Chystá Meghan Markle vlastní beauty brand? 4 nenápadné signály, které naznačují, že ano!

Na instagramu se mihnou rozmazané lahvičky, v rozhovorech se opakují slova o dokonale lesklé pleti a Meghan Markle si nápadně často dělá svůj make-up úplně sama. Shoda náhod? Nebo si vévodkyně ze Sussexu tiše chystá vlastní vstup do beauty byznysu?
Josef Šlaich
——
26. října 2025

Nikdo sice zatím nic oficiálně neoznámil, ale signály jsou všude, kam se podíváte. Po znovuzrození značky As Ever se Meghan Markle začala prezentovat jinak. Méně jako vévodkyně, více jako potenciální beauty zakladatelka. Stejný scénář už jsme viděli několikrát. Stačí si vzpomenout na současné IT girls – nejdřív Hailey Bieber, potom Selena Gomez, ještě před nimi Rihanna. Nejdřív vznikne estetika, pak přijdou rituály, nato se objeví produkty. Meghan Markle mezitím trpělivě skládá stejné beauty puzzle.

Pojďme si to vzít pěkně popořadě. Prvním znamením byla nenápadná scéna u toaletního stolku v jednom z jejích posledních reels. V ruce rtěnka, vedle ní štětce a pečlivě srovnané lahvičky – s tím rozdílem, že štítky jsou „omylem“ rozmazané. V prostředí, kde každý detail na instagramu podléhá plné kontrole, je to příliš šikovné, než aby šlo o náhodu. Přesně tak se chová někdo, kdo vlastní produkty teprve chystá.

Další vodítko? Meghan začala mnohem otevřeněji mluvit o své beauty rutině. Dokonce popsala i look ze své svatby, což by nikdy dřív za žádných okolností neudělala. V New Yorku se objevila bez glam týmu a make-up si udělala sama, jako by chtěla dokazovat, že to zvládne. Zkušenost z Hollywoodu i sedmi let natáčení seriálu Suits už má, teď jen posouvá příběh dál. Když se k tomu přidají výroky jejích přátel o její dokonalé lesklé pleti a make-upu na přehlídce značky Balenciaga, působí to jako velmi promyšlené budování beauty identity – přesně tak začínaly i jiné úspěšné zakladatelky.

A pak je tu As Ever. Meghan už nevytváří jen značku, ale celý mikrovesmír. Lifestyle je otevřená kategorie a beauty do ní logicky patří. Přestože zástupkyně značky oficiálně tvrdí, že rozšíření o kosmetiku není na pořadu dne, zní to jako typ popření, které zazní dva měsíce před velkým oznámením. Víme, že Meghan si už dříve zajišťovala trademarky pro beauty; víme, že zkoumala investice do jiných wellness značek; a víme, že estetiku a publikum už má připravené. Chybí tedy v podstatě jediné – samotný produkt.

Možná se tedy opravdu blíží chvíle, kdy vedle bronzerů, glow fluidů a balzámů s podpisem Meghan Markle budou beauty fanoušci řešit jediné, a to zdali je její signature glow konečně dostupný v lahvičce.

Josef Šlaich

Expert na beauty, estetickou medicínu a hodinařinu, který se se čtenářkami Harper’s Bazaar dělí o své znalosti v rámci své rubriky Beauty Insider.

Objednejte si předplatné Harper’s Bazaar

Časopis Harper’s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu