L’Oréal experience: vlasová věda zblízka

24. a 25. října se v Paříži uskutečnil Hair Expert Summit, kde se hosté mohli ponořit do světa vědy a zjistit, jak fungují inovativní produkty v péči o naše vlasy.
komerční článek
——
18. listopadu 2024

Foto: Getty Images

První den summitu patřil vědě – první ráno hosté navštívili L’Oréal Research & Innovation Center, kde program zahájili edukativní přednáškou o vlasech a pokožce hlavy, kterou připravil Sébastien Thibaut, Scientific Technological Leader. Krása a zdraví vlasů totiž začíná u pokožky hlavy, a proto, abychom se o vlasy správě starali, je třeba vědět, jak rostou a jakou potřebují péči – vitamíny, antioxidanty... 

Po přednášce se již všichni zúčastnění vydali přímo do laboratorního centra, kde se (oblečení do bílých plášťů) na jeden den mohli stát vědci-vývojáři a testovat produkty přímo na vlasech.

Do detailu se tak seznámili s procesem vývoje některých korunních produktů značek jako L’Oréal Professionnel, Kérastase, Redken a Matrix. Zde se podívali na opravdové přístroje, kterými L’Oréal testuje efektivnost produktů na vlasových vláknech i na povrchu. 
A pochopitelně nebyla vynechána ani koloristika v teorii a praxi – v laboratoři si každý mohl vyzkoušet robota, který pomáhá aplikovat a testovat barvy na vlasy.

Druhý den již hosté strávili přímo na adrese Rue Royale 14 – v historické budově sídla L’Oréal. Byť bylo toto centrum založeno oficiálně v roce 1938, jeho překrásný, moderní interiér je ztělesněním inovativního a vědeckého přístupu beauty domu ke kráse a zdraví vlasů.

Zde dopoledne proběhl TikTok workshop o aktuálních vlasových trendech, společně s americkou „hair content“ tvůrkyní, Audrey Boos (@audboos). K dispozici byly také zážitkové workshopy a stanoviště testující například vlasové pH – spolu s Redken – nebo demonstrující opravu poškození vlasů s Matrix. Kérastase nabídl diagnostiku vlasů pomocí kamery K-Scan, dostupné na českém trhu již od příštího roku. A díky aplikaci My Hair ID připomínající instagramový filtr od L’Oréal Professionnel si každý mohl vyzkoušet realistickou simulaci libovolné barvy v reálném čase.

Poté přišel čas aplikovat vědu v praxi. Tentokrát si hosté mohli na přístrojích otestovat diagnostiku vlastních vlasů. Všem byla K-Scan kamerou detailně prohlédnuta pokožka hlavy i samotné vlasy. Na základě analýzy a za spolupráce vlasových profesionalů se tak vybrala ideální péče domu L’Oréal tak, aby vyhovovala konkrétním potřebám člověka.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu