Faunovo pozdní květinové odpoledne
Kérastase
Kérastase
Když vkročíte do půvabných zahrad Augustinu, kde vás uvítají gigantické květiny, libé vůně, makronky a spousta krásných žen, jako byste se ocitla v jiném pohádkovém světě, na vysněném francouzském venkově, kde je vše tak, jak má být. Dokonce i vaše konečky se přestanou třepit a vaše vlasy se začnou více lesknout. Značka Kérastase se překonala a uvedla k 60. výročí inovovaný Elixir Ultime pravdu velkolepě. Této akce zúčastnili nejen novináři, ale také ambasadoři brandu a armáda půvabných influencerek a všichni si mohli vyzkoušet vlasový styling, vytvořit vlastní kytici při workshopu La Fabrique des Fleurs, zahrát si pétangue či ochutnat francouzské delikatesy.
“Žijeme, o něco se snažíme, trápíme se... a on je to vlastně jenom zvyk. Prostě jsme si zvykli. Ať se děje, co se děje, my už jsme si na všecko prostě zvykli,” je známý citát z filmu Faunovo velmi pozdní odpoledne a nám přijde pro tuto událost velmi symbolický. Kolikrát jste si zoufala, že zkrátka nikdy nebudete mít vlasy jako ony mýtické nymfy z časopisů? Kolikrát jste vzdala své snažení před zrcadlem a raději své kadeře s poraženeckým pozdrech schvala do drdolu? Možná, že jste si na tento nepříznivý stav věcí zkrátka zvykla jen proto, že jsme neznala Elixir Ultime od Kérastase - což je ku podivu, protože jde o nejprodávanější produkt značky! Opravdu! Každou minutu se na světě prodají tři lahvičky tohoto zázraku, které jsou nyní navíc i v ekologicky šetrném, doplnitelném designu.
A co dělá tento produkt tak výjimečným? Jde o multifunkční záležitost. Olej nabízí čtyři možnosti použití: jako péči před mytím, před fénováním, pro zakončení stylingu a jako noční masku. Hlavní účinky zahrnují o 100 % větší lesk vlasů a redukci krepatění, což potvrzují nejen odborníci, ale také tisíce spokojených uživatelů po celém světě. Jeho reformace navíc přichází v pravý čas, kdy Kérastase slaví 60 let své existence. S novým složením, které obsahuje výtažek z kamélie zůstává i nadále Elixir Ultime nepostradatelnou součástí každodenní péče o vlasy. Značka tímto eventem opět potvrdila svou vedoucí pozici na trhu luxusní vlasové péče a ukázala, že inovace a kvalita jsou pro ně prioritou. Nový Elixir Ultime není jen produktem, ale skutečným zážitkem pro každého, kdo touží po krásných, zdravých a zářivých vlasech.