Objevte novou skincare značku, u které vše začíná testem DNA

Vanessa Hudgens a Madison Beer dlouho bojovaly s problematickou pletí, a tak řešení hledaly v tom nejzákladnějším, DNA. Nyní se se svými poznatky dělí se zbytkem světa – vytvořily novou beauty značku Know Beauty.
Lucie Švábenská
——
24. června 2021

Foto: Archiv značky

Když se řekne DNA test, tak se vám jako první asi úplně nevybaví kosmetická rutina. Ale nyní je opak pravdou a na trhu je nový beauty brand, u kterého veškerá péče začíná právě DNA testem. 

Vanessa Hudgens a Madison Beer jsou nejen kamarádky, ale nyní už i spolumajitelky nové skincare značky Know Beauty. „Obě dvě jsme dlouho řešily svou pleť a hledaly něco, co pomůže vyléčit její problematiku. Vše se jevilo složitě a říkaly jsme si, že přece musí existovat nějaký jednodušší způsob, jak zjistit, co je správné zrovna pro vaši pleť, protože se to u každého liší,“ řekla Hudgens americkému Harper's Bazaaru. 

Hudgens a Beer se po delším hledání řešení problému rozhodly spojit a následně vyhledat dermatologistku Karen Kagha, která je nyní hlavní lékařkou a odbornicí značky. Má tak velmi důležitou roli, když je díky zdravotnické odbornosti brand na trhu odlišen od zbytku skincare značek. 

Na pleti se zkoumá 46 chromozomů a celkově 7 kategorií kůže. Právě na to se zaměřuje DNA test, který následně vyhodnotí informace o tom, na co je vaše pokožka náchylnější a na kterou oblast či problém byste se měli zaměřit. Kromě toho vyplňujete dotazník, který se zase zaměřuje na váš životní styl, jídelníček a další faktory, které stav vaší pleti silně ovlivňují. Toto je ale pouze bonus, který značku na trhu odlišuje. Rozhodně to není tak, že byste jejich produkty bez tohoto procesu nemohli vyzkoušet. Zatím je však dostupná pouze online na oficiálních webových stránkách značky. Tak snad se jí bude dařit natolik, že se její sortiment a produkce brzy rozšíří. 

Objednejte si předplatné Harper‘s Bazaar

Časopis Harper‘s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu