třech samostatných panelech, v rámci kterých se dělily (nejen) o své zkušenosti z podnikání.

Tématem prvního panelu s názvem Fashioning Your Way byla móda, její vnímání coby umění i coby samostatné entity v dnešním kontextu. Hlavními hostkami tohoto panelu byly: Adéla Šponerová, redaktorka České televize a autorka knihy On Fashion, Mikina Dimunová, grafická designérka a autorka vizuálních identit, a Jitka Ročňová, zakladatelka módní značky ROJI. Moderování se letos ujala Linda Bartošová.

Druhý panel s názvem Climbing the Corporate Ladder patřil tématu osobního růstu a našich (ne)omezených možností, kterých můžeme nejen v korporátním prostředí docílit. Na toto téma mluvila Brand Business Director L’Oréal Professionnel & Kérastase Lucie Kozák společně s Majkou Sobčákovou, Senior Media & Advocacy Manager Kérastase společnosti L’Oréal, a Zuzana Záhorová, EMEA Streaming Partnership manažerka ze společnosti Warner Bros.

VIP hostkou letošní konference byla Tereza Maxová, modelka, filantropka a zakladatelka Nadace Terezy Maxové. Návštěvnice čekal samostatný talk Building Your Voice na téma, jak vybudovat svůj sen. 
Poslední panel Mastering the Art of Content patřil tématu kontentové tvorby, o kterém mluvila Ema Müller, autorka, influencerka a zakladatelka komunity som bohyňa, všetky sme, a Kateřina Fričová, tvůrkyně obsahu na sociálních sítích a instruktorka pilates.

Součástí dne byl doprovodný program, během kterého si návštěvnice mohly vyzkoušet diagnostiku vlasů a vlasové pokožky speciální kamerou od Kérastase Vision boards. To ale nebylo všechno – kromě networkingu s ambasadorkami značky Kérastase a dalšími inspirativními ženami se totiž mohly zúčastnit i Vision boards creative workshopu.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu