Záběr trvá sotva okamžik, přesto je z něj patrné, že její rituál je stejně promyšlený jako koncertní choreografie. Pleť nejdříve vyčistí jemným krémem, který rozpouští líčení bez podráždění – podle všeho legendární Super Anti-Aging Cleansing Cream od Dr. Barbary Sturm. Vedle vynikne zelené sklo značky Tata Harper, pravděpodobně její Regenerating BHA nebo Clarifying Cleanser. Oba patří k favoritům žen, které se chtějí zbavit nečistot, ale zachovat svěží texturu pleti.
Tělo dostává péči s podobnou důsledností. Na okraji vany se objevuje charakteristická lahvičky sprchového gelu Ouai s vůní St. Barts – přesně ten typ vůně, který uklidní po světlech reflektorů a tříhodinovém vystoupení. A protože hříva Taylor Swift má i po stovkách show objem a lesk, není těžké si představit, proč sahá po růžovo-bílých lahvičkách Christophe Robin Volumizing Shampoo & Conditioner.

Její beauty rutina působí neokázale, přesto dokonale. Ne jako reklama, ale jako rituál návratu k sobě samé. Po koncertu plném ječících fanoušků přichází ticho, voda a jednoduché kroky, které dají tělu a mysli možnost znovu dýchat.
Fanoušci zatím dál spekulují, jaká značka stojí za její ikonickou rudou rtěnkou a dokonalou černou linkou, ale to už je jiný příběh. Tenhle malý moment z koupelny prozrazuje, že také mega hvězda, která dokázala proměnit stadion ve zpívající planetu, potřebuje pár minut ticha a čisté vody, aby se vrátila do zpátky do reality.