Únorové beauty news 2023
Foto: Chanel
Foto: Chanel
Už v září 2021 Ariana Grande oznámila uvedení své kosmetické značky, která měla na americkém trhu premiéru v listopadu téhož roku. Nyní tato novinka doputovala i na evropský trh, a to skrze řetězec Sephora. V nabídce R.E.M. beauty najdete například: tužku na oči, krémové stíny, řasenku pro objem a prodloužení řas, rtěnky v několika texturách, lesk, paletu stínů, rozjasňovač a lesk na rty. Součástí kolekce jsou také černé linky, které jsou poznávacím znamením zpěvačky.
Dům Chanel představil novou tvář vůně Coco Mademoiselle – mladou herečku Whitney Peak. Doposud byla tváří parfému dlouhých 16 let herečka Keira Knightley. Whitney si získala širokou popularitu po premiéře rebootu televizního seriálu Gossip Girl či pokračování halloweenské komedie Hocus Pocus. Nejedná se ale o její první spolupráci s Chanel: již byla americkou ambasadorkou značky a také se stala múzou kampaně 22 Handbag. Nová reklamní kampaň Coco Mademoiselle s Peak v hlavní roli bude představena už v březnu 2023.
Společnost MAC představila novou kolekci ve spolupráci s módním domem Richard Quinn. „Chtěl jsem vytvořit kolekci, která by odrážela mou lásku k anglickým barvám a pařížské módě,“ řekl Quinn v tiskové zprávě. „Charakteristickým rysem mých návrhů je, že jsou vždy o barvách a řemeslném zpracování. Textury a detaily v této kolekci byly provedeny stejně bezchybně jako komponenty, které v podobě make-upu oživují mé módní návrhy,“ dodal návrhář. Kolekce bude k dostání od 2. března 2023 online na e-shopech a v prodejnách MAC.
Herečka Hunter Schafer v nové kampani představuje znovuobjevený parfém Angel Elixir, který byl poprvé uveden na trh v 90. letech a od té doby si drží status světového bestselleru. Hvězda seriálu Euphoria tak přiblíží tuto historickou vůni pro Gen Z a mileniály. Květinový parfém bude obsahovat koření a vanilkovou stopu.
Americká značka Olaplex uvádí na trh svůj první suchý šampon Nº.4D Clean Volume Detox dry shampoo, který obsahuje lehký, vzdušný rýžový škrob a aktivní látky zklidňující pokožku hlavy. Lehký sprej má detoxikační účinek na pokožku a neucpává póry, což umožňuje časté a bezpečné používání.
Nejnovější představitel Batmana, Robert Pattinson, se stal hvězdou nové reklamní kampaně parfému Dior Homme Sport. Ambassador francouzského módního domu představuje novou vůni, která kombinuje svěží dřevité tóny s vůní kadidla.
Jemná tvářenka je jedním z hlavních kosmetických trendů roku 2023, a tak není divu, že Charlotte Tilbury představila tekutou matnou tvářenku Pillow Talk Matte Beauty Blush Wand. Novinka přichází ve čtyřech odstínech, které mají dodat jemnou, sametově průsvitnou texturu, jež se dobře odličuje a vydrží po celý den. S o něco větší novinkou značka ale přišla hned začátkem března, kde skrze sociální média oznámila novou tvář značky, kterou se stala modelka Bella Hadid. Ta bude participovat na reklamních kampaních a digitálním kontentu britského brandu.
Rose Blush je nová a limitovaná kolekce vůní věnovaná všem zamilovaným a představená jako toaletní voda a parfémovaná svíčka. Novinka má vrchní tóny (hlavu) bazalky, v srdci aroma růže a základ z bílého pižma. Je velmi krásná.
Bouncy Brightfacial je nová maska na obličej, která dodává glow efekt díky dvěma kyselinám: azelainové a salicylové. Rozjasňující komplex tří antioxidantů bojuje proti tmavým skvrnám, hyperpigmentaci, poškození sluncem a jizvičkám po akné a zanechává pleť čistší a zářivější. #Soon
Jarní kolekce líčení 2023 Orgasm v krásných růžových pouzdrech představuje paletku na obličej, sadu očních stínů a tyčinku tvářenky ve dvou odstínech. Syté barvy, luxusní textury, dlouhotrvající odstíny s jemným matným, zářivě saténovým a mnohotvárným třpytivým povrchem – to vše potřebujete vědět o nových produktech.