Při rychlém ohlédnutí na mojí FYP jsem si všimnul, že si It girls našly nový nepostradatelný doplněk. A ne, nemám tím na mysli ani ty legračně vypadající plyšové přívěsky Labubu, ani novou kabelku Gucci Giglio nebo Chanel 25. Oční masky ve formě napuštěných náplastí už dávno nejsou jen trikem vizážistů, jak modelkám během hektických fashion weeků dodat svěží vzhled. Jejich obliba se díky vysoké koncentraci účinných látek a expresním výsledkům přesunula i k běžným uživatelkám, které potřebují během patnácti minut zakrýt únavu, kruhy pod očima a drobné vrásky po náročné noci nebo dlouhém letu. Hydrogelové polštářky zajistí maximální vstřebávání aktivních složek a minimalizují jejich odpařování.
Z backstage na přehlídková mola
Trend ale posouvají ještě dál luxusní módní domy. Dolce & Gabbana, Chanel, Dior a další fashion giganti začali své oční náplasti opatřovat ikonickými monogramy a designem, čímž se z běžného skincare produktu stal luxusní doplněk. Co dříve znaly jen celebrity typu Victoria Beckham nebo Anne Hathaway při přípravách na červený koberec, teď plní sociální sítě It girls a influencerek po celém světě. Ať už jde o beauty rutinu před přehlídkou, nebo o selfie s nápadně zdobenou logomania náplastí pod očima, oční masky se stávají stejně důležitou součástí osobního stylu jako kabelka nebo brýle.
Které masky miluje redakce Harper's Bazaar?
Ať už sáhnete po klasických plátýnkových verzích, nebo investujete do high-end hydrogelových variant, jisté je jedno: s očními náplastmi nejen vylepšíte vzhled během pár minut, ale zároveň přidáte do své rutiny dávku módního statementu. A přesně to z nich dělá jeden z nejzajímavějších beauty trendů letošní sezóny. Extra HB tip: Pro maximální účinek proti otokům skladujte náplasti pod oči v lednici. Nechte je vždy působit alespoň 15 minut.